Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Nieuw fenomeen....

16 apr 2007 21:33

Meer en meer zie ik auto's rijden met rond hun stoel zo een onozel fluor vestje.... Ik krijg gewoon het sch**t van dat zicht.
Elk zijn goesting maar ik zie daar het nut niet van in om dat daar te hangen.
Dat kan toch gemakkelijker in de koffer gelegd worden.
Precies een microbe die aan het uitbreiden is.
Net of dat ze ieder moment in panne gaan vallen.
Vraag 1.Hebben jullie dat ook al opgemerkt?
Vraag 2.Zijn er hier ook mensen die reeds dit virus hebben ?

Laten we hopen van niet.. :lol:

16 apr 2007 21:35

Ik zie het voornamelijk ik vrachtwagens.. in personenwagens ben ik het nog niet tegengekomen. Ik vind het ook een belachelijk gezicht! :roll: :roll:

16 apr 2007 21:36

Ben snel mijn fluovestjes in de kofferbak gaan leggen :?

16 apr 2007 21:37

Auke231 schreef:Ik zie het voornamelijk ik vrachtwagens.. in personenwagens ben ik het nog niet tegengekomen. Ik vind het ook een belachelijk gezicht! :roll: :roll:

Idd, het gaat hem in dit geval over auto's....Vrachtwagenchauffeurs moeten geregeld laden en lossen . Dan is het aanvaardbaar.

16 apr 2007 21:38

ppp 356 schreef:Ben snel mijn fluovestjes in de kofferbak gaan leggen :?
:lol: :lol: :lol: Dat zou wel goed opvallen in uw rode bakje

16 apr 2007 21:39

Het is me ook al opgevallen.
Vroeger waren het de schapevachtjes en massagekussens. Nu de fluo-vestjes. Ziet er idd niet uit.

Of zoiets :
Afbeelding

16 apr 2007 21:54

Valt me de laatste tijd ook op. Misschien is het wagenpark toch minder betrouwbaar dan we denken.... :wink:

Ik zal ook eens een fluor vestje gaan kopen.... :lol:

16 apr 2007 22:05

Nog nooit gezien. :?

16 apr 2007 22:29

Zit de ganse dag op de weg, echt nog nooit gezien!

16 apr 2007 22:40

Ben snel mijn fluovestjes in de kofferbak gaan leggen

Goed gedaan, Paul!.. :D Dat kunnen we hier niet hebben.. :wink:

16 apr 2007 22:48

Ik krijg nog erger de indruk alsof het een bewust truukje van onze politiekers is.
Overal zie je mensen met fluo vestjes opduiken. Voetgangers , fietsers, moto's , ...
En telkens als je van ver zo'n vestje ziet ga je flink op de remomdat je denkt dat er een verkeerscontrole is :?

16 apr 2007 23:33

Hmmm, gewoon de juiste snelheid rijden, dan hoef je niet van ver op de rem ;)...

Maareh, zie ze ook wel "met regelmaat" rijden, maar dat zijn meestal mensen die ook een bordje "werkverkeer" achterop de auto hebben, dus dan snap ik het wel... Bij "normale" mensen nog niet gezien!

16 apr 2007 23:37

paSCal schreef:Hmmm, gewoon de juiste snelheid rijden, dan hoef je niet van ver op de rem ;)...

Dat zeg je steeds.
Ik denk dat jij de enigste op het forum bent die zijn Porsche enkel voor de looks heeft gekocht en nooit sneller rijdt dan toegestaan. :?:

16 apr 2007 23:41

Wie weet.... De looks zijn me in elk geval veel waard.... Maar ik hoef inderdaad maar heel weinig "in de ankers"... En TOCH heb ik weinig bonnetjes.... ;)

Re: Nieuw fenomeen....

16 apr 2007 23:53

F@RGO schreef:Meer en meer zie ik auto's rijden met rond hun stoel zo een onozel fluor vestje....
Net of dat ze ieder moment in panne gaan vallen.

msch. een waardevolle hint voor 996's met 3.4 motor?
(geintje hoor Rob & andere onfortuinlijke eigenaars :!: )

17 apr 2007 0:00

paSCal schreef:... En TOCH heb ik weinig bonnetjes.... ;)

Kan een gelukkige periode zijn... (want ik geloof nooit dat jij je altijd aan de snelheid houdt)

Ik rijd regelmatig te snel en zit op een bon of 4/5 per jaar... eerste twee jaar in m'n 205 1.9 GTI geen enkele bon ontvangen, toch flink gas gegeven... oftewel, je moet ook een beetje geluk hebben :wink:

En hoeveel is weinig :?:

17 apr 2007 0:12

Shark schreef:eerste twee jaar in m'n 205 1.9 GTI
censuur
Shark schreef: toch flink gas gegeven...

