Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Mensen met een Porsche zijn een beetje zielig...

06 jan 2007 22:05

Nu op Ned1, oude conference van Youp. Blijft leuk... vind ik :mrgreen:

06 jan 2007 22:06

zit het met een half oog te volgen,

ben je blij met je P?
-nee als ik heel hard rij ziet niemand dat ik het ben,

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

robert

06 jan 2007 22:27

Youp,voor mij zum :pukel:

06 jan 2007 23:09

Youp moest even slikken toen hij tegen de zaal riep "ik heb alles, vraag maar, ik heb alles" en een heldere geest riep "een Rijbewijs" :)

06 jan 2007 23:13

Ik was het niet (zat ook in die zaal te hinniken), maar vond het wel grappig hoe hij vervolgens dit stukje verwerkt in het geheel en ook later nog een paar keer laat terugkomen (kan ook gewoon gepland zijn :wink: ).

06 jan 2007 23:20

Jort schreef:Ik was het niet (zat ook in die zaal te hinniken), maar vond het wel grappig hoe hij vervolgens dit stukje verwerkt in het geheel en ook later nog een paar keer laat terugkomen (kan ook gewoon gepland zijn :wink: ).

dat was ook mijn gevoel, ben ook eens bij een voorstelling geweest van hem en ging ook iets "mis" bleek dat dat bij elke voorstelling was.

robert

06 jan 2007 23:22

Youp is voor mij een beetje over. Doet al jaren hetzelfde, is niet (meer) vernieuwend, een kunstje. Zeker wel respect voor de man, maar ik heb het wel gezien.

Hans Teeuwen daarentegen... :lol:

06 jan 2007 23:35

MS964 schreef:Hans Teeuwen daarentegen... :lol:

Die shows van Teeuwen heb ik nu ook wel gezien.

Theo maassen en Ronald Goedemondt vind ik erg goed :!:

06 jan 2007 23:39

Najib.
Grote klasse.
Tenminste niet zo'n schreeuwlelijk als Teeuwen en Maassen.

06 jan 2007 23:52

MS964 schreef:Youp is voor mij een beetje over. Doet al jaren hetzelfde, is niet (meer) vernieuwend, een kunstje. Zeker wel respect voor de man, maar ik heb het wel gezien.

Het zijn allemaal kunstjes en ieder z'n eigen stijl.

Wat ik bij Youp nog steeds goed vind is het geheel. Moralistisch (met voldoende zelfspot) of niet, er wordt nog iets verteld. De rode draad is bij veel anderen vaak ver te zoeken en als deze er wel is, is 't vaak van het type (naald en) garen.

Wat niet wegneemt dat er een aantal jonge honden zijn waar ik best om kan lachen (waaronder de door RS-R aangehaalde Najib). :wink:

Het gekke is echter..., de eerste vrouwelijke cabaretier die mij laat huilen van het lachen..., moet ik nog tegenkomen. Vooringenomenheid...? :? :roll:

07 jan 2007 0:03

Youp doet het op zich erg goed maar ik ben geen fan van hem. Was overigens al een redelijk gedateerde conference.
Geef mij dan maar Najib :wink:

07 jan 2007 0:37

Najib ook heel goed. Rooijakkers, Kamps en Kamps ook hilarisch (gaan we begin dit jaar naar toe, Kleine Komedie).

Vrouwen: kan ik inderdaad totaal niet om lachen (Tineke Schouten, Brigitte Kaandorp, etc etc), behalve: Bolder en Plante. Was echt hilarisch! Maar die zijn inmiddels gestopt lees ik net op zwartekat.nl (dé Cabaretsite ). :cry:

07 jan 2007 1:15

Rijden ze allemaal (?) in Oude Bakken... en dan noemt niemand Freek!!

:wink:

07 jan 2007 9:02

freek nooit om kunnen lachen.
youp vind ik leuk vermaak
najib erg goed
teeuwen heb ik gezien
maassen redelijk simpel, snelvuur van losse grappen maar soms wel hilarisch (heb nu 4 shows op een cd'tje in de auto en soms zit ik echt te hikken met mezelf...)

opvallend, dat je vaak hardop lacht als je 'in gezelschap' bent, maar als je alleen naar een dvd kijkt of cd luistert van een cabaretier dat je vaak glimlacht terwijl het toch erg leuk is. of herkennen jullie dat niet? :roll:

ook leuk: javier guzman
vroeger erg om gelachen: harrie jekkers

07 jan 2007 11:44

Je haalt me de woorden uit de mond met Harrie Jekkers :lol:

Mis in al deze opsommingen Herman Finkers, hoor je nu wel niets meer van, maar ik kon soms erg om zijn droogklotenhumor lachen... :wink:

Finkers strikes Back

07 jan 2007 11:49

Herman F. is een behoorlijke tijd ziek geweest, Leukemie,
maar komt in 2007 terug met een "show" met van alles en nog wat, maar bovenal zijn droge humor...

07 jan 2007 12:00

En jij kunt het weten...Almelo-er... :wink: ...de stad die áltijd geassocieerd wordt met het overbekende grapje van Finkers... :wink:

07 jan 2007 12:01

Harrie Jekkers inderdaad errug goed!

Wat me wel opvalt is dat het lastig is voor cabaretiers om het niveau van een bepaalde show vast te houden. De laatste shows van Javier G en Lebbis en Jansen vond ik niet echt geweldig, terwijl hun vorige shows (naar mijn mening) erg scherp waren.

En Bert Visscher dan? Vermoeiend, maar wel grappig. :lol:

07 jan 2007 12:59

Ik ga wel altijd even plassen als Youp gaat zingen. :)

07 jan 2007 13:54

Arie & Sylvester niemand? Vreselijk hard, maar wel ongelooflijk lachen... En het aanstormende nieuwe talent in de vorm van een paar ADHD'ers :cheesy:

07 jan 2007 14:01

op http://www.variatee.vara.nl kan je erg veel fragmenten van caberetiers zien.

Persoonlijk vind ik Marc-Marie Huijbregts ook erg goed. Heeft een hoog piepstemmetje, maar als ie gaat zingen..... :shock:

07 jan 2007 14:24

paSCal schreef:Arie & Sylvester niemand? Vreselijk hard, maar wel ongelooflijk lachen... En het aanstormende nieuwe talent in de vorm van een paar ADHD'ers :cheesy:

Wat dacht je van Jochem Meijer, met z'n wakkerwordenwakkkerwordenwakkerworden

Door deze gasten leren we wel zien wie de diagnose zijn ontlopen........ :wink: :wink: :wink:

07 jan 2007 14:59

928GTS schreef:
paSCal schreef:Arie & Sylvester niemand? Vreselijk hard, maar wel ongelooflijk lachen... En het aanstormende nieuwe talent in de vorm van een paar ADHD'ers :cheesy:

Wat dacht je van Jochem Meijer, met z'n wakkerwordenwakkkerwordenwakkerworden

Ah, jij snapte hem ;)... Yeeehaaa!

07 jan 2007 16:11

WdePundert schreef:Ik ga wel altijd even plassen als Youp gaat zingen. :)

Zingen kan ie niet, maar dat geldt voor de meeste cabaretiers helaas. Toch heeft ie wel een paar grappige nummers geschreven. Wie kent Flappie niet? :lol: :wink:

07 jan 2007 16:15

Voor mij ook Jochem Meijer en Bert Visser.. man man wat is die druk :shock:
Plaats een reactie