Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Zomeruur

20 maart 2007 19:51

Eindelijk is het bijna zover.
Dit weekend (van zaterdag op zondag) wordt de klok een uur verder gezet.
Het is dan wel één nachtje een uurtje minder slapen , maar daarentegen weer elke avond een uur langer licht.
De mooie tijden komen er terug aan :sunny:

Re: Zomeruur

20 maart 2007 20:41

911-lover schreef:.
.....één nachtje een uurtje minder slapen , maar daarentegen weer elke avond een uur langer licht. :sunny:

Dat betekend dat Koen dus dan de hele nacht op het PF zit, en daarna
een uur te laat zal zijn voor de PF Bar, 's ochtends..... :roll: :lol: :wink:

20 maart 2007 22:12

Ik vertrek dit weekend naar Engeland. Wordt het verschil dan nog groter? Iemand die dit weet?

20 maart 2007 22:12

ff in de gaten houden maar weer :idea:

bedankt voor de tip :wink:

20 maart 2007 22:14

WdePundert schreef:Ik vertrek dit weekend naar Engeland. Wordt het verschil dan nog groter? Iemand die dit weet?

Nee, daar veranderd hij gelijk mee. Dus het blijft daar maar 1 uur vroeger :wink:

20 maart 2007 22:18

Thx, Gerhard.

20 maart 2007 22:21

Oh ja in de VS hebben ze inmiddels al zomertijd. Ze hebben het onlangs plotseling vervroegd en de wintertijd verlaat.

Daar zit je dan met je Windows, die het dus automatisch fout aanpast :twisted:

20 maart 2007 22:23

Zit ik in Taipei, dus zal er weinig van merken!

Was net zo blij dat het niet meer donker was als ik naar de zaak rij. Wordt de komende tijd weer even wat anders dus.

20 maart 2007 22:50

Engeland loopt toch ook altijd uit de pas Gerhard?

(enne, Windows is een kwestie van opletten en de juiste tijdszone instellen ;)... Of zoals ik vandaag een keer of tig ingaf: clock summer-time Europe/Amsterdam recurring last Sun Mar 2:00 last Sun Oct 3:00 ;) )

20 maart 2007 22:58

paSCal schreef:Engeland loopt toch ook altijd uit de pas Gerhard?

Ja, zij verschillen dus een uur, maar ze gaan gelijk met de rest van Europa om naar Zomertijd. (vroeger liepen ze niet gelijk, dacht ik)

paSCal schreef:(enne, Windows is een kwestie van opletten en de juiste tijdszone instellen ;)... Of zoals ik vandaag een keer of tig ingaf: clock summer-time Europe/Amsterdam recurring last Sun Mar 2:00 last Sun Oct 3:00 ;) )

Nope, wat ik bedoel is dat in de VS plotseling de datum is veranderd van het ingaan van zomertijd en wintertijd. Dus als je de juiste tijdzone instelt gaat hij vervolgens te laat naar de zomertijd en te vroeg weer naar wintertijd. Misschien dat het inmiddels met een Windows update is aangepast :roll:

20 maart 2007 23:14

Gerhard schreef:Oh ja in de VS hebben ze inmiddels al zomertijd. Ze hebben het onlangs plotseling vervroegd en de wintertijd verlaat.

Daar zit je dan met je Windows, die het dus automatisch fout aanpast :twisted:

Daar zal wel weer de zoveelste update voor komen omdat ze denk ik het langer volhouden die eerdere invoer van de zomertijd i.v.m. energie besparing geloof ik dat het toen was..

Maar het blijft windhoos.

