Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Virtuele CD Wisselaar met MP3 op USB stickie !?

18 dec 2006 18:55

Kwam ik tegen op http://www.solisto.nl

Ziet er wel leuk uit, kan zo op mijn Becker Mexico als ik het zo lees.
Iemand ervaring mee ?

18 dec 2006 19:16

vreemde site!

Beter: www.solisto.de

19 dec 2006 1:49

Ik ben wel in voor zo'n ding

19 dec 2006 9:25

alleen de opslag capiciteit valt me een beetje tegen,

robert

19 dec 2006 10:46

heb sinds kort mp3 in de auto, en werkt goed! Ik heb mappen aangemaakt op de CD en deze ziet de speler als 1 album, je kunt dus snel bladeren tussen de verschillende albums.

2 Gb zou voor mij al een vooruitgang betekenen: kan nu 1 CD plaatsen met muziek.

19 dec 2006 16:05

rob964.c4 schreef:alleen de opslag capiciteit valt me een beetje tegen,

robert

Met de huidige 4GB stickies kan er heel wat op volgens mij....indien juist geformatteerd (FAT32) zou dat moeten werken volgens de site. 8 GB zal ook wel gaan komen tzt

19 dec 2006 18:09

Van Kenwood is er ook een leuk speeltje. Externe Media Contoller.

Kan op elke radio aangesloten worden (die RDS heeft) en je kan je MP3 speler of USB stick er op aansluiten. Heb hem nu in mijn Astra en ben erg tevreden.

Petr

19 dec 2006 20:46

petr-996-C2 schreef:Van Kenwood is er ook een leuk speeltje. Externe Media Contoller.

Kan op elke radio aangesloten worden (die RDS heeft) en je kan je MP3 speler of USB stick er op aansluiten. Heb hem nu in mijn Astra en ben erg tevreden.

Petr

Is het gewoon een kwestie van MP3tjes op een USB stick, erin schuiven en via je radio (Becker in dit geval) afspelen?

19 dec 2006 23:25

Hier heb ik een keer een foldertje van meegenomen bij Ekris Exclusief van het volgende apparaat:

http://www.target-automotive.nl/wcms.php?wcms[id]=174

Flink wat extern geheugen, kun je wel een tijdje sturen voor je hetzelfde nummer weer hoort.

20 dec 2006 0:24

@Rob => dat zijn echt super dingen. Ook bij Conrad te bestellen. Daar worden ze Izak genoemd. Makkelijk te updaten.

22 dec 2006 0:48

Ik heb een Solisto besteld voor de Becker; ik hoop m voor de kerst of net er na uit te kunnen proberen !

22 dec 2006 20:55

lindemans schreef:Ik heb een Solisto besteld voor de Becker; ik hoop m voor de kerst of net er na uit te kunnen proberen !

Nu al binnen, morgen knutselen...

23 dec 2006 0:45

Ik kon het niet nalaten: hij zat binnen een kwartier aan de Becker.

Hij herkent 10 CD's (wisselt heel snel tussen CD's omdat het niet mechanisch CD hoeft om te wisselen); werkt helemaal super !!
Nu nog even mooi plekje voor de USB aansluiting zoeken.

25 dec 2006 16:14

944 racer schreef:
petr-996-C2 schreef:Van Kenwood is er ook een leuk speeltje. Externe Media Contoller.

Petr

Is het gewoon een kwestie van MP3tjes op een USB stick, erin schuiven en via je radio (Becker in dit geval) afspelen?

Yep. Er wordt een 'lege" frequentie opgezocht via je radio en dan is het alleen maar USB stick aansluiten en spelen maar. Ik vind het zelf erg handig omdat als je sommige nummer zat bent dan hoef je geen nieuwe CD te branden. Je radio moet wel RDS ondersteunen maar dat hebben bijn alle radio's tegenwoordig.

26 dec 2006 1:57

petr-996-C2 schreef:
944 racer schreef:

Petr

Yep. Er wordt een 'lege" frequentie opgezocht via je radio en dan is het alleen maar USB stick aansluiten en spelen maar. Ik vind het zelf erg handig omdat als je sommige nummer zat bent dan hoef je geen nieuwe CD te branden. Je radio moet wel RDS ondersteunen maar dat hebben bijn alle radio's tegenwoordig.

Heb even op google gezocht; ook wel een leuke optie die Kenwood. Alleen zit je dan met een aparte bediening toch ?
Het leuke van die Solisto vind ik dat ik m geheel via mn radio kan bedienen.

27 dec 2006 21:13

lindemans schreef:...Het leuke van die Solisto vind ik dat ik m geheel via mn radio kan bedienen.

Daar is ook wat voor te zeggen :idea:

16 maart 2008 22:15

Afgelopen week ook maar de Solisto aangeschaft!

Afbeelding

Inbouw 5 minuten :shock: , werkt prima! 8)
byebye CD's :( :wink:

17 maart 2008 0:16

Werkt zoiets alleen met USB-Sticks of ook met HDD-mp3 spelers?

17 maart 2008 0:27

Ik heb de Solisto Pro gekocht en die heeft 3 aansluitingen:
- iPod
- USB
- AUX-Ingang
Denk dat ik voorlopig wel de USB-stick blijf gebruiken, maar mocht er toch nog eens een iPod worden gekochten dan kan die ook zo worden aangesloten!

Zo'n HDD-mp3 heeft die een AUX-uitgang?
Dan zou het moeten werken!

17 maart 2008 0:45

Yep.. heb een Sony NW-HD1... in tegenstelling tot ipods uit die tijd wel voorzien van AUX. Werkt zo'n solisto ook op een CD-R22?

Had via internet al eens een kabel besteld maar op de CD-R22 in de boxster kreeg ik de wisselaarfunctie niet ingeschakeld, hoe wordt die solisto aangesloten?

17 maart 2008 1:05

http://www.solisto.de/nl/index.php?lang ... umradio=48 :salut:

Voor de aansluiting heb je bij het bestellen de keuze uit 3 verschillende mogelijkheden (stekkers).

17 maart 2008 1:11

Mijn dank is weer zeer groot Rob 8)

17 maart 2008 1:18

Graag gedaan! :wink:

15 nov 2008 22:00

Inmiddels is er een boxster S MY 2003 in de plaats voor de boxster gekomen. Dus wederom een vraag over de solisto: klopt het dat die niet werkt met PCM-2?? Zo ja, wat is dan de juiste oplossing om op deze radio een mp-3 speler aan te sluiten?

15 nov 2008 22:33

Klopt!

Met deze gaat het wel:
Afbeelding

http://www.dension.com/icelinkgateway500.php
Plaats een reactie