Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Raar !!!!!!!!!!!

26 jan 2007 11:53

Ik heb al e-mail en Pbtje gestuurd voor het volgende......... heb twee draadjes door elkaar lopen n.l. OOK WEER EEN BEKEURING en GOED BEZIG DAAR IN BELGIE.
Heeft iemand anders dat ook, of is het alleen bij mij. :roll:

26 jan 2007 11:59

Bij mij ook.

De 2 topics samengevoegd?

26 jan 2007 12:00

he......gelukkig, dacht al :arrow: heb ik weer.

Re: Raar !!!!!!!!!!!

26 jan 2007 12:26

cabrio wim schreef:Ik heb al e-mail en Pbtje gestuurd voor het volgende.........

Heb niets ontvangen :mrgreen: ..... maar ik zie ook niets raars hoor, want wat jij constateert gebeurt op het PF volgens mij "dagelijks". :roll:

Als ik in nou in dit topic een bericht post dat gaat over een onderwerp dat in een ander topic wordt besproken ..... :idea:

26 jan 2007 12:59

Nee Erik, de antwoorden lopen tegen elkaar in eerst over de bekeuringen, en dan staan er weer antwoorden tussen van het autobaan vignet.
Beetje raar maar als jij zegt dat het dagelijks gebeurt. oke

Heb Pbtje naar Horn gestuurd.

26 jan 2007 13:09

cabrio wim schreef:Beetje raar maar als jij zegt dat het dagelijks gebeurt. oke

Kijk eens goed wat er is gebeurd. :idea:

:arrow: In het topic over bekeuringen heeft iemand (Rob) eerder ook een bericht geplaatst m.b.t. het vignet. Enige tijd later reageert iemand anders (Marcel) op dat bericht m.b.v. een quote van dat betreffende bericht, waar vervolgens weer iemand anders op heeft gereageerd :!:

26 jan 2007 17:53

Wat een zootje hier. :wink:

26 jan 2007 18:05

EriC4C schreef: :arrow: In het topic over bekeuringen heeft iemand (Rob) eerder ook een bericht geplaatst m.b.t. het vignet. Enige tijd later reageert iemand anders (Marcel) op dat bericht m.b.v. een quote van dat betreffende bericht, waar vervolgens weer iemand anders op heeft gereageerd :!:

Ja HOOOO FF :shock: :? , gaan we nu ineens met z'n allen tegen mij beginnen....... :lol: :lol:

Ik heb gereageerd naar aanleiding van bericht van Lydia (Geplaatst: Wo Jan 10, 2007 20:14 -; zij begon over die € 60,- en het vignet en daarmee haar EIGEN topic een beetje te vervuilen).
Mijn bericht was naar aanleiding van enkele reactie's over het vignet en die veel te hoge prijs :wink: !

Om niet onnodig te Quoten :tongue: , dacht ik dat mijn berichtje wel duidelijk was, maar :oops: :twisted: ....... ik zal weer duidelijker en beter gaan quoten! :wink:

26 jan 2007 18:16

sorry Rob, ikwist niet dat jij :wink: de vervuiler was.

26 jan 2007 18:20

I know nothing!!!!!!!!

Afbeelding

26 jan 2007 18:23

Mijn naam is Afbeelding

26 jan 2007 19:05

Konijn?? :roll: :cheesy:

26 jan 2007 19:22

EriC4C schreef
maar ik zie ook niets raars hoor, want wat jij constateert gebeurt op het PF volgens mij "dagelijks".

Merk daar niets van :!: :res: moderators :shock:
Plaats een reactie