20 maart 2007 23:27

Eindelijk weer zomertijd :lol: Ik ben dat kille, lelijke Hollandse weer echt zat gewoon...
Geen sneeuw gehad hier, alleen maar guuuuuuuuuuuuure en regenachtige dagen waar je niets aan hebt. Summer Rulez!! 8)

20 maart 2007 23:41

Ik weet het niet Frost. Maar wij passen de klok altijd aan met de zomertijd in plaats van de barometer :mrgreen:

(alhoewel.... zou het werken als ik de barometer verzet.....) :shock:

20 maart 2007 23:58

Dan heet je Frost en loop je te zeiken dat het koud is... :roll: :shock:

:cheesy:

21 maart 2007 0:17

Scherp Horn :lol:

Weer op dreef ? :P

21 maart 2007 0:26

nope, even aftoppen voor het tukken. bis morgen!

21 maart 2007 0:30

horn schreef:nope, even aftoppen voor het tukken. bis morgen!

haha trusten.

21 maart 2007 8:26

FROST schreef:Eindelijk weer zomertijd :lol: Ik ben dat kille, lelijke Hollandse weer echt zat gewoon...
Geen sneeuw gehad hier, alleen maar guuuuuuuuuuuuure en regenachtige dagen waar je niets aan hebt. Summer Rulez!! 8)

sinds wanneer verandert het weer door de klok te verzetten..... :? :?:

21 maart 2007 9:13

Nouja, meestal wordt het weer toch ook beter met het verzetten van de klok? We hadden op zich al een paar goede dagen met veel zon en het kan alleen maar beter worden. Heet niet voor niets ZOMER en WINTER tijd... :wink: En neen, mijn naam heeft niets met de kou te maken. Tis een naam van een filmkarakter..

21 maart 2007 9:28

@ FROST : Nouja, meestal wordt het weer toch ook beter met het verzetten van de klok?

Hier altijd zomer, klok stilgezet in Juli :wink:
....bericht 993... 8)

21 maart 2007 10:02

LeOH schreef:Hier altijd zomer, klok stilgezet in Juli :wink:

Maar voor de nodige sensatie had je 'm afgelopen zondag stiekem even 'n uurtje anders gezet zeker :wink:

LeOH 996 schreef:....bericht 993... 8)

Nog drie erbij dan :!:

Gerhard schreef:Oh ja in de VS hebben ze inmiddels al zomertijd.

Gelukkig :arrow: anders had ik binnen 1 weekend de klok twee keer kunnen verzetten 8)

:scratch: .... wat 'n topic ..... :scratch:

21 maart 2007 10:36

Gerhard schreef:
paSCal schreef:Engeland loopt toch ook altijd uit de pas Gerhard?
Ja, zij verschillen dus een uur, maar ze gaan gelijk met de rest van Europa om naar Zomertijd. (vroeger liepen ze niet gelijk, dacht ik)

Die "vroeger" is nog niet zo lang geleden, want ik heb een paar jaar terug nog zitten bellen met collega's in Engeland "die nu echt naar huis moesten", terwijl ik in de veronderstelling was dat ze nog een half uurtje hadden tot stipt 17:00 :cheesy: (maar goed, mooi dat het recht getrokken is!)

Gerhard schreef:
paSCal schreef:(enne, Windows is een kwestie van opletten en de juiste tijdszone instellen ;)...
Nope, wat ik bedoel is dat in de VS plotseling de datum is veranderd van het ingaan van zomertijd en wintertijd. Dus als je de juiste tijdzone instelt gaat hij vervolgens te laat naar de zomertijd en te vroeg weer naar wintertijd. Misschien dat het inmiddels met een Windows update is aangepast :roll:

Ik snapte wat je bedoelde, maar heb hier absoluut geen last van, dus zal inderdaad wel een windows update'je zijn ;)

Maar inderdaad Olaf... *wat een topic*....

21 maart 2007 13:22

Nog een uur minder slapen? :lol:

21 maart 2007 14:23

Marcel schreef:
FROST schreef:Eindelijk weer zomertijd :lol: Ik ben dat kille, lelijke Hollandse weer echt zat gewoon...

sinds wanneer verandert het weer door de klok te verzetten..... :? :?:
:lol: :lol: :lol: goed gezien Marcel :idea:

21 maart 2007 14:36

De topicstart is goed en informatief.
De reacties is iets anders :roll: :wink:
Gesloten onderwerp