Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

prijzen 993

21 feb 2007 20:05

ik dacht dat de prijzen van een 993 aan het zakken waren.

maar ik zie dat de prijzen van een goed ingereden exemplaar, zonder benoemenswaardige opties al vlug 39000 euri doet. 8)

(en ja er zijn er ook voor 29000, hoewel ik me dan afvraag wat je voor dat geld krijgt)

Re: prijzen 993

21 feb 2007 20:22

mr.burns993 schreef:ik dacht dat de prijzen van een 993 aan het zakken waren.

maar ik zie dat de prijzen van een goed ingereden exemplaar, zonder benoemenswaardige opties al vlug 39000 euri doet. 8)

Spijtig :cry:

Re: prijzen 993

21 feb 2007 21:00

mr.burns993 schreef:ik dacht dat de prijzen van een 993 aan het zakken waren.


Dat dacht je dan goed.

21 feb 2007 21:10

Met 39.000 euro zit je toch echt aan de hoge kant. Cabrio's en targa's niet meegerekend.

21 feb 2007 21:11

Ik kan het niet feitelijk onderbouwen maar ik heb ook(net als mr burns) de indruk dat de 993's wat duurder aan het worden zijn.
Wat mij ,prekend voor eigen parochie ,natuurlijk vrolijk stemt.(En laat me aub in die waan) :wink:

21 feb 2007 21:18

Nog maar ff wachten met verkopen dan.

21 feb 2007 21:21

Om nog maar niet te spreken over die aparte, dikke, gevraagde 993 typen 8)

Afgrijselijk, wat ze daar voor DURVEN te vragen :shock:

21 feb 2007 21:28

Paul van Engelen schreef:...
Afgrijselijk, wat ze daar voor DURVEN te vragen :shock:


Vragen is natuurlijk nog wel wat anders dan krijgen :wink:

21 feb 2007 21:35

Denk dat het uiteindelijk allemaal wel mee valt, wel denk ik dat er echt meer betaald wordt voor een Porsche, maakt niet uit welk type, die er uit springt qua km stand, type, of gewoon een exemplaar wat in zeer goede toestand verkeerd. Ik denk dat deze exemplaren ook minder snel zakken in prijs, maar dat geld dus ook voor de andere type's zoals 3.2 964 996 etc.

21 feb 2007 21:43

Airhead schreef:
Paul van Engelen schreef:...
Afgrijselijk, wat ze daar voor DURVEN te vragen :shock:

Vragen is natuurlijk nog wel wat anders dan krijgen :wink:

Helemaal waar :!:

Maar eind vorig jaar is in ons land een 4S verkocht door een (algemene) garage, auto van '97 met iets van 50K, voorrrrrrrr 62, en dat is een FEIT :idea:

21 feb 2007 22:42

2000 gtv schreef:(En laat me aub in die waan) :wink:


Vooruit dan: je hebt gelijk.

21 feb 2007 23:45

Paul van Engelen schreef:Om nog maar niet te spreken over die aparte, dikke, gevraagde 993 typen 8)

Afgrijselijk, wat ze daar voor DURVEN te vragen :shock:


Vind ik wel meevallen, getuige die lekkere rode 993TT die bij Wolbert stond. 120.000 km en minder dan 60K bij een specialist vind ik niet te gek.

21 feb 2007 23:50

De vroege 996jes liggen al lager in prijs dan veel 993tjes.. :shock: .

21 feb 2007 23:52

Vind ik niet gek, zou ook liever een mooie 993 hebben dan een vroege 996.... wederom is dat persoonlijk en afhankelijk van wat je met de auto wil.

22 feb 2007 0:11

Was ook mijn gevoel. Als je kijkt bij de Targa Florio's en Wolberts van deze wereld, dan vragen ze voor puur op gevoel op dit moment - pak 'm beet - zo'n 2k meer dan zo'n jaar geleden (op een 993 van voorheen rond de 35k). In het hogere 993-segment zijn de verschillen wellicht nog wat groter geworden.

Ben benieuwd wat Hette's visie hierop is.

22 feb 2007 1:10

MS964 schreef:Was ook mijn gevoel. Als je kijkt bij de Targa Florio's en Wolberts van deze wereld, dan vragen ze voor puur op gevoel op dit moment - pak 'm beet - zo'n 2k meer dan zo'n jaar geleden


Carlo van Krey niet.