Shark, jij bent zo te lezen echt de ongekroonde kampioen in het verkopen van (toekomstige) cult-auto's, naast je 928 ook zo'n duivelse 205 :roll:

Over het "gas lossen met de Pug in een bocht" kan je je achter-kleinkinderen allicht nog straffe verhalen opdissen, damn' wat een giftig rijdend karretje :wink:

17 apr 2007 8:01

paSCal schreef:Wie weet.... De looks zijn me in elk geval veel waard.... Maar ik hoef inderdaad maar heel weinig "in de ankers"... En TOCH heb ik weinig bonnetjes.... ;)

Heb je waarschijnlijk meer mazzel dan ik. Ik rijd met de 911 veel minder dan met de lease TDI, maar krijg er per gereden km toch meer bonnen mee. Even net een dag voor de vakantie op zaterdag laten taxeren door Gratema. Op de terugweg een bon. Even op zondag op en ner naar Breda op bezoek bij mijn vader, terugweg een (forse) bon (Gorinchem - Breda is iets van 30 km... :? )

Ik heb er wel een verklaring voor. Rijd niet als een bezetene, maar wil wel genieten van het elfje en houd me dus inderdaad zeker niet overal aan de max. snelheid. Daar ik eigenlijk alleen in het weekend rij en dan juist de NL flitsbrigade zeer actief is, is de kans op een bon ook groter dan door de week. Verder heb ik in mijn leaseauto ook nog een VDO dayton DVD satnav die op de kaart alle flitspalen en ook mob. controles via RDS erin zet, scheelt ook nog wel eens! :wink:

17 apr 2007 8:28

911-lover schreef:Ik krijg nog erger de indruk alsof het een bewust truukje van onze politiekers is.
Overal zie je mensen met fluo vestjes opduiken. Voetgangers , fietsers, moto's , ...
En telkens als je van ver zo'n vestje ziet ga je flink op de remomdat je denkt dat er een verkeerscontrole is :?

De meeste fluovestjes zijn geel, onze dienaars van de wet, hebben oranje :wink:

17 apr 2007 8:42

maurice schreef:Misschien is het wagenpark toch minder betrouwbaar dan we denken.... :wink:

... is in steeds meer landen de wet, dat je voor elke inzittende 'n fluorvestje in de auto hebt :idea:

Ik had ze zelf 'n jaar of 7 geleden ook nog 'gewoon' over de stoelen hangen :oops:

17 apr 2007 8:53

Er zijn landen om ons heen waar je een fikse bekeuring krijgt als je die vestjes (voor iedere inzittende) niet bij je hebt :roll:

En aanvankelijk maakte het ook nog uit welke kleur dat vestje had: in Italië moe(s)ten ze -geloof ik- geel zijn, in Spanje groen en in Duitsland oranje. Had je een andere kleur bij je: jammer dan! Gewoon bekeuren...

Lang leve 1 Europa! :lol:

Inmiddels is de kleur niet meer zó belangrijk, maar je moet ze wel bij je hebben...

Maar om ze nou over de stoel te hangen :?

Ik heb dat trouwens nog niet eerder gezien...

17 apr 2007 8:57

:? ..... De vestjes over de stoelen heb ik nog niet gezien of het is me niet opgevallen. ;)

911-lover schreef:En telkens als je van ver zo'n vestje ziet ga je flink op de remomdat je denkt dat er een verkeerscontrole is :?

Die impulsieve reactie heb ik niet, maar of dat iets zegt over mij(n) of jou(w rijgedrag) :?:

17 apr 2007 9:05

EriC4C schreef:... maar of dat iets zegt over mij(n) of jou(w rijgedrag) :?:

Je moet eens weten hoeveel automobilsten ik hun snelheid aan zie passen of hun gordel om zie doen als ik zo'n vestje draag tijdens het motorrijden :twisted:

17 apr 2007 9:35

2.2VTEC schreef:
Over het "gas lossen met de Pug in een bocht" kan je je achter-kleinkinderen allicht nog straffe verhalen opdissen, damn' wat een giftig rijdend karretje :wink:

Ja, zo'n 205-je kon heerlijk giftig reageren...

Ik heb ooit een 360 spin gehad op een net nieuw aangelegde rotonde die voor het gemak donker was gelaten (en gezien de sporen over de rotonde was ik niet de enige die verrast werd die dag). Ik zie nog het wit weggetrokken gezicht van de persoon naast mij. :twisted:

17 apr 2007 9:36

Devils son schreef:Ik zie nog het wit weggetrokken gezicht van de persoon naast mij. :twisted:

..... in de spiegel :?: :wink: :lol:

Ooit serieus overwogen om er eentje te kopen, maar de dealer liet niets meer van zich horen. :roll: ;)
Plaats een reactie