Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Reparatie leren stoel

23 feb 2007 14:52

Iemand hier ervaring met doe het zelf repatie van een lendesteun van een autostoel.

Voor de duidelijkheid, het is niet voor een/mijn Porsche maar voor de Z3 van mijn vrouw. Hier zit in de lendesteun een gat van ongeveer 1 cm, op de typische plek.

Nu heb ik wel ervaring met het opnieuw verven van mijn leren stoel (M5), wat super gelukt is, dus dat is het probleem niet.

Op internet staan (in de US) verscheidene "DIY leather repair kits" aangeboden en het hele procede lijkt simpel en niet duur (iig te proberen).

Uiteraard begrijp ik ook dat een deels vervanging de beste maar ook duurste oplossing is, maar dat kan altijd nog.

Waar zijn deze setjs in NL te verkrijgen....

23 feb 2007 15:25

Low budget :roll:

Dat is toch niet zo duur bij de plaatselijke autobekleder :idea:

Porsche alles perfect :!: BMW 2 'plan :?:

23 feb 2007 16:48

Bel eens met Ronald van RoVaKo in Pijnacker.
Zal je zeker de kop niet kosten.... :wink:

23 feb 2007 17:35

je kan bij bmw gewoon een kant en klare leuning bekleding hoes bestellen.
die gaat er over en zit meestal met een soort oogjes aan de stoel vast.
he ik bij mijn renault ook gedaan toen de airgags er door kwamen.

gr anton964

23 feb 2007 17:38

molen934 schreef:Low budget :roll:

Dat is toch niet zo duur bij de plaatselijke autobekleder :idea:

Porsche alles perfect :!: BMW 2 'plan :?:

zo'n beetje, je moet soms wat he met Porsche, M5, Z3, HD, Honda, dure vrouw, dure kinderen, groot huis (en nog een), en weinig geld :wink:

meer serieus, als het voor een paar tientjes kan vind ik het goed genoeg voor de Z3, ga er geen 100-en euro's aan besteden, te meer hij er waarschijnlijk binnenkort uitgaat...

Re: Reparatie leren stoel

23 feb 2007 17:55

Marcel schreef:
Waar zijn deze setjs in NL te verkrijgen....

Ik zou mij voor kunnen stellen bij een autobekleder, dan wel bij een autospeciaalzaak (maar dan niet de Halfords... alhoewel...).
Plaats een reactie