Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Wat moet dit betekenen?

26 jun 2007 16:24

Omschrijving overtreding: Signalen geven in andere gevallen of op andere wijze dan is toegestaan
Feitcode: R419
Plaatsaanduiding: A2
Tijdstip: 21.32
Opgelegde sanctie: 50 euro

Waar moet dit op slaan?

26 jun 2007 16:27

Groot lichtsignaal gegeven waar dit niet mocht (aan een bekende of andere PoRschist) ?
Vier pinkers aangezet ?
Richtingaanwijzer gebruikt waar je niet mocht inslaan ?
Mistlampen gebruikt wanneer het niet nodig was ?
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 26 jun 2007 17:21, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jun 2007 16:29

Heb je misschien tegemoetkomende verkeer gewaarschuwd met je dimlichten?

26 jun 2007 16:32

Al wat opgesomd is, is zeker niet gebeurd...

26 jun 2007 16:37

Schiet me nu te binnen...

Was op terugkomst van Porsche dagen Spa Franchorchamps. Ik ben toen mijn racewagen op trailer nog tegengekomen. Als wijze van begroeting heb ik even getoeterd op de chauffeur...
Erg dat ze me daar al voor klissen :cry: :evil: :twisted:

26 jun 2007 16:37

Je hebt toch niet naar iemand gezwaaid met maar 1 vinger....? :lol:

26 jun 2007 16:39

dat zal toch niet :twisted: :roll: :!: :?:

26 jun 2007 16:59

gantor schreef:Ik ben toen mijn racewagen op trailer nog tegengekomen. Als wijze van begroeting heb ik even getoeterd op de chauffeur...

Zat ik bijna juist

911-lover schreef:Groot lichtsignaal gegeven waar dit niet mocht (aan een bekende of andere PoRschist) ?
Laatst bijgewerkt door 911-lover op 26 jun 2007 17:20, in totaal 1 keer bewerkt.

26 jun 2007 17:02

911-lover schreef:(...)Zat ik bijna juist(...)

Inderdaad, je was alleen een 'r' vergeten....... :mrgreen: :)

26 jun 2007 17:16

:lol: :lol: :lol:

Grapjas

Gecorrigeerd

Shark schreef:
paSCal schreef:Welkom op het porscheforum.nl. Omdat dit forum in een tweetal jaar flink groot is gegroeid, is er blijkbaar behoefte aan een set basisrichtlijnen, wat de duidelijkheid in het forum moet waarborgen.
- Spelfouten of grammaticale fouten worden nu eenmaal gemaakt, verbeteren daarvan heeft weinig zin en werkt alleen ergernis op.

:twisted: :wink: :lol: :lol: :lol:

26 jun 2007 17:23

Precies, ergernis willen we niet opwerken. :twisted:

26 jun 2007 17:23

:lol: :lol: :lol: :wink:

26 jun 2007 19:22

Jort schreef:Precies, ergernis willen we niet opwerken. :twisted:
:thumleft: *I stand corrected*....

Overigens is ten tijde van die richtlijnen besproken, dat inderdaad het foutief spellen van Porsche, Boxster, Cayenne of wat dan ook Porsche-gerelateerd WEL hard afgestraft zou moeten worden :cheesy: (geen geintje, echt waar ;) )... Uiteindelijk er toch maar niet in opgenomen...

26 jun 2007 19:49

paSCal schreef:
Overigens is ten tijde van die richtlijnen besproken, dat inderdaad het foutief spellen van Porsche, Boxster, Cayenne of wat dan ook Porsche-gerelateerd WEL hard afgestraft zou moeten worden :cheesy: (geen geintje, echt waar ;) )... Uiteindelijk er toch maar niet in opgenomen...

Maar we doen het wel :twisted:
Plaats een reactie