Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
11 apr 2007 13:03
Hoi, best geen aandacht aan schenken,
en reageer ook niet op dit berichtje.
Zal vanzelf wel vervelen, mag slotje op,
tis vakantie en sommige mensen vervelen zich blijkbaar.
11 apr 2007 13:21
Nee dit zijn de zogeheten spam botjes..Beetje spam leveren. Het is nogal gewild bij PHPBB forums, waar het porsche forum op draait..
Evt zou de administrator de activering van de accounts zelf kunnen doen en dan screenen. Maar daarbij haal je mega veel werk op je hals.
11 apr 2007 13:28
En verhoog je de drempel om "lid" te worden van het PF naar een ongewenst nivo.... Inderdaad, F@rgo's tip is het beste: negeren (wel even een mod van op de hoogte stellen!) en vooral niet op klikken! (lees: als je er wel op klikt, heeft het immers nut wat ze doen!)
11 apr 2007 15:11
paSCal schreef:En verhoog je de drempel om "lid" te worden van het PF naar een ongewenst nivo.... Inderdaad, F@rgo's tip is het beste: negeren (wel even een mod van op de hoogte stellen!) en vooral niet op klikken! (lees: als je er wel op klikt, heeft het immers nut wat ze doen!)
Dat snap ik dat het zo de drempel omhoog gooit maar als het spam binnenhoud..
Oh jah over dat klikken niet doen want de concequenties zijn voor jezelf in de trand van spyware..Vaak wordt je al verkracht, aangerand en vermoord voordat je de daadwerkelijke site heb bereikt met diverse pop-up venster.
11 apr 2007 15:22
NIEUWE SPAMMER MADDIE
11 apr 2007 16:25
Sommige fora gebruiken inmiddels een (lastig leesbare) activeringscode die moet worden overgetypt.
Is dat bij phpBB (middels evt. plugin) niet mogelijk?
11 apr 2007 18:32
Gisteren stond er een filmpje op waar ik letterlijk bijna van ging kotsen. M'n maag draaide zich om. Gelukkig is het er héél snel afgehaald. Echt goor. Die mensen hebben blijkbaar geen hobby.
11 apr 2007 19:10
Std nu...
11 apr 2007 19:10
Aan de admins:
http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=393606
Ik ken de maker, en die krijgt alle forums spam-vrij... hopelijk helpt dit ?
Hiermee zou je het forum eenvoudig SPAM-vrij kunnen maken, zonder de drempel om lid te worden te verhogen naar een ongewenst niveau.
11 apr 2007 19:29
Meneer aard schreef:paSCal schreef:En verhoog je de drempel om "lid" te worden van het PF naar een ongewenst nivo.... Inderdaad, F@rgo's tip is het beste: negeren (wel even een mod van op de hoogte stellen!) en vooral niet op klikken! (lees: als je er wel op klikt, heeft het immers nut wat ze doen!)
Dat snap ik dat het zo de drempel omhoog gooit maar als het spam binnenhoud..
Het gooit de drempel omhoog omdat mensen dan eerst weer een dag moeten wachten voor ze kunnen posten en ze daardoor misschien vergeten waren dat ze zich hadden geregistreerd.
Je kan ze wel negeren, maar het boeit ze niet: die dingen worden automatisch gepost
Maar negeren kan sowieso
11 apr 2007 19:30
Jort schreef:Sommige fora gebruiken inmiddels een (lastig leesbare) activeringscode die moet worden overgetypt.
Is dat bij phpBB (middels evt. plugin) niet mogelijk?
Dit is wel mogelijk. Dit dient apart te worden geinstalleerd. is een mod wat geloof ik verkrijgbaar is via het phpbb kanaal.
11 apr 2007 19:31
Is de eerste keer dat ik echte "junk " zie staan hier op het forum
11 apr 2007 19:32
Laten we haar anders eens uitnodigen voor een forumuitje.
11 apr 2007 19:37
Lydia schreef:Die mensen hebben blijkbaar geen hobby.
of juist wel en daar maken ze dan een filmpje van...
11 apr 2007 19:51
Had er al op geklikt, moet ik nu m'n hele pc overhoop halen?
11 apr 2007 19:54
Red Cabriolet schreef::oops: Had er al op geklikt, moet ik nu m'n hele pc overhoop halen?
Scan even met adaware en of virusscanner.
11 apr 2007 19:56
Meneer aard schreef:
Dit is wel mogelijk. Dit dient apart te worden geinstalleerd. is een mod wat geloof ik verkrijgbaar is via het phpbb kanaal.
Precies. En dan ziet het er ongeveer zo uit, maar dan in phpBB vorm:
Voorkomt de meeste ellende, nauwelijks of geen extra drempel, geen extra overwerk voor mods/administrators, behoudens eenmalige installatie.
11 apr 2007 20:00
voor diegene die adaware nodig hebben hier is het te downloaden:
http://www.lavasoftusa.com/products/ad- ... rsonal.php
11 apr 2007 22:33
Bingo, wel prettig, meedenkende mensen...
(maar dit ligt ff niet bij mij, maar komt vast wel goed
)
11 apr 2007 22:34
Al 'n wisselrooster opgesteld
11 apr 2007 22:37
Lydia schreef:Gisteren stond er een filmpje op waar ik letterlijk bijna van ging kotsen. M'n maag draaide zich om. Gelukkig is het er héél snel afgehaald. Echt goor. Die mensen hebben blijkbaar geen hobby.
Sorry dat ik het zeg hoor, maar WAAROM klikken mensen op dergelijke links?
11 apr 2007 22:38
Vannacht de boel gewoon uitzetten.
11 apr 2007 22:40
Sorry dat ik het zeg hoor, maar WAAROM klikken mensen op dergelijke links?
..omdat Mensen nieuwsgierig zijn??
En omdat er nog nooit een degelijke aanval op het forum is geweest
Ik geef Olaf trouwens gelijk. Lekker een slotje erop doen zometeen en morgen vroeg weer openen. Het liefste voor 8 uur want dan zit ik achter ontbijt te lezen
11 apr 2007 22:52
FROST schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar WAAROM klikken mensen op dergelijke links?..omdat Mensen nieuwsgierig zijn??
En omdat er nog nooit een degelijke aanval op het forum is geweest
Ik geef Olaf trouwens gelijk. Lekker een slotje erop doen zometeen en morgen vroeg weer openen. Het liefste voor 8 uur want dan zit ik achter ontbijt te lezen
Mwah of hun liefdesleven is op een dramatisch diepte punt gezakt
...Beetje logisch nadenken dat zon link niet klopt dus ik ga mee met Pascal waarom klikken mensen op die links..
11 apr 2007 22:56
Meneer aard schreef:.. waarom klikken mensen op die links..
Curiosity killed the cat