Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

het bestaat wel...

26 maart 2007 17:01

aardige politiemensen....

vandaag op weg op de a9, oprit haarlem begint mijn 964 ineens te haperen: geen vermogen meer. bleef wel aan maar als ik gas indrukte nauwelijks reactie. ff op de vluchtstrook gestaan en na paar minuten reed ie weer prima (????)

beetje zenuwachtig toch en zo nu en dan gas geven waar het rustig was om te kijken of het allemaal bleef doen zoals ik gewend ben. bij leiderdorp blijkt de zwarte motorrijder + dito motor die al zo nu en dan bij me kwam in het bezit van een politie pasje.... gebaar VOLGEN! ai dat werd echt zweten
meneer goeimiddag:

geen gordel
geen richting
links blijven rijden

en meer dan 50 km te hard, waarschijnlijk reed u overd e 180 waar men 100 mag... u bent in de zone van het papiertje inleveren. SLIK!

waarom deed u dit? ik leg het uit en vooral hoe stom ik ben geen gordel te dragen, maar die had ik fgedaan op de vluchtstrook. en dat ik een afspraak in brussel had en echt geen gezeik wil.

meneer dit had een hamlappen dag kunnen worden maar dat wordt het niet voor u. rijdt alstublieft een beetje rustig. ik weet dat ze goed remmen die Porsches maar toch... prettige dag verder

en weg was ie

OEWAAH! danku danku

26 maart 2007 17:12

Met zoveel geluk heb je toch wel meteen een staatslot gekocht :?: :cheesy:

26 maart 2007 17:18

Tja,

Afbeelding

"De politie, je beste vriend" was het toch :?: :twisted: :mrgreen:

Maar da's inderdaad wel leuk. Boffen zeg. :thumright:

26 maart 2007 17:21

toch mooi :D

En weet je al wat er precies met je porsche aan de hand was?

26 maart 2007 17:23

Thomas Verheijen schreef:toch mooi :D

En weet je al wat er precies met je porsche aan de hand was?

als ik daar achter kan komen ben ik helemaal blij!

26 maart 2007 21:20

.................................. :?

Van harte :!: :!: :!:

26 maart 2007 22:53

Door het oog van de naald heet dat. 8)

Ben benieuwd waar de storing nu vandaan kwam.

27 maart 2007 11:08

Dat kom je tegenwoordig idd niet meer veel tegen.
De enigste Nederlandse motoragent die iets tegen me zei in Nederland was "Je had beter een Ferrari gekocht".
Ik stond toen met de 911 in panne in Vlissingen.

06 apr 2007 14:40

update

bij de luchtmassa meter waarschijnlijk een kortluiting soms. is verholpen dus moet goed gaan nu... (knock on wood)
Plaats een reactie