Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Grapje , huwelijk ....?

05 jan 2007 22:01

http://www.nieuwsblad.be/GT/Index.aspx?genericID=43&articleID=DMF05012007_067

05 jan 2007 22:05

Je wilt toch niet trouwen met iemand die zo dom is... :P

05 jan 2007 22:09

beetje suf omdat te doen,

robert

05 jan 2007 22:13

BLOND ZEKER :?: :?: :?: :lol: :lol:

05 jan 2007 22:34

jeroenoop schreef:BLOND ZEKER :?: :?: :?: :lol: :lol:

IK durfde dat niet te zeggen ...

05 jan 2007 22:46

Normaal gesproken is een huwelijk toch een vrij emotioneel iets, ik denk niet dat ik dan überhaupt een grap kan maken :roll:

Als ik die man was --> Exit Tina

05 jan 2007 22:47

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik vind het anders (in tegenstelling tot het huwende paar) anders wel zeer grappig hoor.

05 jan 2007 22:53

R.M.Boosten schreef:

Als ik die man was --> Exit Tina

Je kent Tina niet, dus dat lijkt mij enigszins voorbarig.

Voorval doet mij denken aan Herman Brood die de ambtenaar van de Burgerlijke Stand verraste door in plaats van "ja" de volgende zin te produceren:

"Nou, u overvalt mij een beetje..."

05 jan 2007 23:35

Je haalt er de krant mee, maar verder een suffe aktie

05 jan 2007 23:56

Rene914 schreef:Je haalt er de krant mee, maar verder een suffe aktie

qua huwelijksperikelen hebben wij in BEL nu ook een "rel" over onze Waalse tennnistrots Justine Henin-Hardenne (of is het nu Justine Henin) ? :roll:

05 jan 2007 23:57

Ik vind het op zich ook wel grappig...niet dat ik het zelf zou doen, maar toch...

Doet me een beetje denken aan die mensen die in een vliegtuig gaan zitten en een "grapje" maken over een bom in hun bagage. Snel gezegd, maar SPIJT VAN.....!

06 jan 2007 0:00

Ben je toch niet echt snugger om zo'n grap uit te halen.
Ik kan er wel om lachen maar ik denk dat er heel wat mensen in de naaste omgeving van het paar minder gecharmeerd zijn :wink:

06 jan 2007 0:04

MS964 schreef:Ik vind het op zich ook wel grappig...niet dat ik het zelf zou doen, maar toch...

Doet me een beetje denken aan die mensen die in een vliegtuig gaan zitten en een "grapje" maken over een bom in hun bagage. Snel gezegd, maar SPIJT VAN.....!

Vooral niet in de VS doen, kun je er zo een extra weekje snipperdagen aan besteden

06 jan 2007 0:09

Rene914 schreef:
MS964 schreef:Ik vind het op zich ook wel grappig...niet dat ik het zelf zou doen, maar toch...

Vooral niet in de VS doen, kun je er zo een extra weekje snipperdagen aan besteden

ik ken een vrouw die dat had hier in nederland, dag vlucht dag vakantie :lol: (wel terecht trouwens dat zijn geen grappen)

nog even heel kort het verhaal, al bellend bij de laatste controle voor het vliegtuig.
Op gaan hangen maar tegen de persoon aan de lijn zeggen ik ga ophangen want er zit een bom in mijn telefoon.

waarschuwing, reactie: wat denk je dat er echt een bom inzit
2e waarschuwing nog een keer en U mag niet meer mee
nou ja het resultaat was al bekend,

robert

06 jan 2007 0:20

Lydia (froggy) schreef
IK durfde dat niet te zeggen ...

Ach als je donkerharig bent vrouw bent EN je rijdt (al jaren) porsche plus dat je beter schijnt te rijden dan menige andere forumers (denk ik gezien jouw ervaring) b.v. op het circuit dat best had mogen zeggen 8) :shock:

OFF TOPIC lang niet gezien :?: :idea:

06 jan 2007 1:08

Erg ver gezocht en kinderachtig van die ambtenaar(hoe dom het grapje dan ook is...)...glimlach even voor de gein en er is niets aan de hand...maar je kunt idd óók op een zielige manier laten weten hoe belangrijk je zelf wel niet bent...

Zielig mannetje, ga lekker thuis de sloffen aandoen en vraag aan de vrouw of je héél misschien vanavond voetbal mag kijken op tv...

