Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
15 dec 2006 12:09
In de Britse pers wordt beweerd dat de volgende generatie Mustang wordt losgeweekt van het merk Ford.
Mustang gaat in de toekomst voor zichzelf verder.
Ford lanceert in 2011 de nieuwe generatie Mustang. Naar het schijnt willen de Amerikanen het nieuwe model een aparte status geven waarbij de naam Mustang tot merknaam wordt verheven – zoals BMW dat met Mini doet en Chevrolet het met Corvette heeft gedaan.
Dat heeft tot gevolg dat er van de nieuwe Mustang een hele serie varianten komt. Natuurlijk zijn er de coupé en de cabriolet, maar er wordt ook gesproken over een vierdeurs en een stationwagen of een shooting brake.
Ford wil Mustang graag als apart merk omdat het succes van het huidige model overweldigend is. In de eerste instantie wordt het nieuwe merk gevoerd in Amerika en Australië maar ook export naar Europa is niet uitgesloten.
15 dec 2006 13:02
Best wel begrijpelijk ; "Mustang" staat bijna net zo op zichzelf als een Vette dat doet en behoeft geen uitleg over welk merk 't is.
En zoals 't er uit gaat zien, wordt de nieuwe Mustang eíndelijk weer eens een echte! Vind de nieuwe erg mooi.
Hier nog een "oudje"...
15 dec 2006 13:38
En het nieuwtje
15 dec 2006 13:39
Kruisje
15 dec 2006 13:44
Gek , ik zie het gewoon
Hier dan een ander (old meets new) in het forumalbum gezet
15 dec 2006 13:52
Nieuwe Mustang is in het echie gewoon een lelijk goedkoop ding, ziet er niet uit. In US zie je ze met duizenden.....kan nu niet in de schaduw van een corvette staan
15 dec 2006 20:30
Jep, heb hem nu een paar keer hier in NL gezien, en valt me ook op ja, oogt goedkoop, raar maar waar
... Zonde van zo'n icoon als je het mij vraagt...
15 dec 2006 20:51
Marcel schreef:Nieuwe Mustang is in het echie gewoon een lelijk goedkoop ding, ziet er niet uit. In US zie je ze met duizenden.....kan nu niet in de schaduw van een corvette staan
Marcel 4 maanden geleden schreef:Mooie auto Corvette, is/was ook een van mijn favorieten. Echter, alhoewel in regelmatig in HOuston kom en dus ook daar veel Corvettes zie, viel het me pas op tijdens de laatste vakantie in FLorida de afgelopen weken, hoeveel Corvettes je ziet (ook de nieuwe types), en hoe snel ik er op uitgekeken raakte...plus daarbij de plastic kwaliteit maakt het eigenlijk voor mij geen optie meer, hoe goed ie ook rijdt...
Zo zie je weer eens dat smaken verschillen. Wat mij betreft een mooie reïncarnatie en sinds járen eindelijk weer een aantrekkelijke Mustang.
16 dec 2006 14:29
Corvette blijft een van mijn favorieten, zeker voor US prijzen, maar bovenstaande zegt alleen maar nog meer over de Mustang....een van de weinige auto's die er op een foto beter uit ziet dan in het echt...
16 dec 2006 22:29
Marcel schreef:Corvette blijft een van mijn favorieten, zeker voor US prijzen, maar bovenstaande zegt alleen maar nog meer over de Mustang....een van de weinige auto's die er op een foto beter uit ziet dan in het echt...
Op de foto ziet hij er zeker niet slecht uit! heb de Mustang nog niet in het echt rond zien rijden. Ook de nieuwe Camaro ziet er bruusk uit! het heeft wel wat .