Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

rock werchter

23 jun 2007 7:35

vanaf 28 juni (donderdag) is het weer zo ver :ROCK WERCHTER :ba:
4 dagen dat het hier zoeken is achter een parkingplaats :roll:
ik woon op ongeveer 3 kilometer van de inkom (achter ons is een parking van de inrichters, en sommigen staan meer dan 4 km ver geparkeerd :roll: )
er mogen hier gerust een paar Porsche's op m'n oprit staan :wink: :wink:
groetjes

23 jun 2007 16:25

Leuk festival. Ben 10 jaar geleden enkele jaren geweest. Altijd gezellig bij die Belgen :lol:

23 jun 2007 16:40

blijf het jammer vinden dat het niet meer het oorspronkelijke dubbelfestival "Torhout/Werchter" is - de naam van het festival is hier in de volksmond trouwens nog steeds "T/W"; ik was een trouwe Torhout-ganger, 1x naar Werchter geweest en dan afgehaakt :roll:

wel sympathiekvan ironpatje om parking voor Porsches te voorzien :wink:

welkom

24 jun 2007 12:25

ook welkom met ferrari en lamborgini :wink:
(grapje, je bent even welkom met een oude lada.... :lol: )

26 jun 2007 10:56

De line-up is erg goed. Wilde eerst met een vriend gaan, maar toch weer afgeblazen omdat er verder weinig gingen en het toch leuker is met een groepje als je daar 4 dagen zit.

Daarnaast heb ik zondag een concert van Genesis in de Arena en lijkt het me gezien de ervaring van afgelopen zondag in Nijmegen niet zo'n goed idee als ik me weer moet haasten van Werchter naar Amsterdam ;)

26 jun 2007 23:20

roenkie schreef:Daarnaast heb ik zondag een concert van Genesis in de Arena en lijkt het me gezien de ervaring van afgelopen zondag in Nijmegen niet zo'n goed idee als ik me weer moet haasten van Werchter naar Amsterdam ;)

Je kan donderdag nog wel even een testritje maken van Nijmegen naar huis. Er zijn denk ik nog wel kaarten voor Pearl Jam :wink:

Ik ga maar weer proberen zonder bekeuringen thuis te komen. (het park uit duurt voor mij als het tegenzit net zo lang als de rit naar huis......(ede))
Plaats een reactie