06 jan 2007 2:31

Ha, die Porschisten;

Eens met Jurgen; enig relativeringsvermogen en gevoel voor humor van de kant van de ambtenaar was toch wel op zijn plaats geweest hier. Een huwelijksvoltrekking zou toch een feestelijke ceremonie in plaats van een strenge executie (hoewel....) moeten zijn? Ik herinner me dat mijn vrouw op onze Grote Dag de lachers (ambtenaar incluis) op haar hand kreeg door na mijn duidelijke jawoord eerst even te zwijgen, vervolgens naar mijn en haar feestelijke outfit te kijken en "Mwoah, vooruit dan maar" te antwoorden. Moet kunnen, lijkt me. Wel even spanning in de kringspier aan mijn kant, aangezien een ver en vaag lid van de schoonfamielje ooit al eens op de cruciale vraag "Ik ben me daar toch eigenlijk besodemieterd ook" antwoordde, de zaal verliet en nooit meer wat van zich heeft laten horen.... :roll:

06 jan 2007 5:45

WTF heeft dit met Porsche te maken :?:
Dit is toch het PORSCHE forum :?:
:roll:

06 jan 2007 7:33

Jeroen914 schreef:WTF heeft dit met Porsche te maken :?:

Het staat toch echt in de rubriek NIET Porsche, discussie overige zaken.

06 jan 2007 8:09

michael schreef:

Het staat toch echt in de rubriek NIET Porsche, discussie overige zaken.

Discussie Overige Zaken
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.

yihaaaa

weer gelijk 8)

06 jan 2007 10:16

De trouwauto was een Porsche... :wink:

06 jan 2007 11:44

zij kwam uit het geboorteland van onze stichter, herr Ferdinand :!: :wink:

06 jan 2007 11:45

ambtenaar van de burgerlijke stand rijdt een 924.

on topic: wat een backfire grap zeg... :roll:

Is dat vliegtuig-bom verhaal ook niet de basis van het dennis-non-flying-dutchman-bergkamp verhaal? In Florida tijdens het WK in USA dat een journalist in een vliegtuig die grap maakte en ze 4 uur aan de grond stonden zonder airco etc.? En Dennis ruim de tijd had om zich de kwetsbaarheid van een vliegtuig te realiseren? :?

06 jan 2007 12:44

Jurgen schreef:Erg ver gezocht en kinderachtig van die ambtenaar(hoe dom het grapje dan ook is...)...glimlach even voor de gein en er is niets aan de hand...maar je kunt idd óók op een zielige manier laten weten hoe belangrijk je zelf wel niet bent...

Zielig mannetje, ga lekker thuis de sloffen aandoen en vraag aan de vrouw of je héél misschien vanavond voetbal mag kijken op tv...

Net mijn reactie, had Linda dat 18jaar geleden tegen mij gezegd, had ik gewoon geantwoord " Dan niet, gaan we gewoon een feestje houden "

Vind het grappig van de Bruid, en kinderachtig van de ambtenaar.

Zijn hier dan zoveel serieuze mensen op het forum.

De bruidegom, zal zijn bruid toch wel goed genoeg gekend hebben, om te weten of dat een grap waas of niet :!: , als hij dat niet zou weten, zouden ze ook beter niet trouwen :idea:

06 jan 2007 12:57

ppp 356 schreef:
Jurgen schreef:Erg ver gezocht en kinderachtig van die ambtenaar(hoe dom het grapje dan ook is...)...glimlach even voor de gein en er is niets aan de hand...maar je kunt idd óók op een zielige manier laten weten hoe belangrijk je zelf wel niet bent...

Net mijn reactie, had Linda dat 18jaar geleden tegen mij gezegd, had ik gewoon geantwoord " Dan niet, gaan we gewoon een feestje houden "

Vind het grappig van de Bruid, en kinderachtig van de ambtenaar.

Zijn hier dan zoveel serieuze mensen op het forum.

De bruidegom, zal zijn bruid toch wel goed genoeg gekend hebben, om te weten of dat een grap waas of niet :!: , als hij dat niet zou weten, zouden ze ook beter niet trouwen :idea:

Da's wel een vooronderstelling toch. Wie weet hebben ze elkaar ontmoet pas enkele maanden daarvoor?
Maar desalniettemin een belachelijke gang van zaken inderdaad.
Plaats een reactie