Owh, bedoel je dat.
Ik heb net gekeken , en idd. je hebt zondag avond een pb-tje gestuurd met een zuurbad vraag die ik toen wel snel even las maar niet meteen beantwoorde.
De vraag was simpel maar om een goed antwoord te geven had ik even tijd nodig en ik weet nog dat ik die zondag dacht dat de volgende dag te willen doen vanuit mijn bedrijf.
Ik ben het naderhand gewoon helemaal vergeten. Ondertussen zie ik dat er al weer 23 pb-tjes boven staan met technische vragen. Daarnaast nog de rechtstreekse mail's met vragen en per dag diverse telefoontjes van mensen die mij belllen met vragen omdat ze mij via het forum kennen.
Soms vergeet ik er dus wel eens één, excuus.
En nu van de reactie eerder in dit topic.
Ik lees vooral de technische topic's. Zéér regelmatig zie ik goed bedoelde adviezen die de topic starter alleen maar op het verkeerde been zetten.
Zelden verbeter ik dat omdat ik niet wil overkomen als een betweter.
Nu ik dit topic las viel het mij op dat geen van de antwoorden direct sloegen op de storing.
Nine-eleven schreef bijvoorbeel 'Deze regelaar regelt namelijk de (tegen)druk boven de plunjer, gedurende het warmdraaiproces van jouw motor ...'
En daarop gaat ronaldp reageren door te vragen waar de regelaar zit.
Zo wordt het alleen maar moeilijker voor ronaldp om de storing op te lossen, er worden adviezen gegeven waarin injectiesystemen van andere 911 en 924 modellen aan bod komen , maar het gaat hier om een 944.
Zonder dat de betrokkenen, naar mijn idee, zelf in de gaten hadden alles door elkaar te adviseren.
Ik weet een beetje hoe het systeem werkt en reageerde daarom voordat er iemand misschien ging adviseren om het vlotterniveau eens lager af te stellen oid.
Ik had dus een
achter mijn eerste regel in mijn eerste reactie moeten zetten, want zo bedoelde ik de eerste zin wel. Mensen die me kennen weten dat ik het niet anders bedoeld heb.
Laatst bijgewerkt door
Renntech op 03 maart 2007 23:01, in totaal 1 keer bewerkt.