Ach ik kijk bij nl's programma's meestal voor de auto's. Ik vind het fascinerend hoe de grote beurt het iedere keer weer voormekaar krijgt dat ik de hele aflevering blijf kijken, voor die 10 sec dat ze het uiteidelijke resultaat laten zien. En hoe je iedere keer hoopt dat t wat wordt. (hoewel dat dat de laatste tijd iets beter wordt) Echt bij west coast customs (pimp my ride) ia het 2 x zo lang dat ze aan t einde je de auto laten zien, en daar is t al kort. Kortom te veel geklets, en Jorinde die doet alsof ze meehelpt en te weinig auto's.
En dan die intro's waar ze doen alsof iemands auto per ongeluk onder de verf komt te zitten. Of in de wasserette met een baksteen bewerken (toevallig vooral t stuk wielkast wat ze later besluiten te verbreden) Je zou bijna denken dat t een programma voor kleuters is, zoo doorzichtig. Avec Jorinde de Sn.. ik zeg t maar niet.
Bij de overige (nederlandse) autoprogramma's mogen ze van mij een knop op de afstandbediening zetten waarmee je het commentaar uit kan zetten. Kan je tenminste nog genieten van t geronk
Top Gear rules, kweet t ik verval in herhaling. Hoewel
deze kerel ook aardig wat van auto's weet, kwam van de week weeres bovendrijven in t filmpjes topic. Maarja anders ben je ook geen ex formule 1 rijder. Wel een beetje patserig (jaaha hier reed ik een potje te sparren met Senna)