Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
16 jun 2007 9:53
hallo mensen
jullie weten dat ik nu in de states ben en ik wist van het event af over een auto die begraven is geworden in 1957 in een speciaal gebouwde tijdcapsule.
het gaat om de plymouth belveder ook bekend als christine zoals in de film.. dat de auto telkens tot leven komt en de mensen uitmoordt juist die film ja.
de auto zou dus als nieuw opgegraven moeten worden ze hebben de auto ingepakt in folie dat de auto 1200 jaar tegen roest kan.
en de auto is speciaal ingespoten met olie en en en..
ze hebben in de auto ook allemaal art eringelegd wat de mensen dachten niet meer te hebben in 2007. zoals benzine motorolie bier een vrouwenhandtas vol met spullen lippen stift strings haha grapje maar het plan is MISLUKT hij stond voor de helt vol met water....
en je kon zien aan de betonnen wand dat de auto zelfs helemaal onder water heeft gestaan. zonde gewoon had toch echt gehoopt dat de auto er nog als nieuw uit zou komen
maar ik heb de capsule van dichtbij gezien en het was al gedoemd om te mislukken vanaf het begin al ze hadden de capsule dichtgemaakt met betonplaten dat is al niks geen fentilatie ook geen schacht of een diepere punt om te kijken of er water in staat om hem leeg te pompen of derglijk.
heel slecht gemaakt.
toen de auto naar boven kwam zag ik al meteen dat ie niks meer was auto is in zeer slechte conditie.
boyd coddington is naar tulsa gekomen om hem weer rijdbaar te maken maar hij is zo rot er is niks meer aan te doen.
films heb ik gezet op youtube.
moet je intypen buried car.
foto`s volgen nog ik ga nu slapen gr vanuit tulsa oklahoma
16 jun 2007 9:58
Filmpje (maar niet die van jou volgens mij) is onder andere
hier en
hier te zien.
Jammer, dat ie in zo'n staat is...
Edit: Ah, dit zijn dan jouw en jouw filmpjes.
16 jun 2007 12:18
Hehe, wat kunnen ze wel daar in amerika
Zijn er ook afbeeldingen zonder dekzeil?
16 jun 2007 12:19
Och , die repareert zichzelf wel
16 jun 2007 14:46
Wacht eens, ziehier:
Edit: hamlappen.nl, zij hebben zelf die foto's gejat en hotlinken laten ze dan weer niet toe.
Bij deze:
http://buriedcar.com/photo_gallery_new.htm
Even doorbladeren naar de 3e pagina ofzo, daar zijn fotos van nu te vinden.
16 jun 2007 19:54
awww weinig meer aan over.
Doet me vreemd genoeg een beetje denken aan het wrak van de Titanic
18 jun 2007 0:49
Eeuwige zonde
(al is het geen P , het doet me als autoliefhebber toch zeer)
18 jun 2007 1:41
wat een zootje zeg ...
18 jun 2007 5:36
ach valt toch best mee, het chroom wil nog best glimmen
had je met een Alfasud moeten proberen, die had je na een jaar onder de grond al niet meer teruggevonden
18 jun 2007 9:15
Poetslapje erover... klaar!
18 jun 2007 14:19
De linker voorband staat nog vol. Verder wist ik niet dat deze wagens ook in het roestbruin werden geleverd. (Geen Audi dus
)
18 jun 2007 22:53
Eventjes weer een kleine correctie, de plymouth belvedere is niet de christine auto, dat was een 58er plymouth fury.
09 jun 2011 19:18
Ja en nee:
Although the car in the film is identified as a 1958 Plymouth Fury, two other Plymouth models, the Belvedere and the Savoy, were also used to portray the malevolent automobile onscreen (Total production for the 1958 Plymouth Fury was only 3,018). Several Fury models were destroyed during filming, but most of the cars were Savoy and Belvedere models dressed to look like the Fury.
http://en.wikipedia.org/wiki/Christine_(film)Ik dacht, het is hier al vier jaar stil dus......
09 jun 2011 21:35
pfff jij hebt echt veel tijd over
09 jun 2011 21:50
Delnoy schreef:Ik dacht, het is hier al vier jaar stil dus......
Kon je niet 9 dagen wachten?
09 jun 2011 23:21
En Boyd is ook al dood...
09 jun 2011 23:38
En Boyd is ook al dood...
Kon je niet 9 dagen wachten?
Nee, over 9 dagen heb ik geen tijd.
10 jun 2011 19:51
het forum zelf begint al een beetje een tijdcapsule te lijken.