22 feb 2007 1:15

Je moet het mij niet vertellen, ben nu al een tijdje op zoek naar een deftige 993 en de prijzen hiervoor zijn :shock:

Hier in België schommelt dit tussen 29.000 en 39.000 euro, afhankelijk van de staat en het aantal km. Weet momenteel ééntje staan met 120k op de teller, schiefergrijs en zwart interieur, tamelijk in orde, 1 jaar garantie en moet 33k kosten, dus eigenlijk valt deze prijs nog mee dan ? Ik twijfel nog in de hoop een betere vis aan de haak te slaan voor minder $$$, maar de kans hierop wordt er niet groter op, als ik het allemaal goed versta ? Man man... vertel dat eens tegen een "normale" mens, ze verklaren je goed zot :D

22 feb 2007 20:34

Een beetje (veel) geduld, een beetje geluk en hééééél véééééél rondkijken. En dan kom je vroeg of laat wel eens een goede tegen aan een schappelijke prijs.
Een paar maanden geleden was ik een dag te laat. Stond in België een 993TT te koop voor 54K met ongeveer 70K op de teller, eerste eigenaar en alle onderhoudsfacturen. Had echter iemand een optie op genomen dus ik maar aandringen om direkt te komen en direkt een voorschot te betalen. Ging niet door en de volgende dag was hij verkocht.

22 feb 2007 21:07

Jeroen C3.0 schreef
zou ook liever een mooie 993 hebben dan een vroege 996.... wederom is dat persoonlijk en afhankelijk van wat je met de auto wil.

Ik heb bewust voor een 996 gekozen (dagelijks gebuik ) en vind PERSOONLIJK de binnenkant mooier , maar orgineel het motorgeluid minder. Ik heb destijds getwijfeld tussen een 993 en een 996 , en de binnenkant met haar opties waren voor MIJ doorslaggevend.Maar ook dit is persoonlijk.

22 feb 2007 21:24

[Ik heb bewust voor een 996 gekozen (dagelijks gebuik ) en vind PERSOONLIJK de binnenkant mooier , maar orgineel het motorgeluid minder. Ik heb destijds getwijfeld tussen een 993 en een 996 , en de binnenkant met haar opties waren voor MIJ doorslaggevend.Maar ook dit is persoonlijk.[/quote]

:ba: :ba: :salut: :salut: :ba:

22 feb 2007 21:31

jeroenoop schreef:Jeroen C3.0 schreef
zou ook liever een mooie 993 hebben dan een vroege 996.... wederom is dat persoonlijk en afhankelijk van wat je met de auto wil.

Ik heb bewust voor een 996 gekozen (dagelijks gebuik ) en vind PERSOONLIJK de binnenkant mooier , maar orgineel het motorgeluid minder. Ik heb destijds getwijfeld tussen een 993 en een 996 , en de binnenkant met haar opties waren voor MIJ doorslaggevend.Maar ook dit is persoonlijk.


Mooi is dat hé, zoveel mensen en zoveel smaken :!:

Ik ging juist/ook voor het interieur, prachtig die ronde klokken :lol:

En inderdaad ik heb hem niet voor dagelijks gebruik :idea:

(Maar moet toegeven dat ik het moeilijk vond om te kiezen)

22 feb 2007 21:37

Ah nog iemand die getwijfeld heeft :arrow: en (in tegenstelling met mij ) voor 993 gekozen heeft. Ik heb geen spijt , denk dat ik voor mij de goede keuze gemaakt heb , en jij :?:

22 feb 2007 23:14

Jeroen,

Als daily driver kan ik de keuze voor een 996 zeer goed begrijpen. Voor " fun" zou ik denk ik de 993 kiezen. En ook ik vind juist die 5 losse klokken helemaal 911 en dan dat rauwe luchtgekoelde geluid. Zo heeft inderdaad iedereen zijn voorkeur!

Mooi is dat, voor iedere Porsche een geschikte eigenaar. 8)

22 feb 2007 23:42

jeroenoop schreef:Ah nog iemand die getwijfeld heeft :arrow: en (in tegenstelling met mij ) voor 993 gekozen heeft. Ik heb geen spijt , denk dat ik voor mij de goede keuze gemaakt heb , en jij :?:


Zeker geen spijt :!: :!:

Maaaaar had bijna een 996 gekocht :roll:

22 feb 2007 23:45

molen934 schreef:
jeroenoop schreef:Ah nog iemand die getwijfeld heeft :arrow: en (in tegenstelling met mij ) voor 993 gekozen heeft. Ik heb geen spijt , denk dat ik voor mij de goede keuze gemaakt heb , en jij :?:


Zeker geen spijt :!: :!:

Maaaaar had bijna een 996 gekocht :roll:
Totdat je nog eens heel goed naar die koplampen van een 996 keek? :mrgreen: hoe staat het met de 4s plannen?
Plaats een reactie