Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Robert Doornbos

03 jul 2007 13:57

Mag wat mij betreft best een topic aan worden gewijd...

Sterke reactie van Doornbos op het gehuil van Sebastian -McChicken- Bourdais
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Met o.a. Spa en Assen op de kalender zou het weleens heel spannend kunnen gaan worden in de Champ Car

03 jul 2007 14:44

Ik had het filmpje op YouTube met het interview van Bourdais ook al gezien. Wat een zure verliezer zeg. :? :(
Publiek was ook duidelijk niet onder de indruk....

03 jul 2007 15:39

Als je een valse start maakt en daarvoor niet bestraft wordt, dan nog gaat klagen over blokken wat niemand gezien heeft wel je wel een zielige verlieser.
http://www.youtube.com/watch?v=o14WJaH-jdM

03 jul 2007 15:58

Die Fransoos is gewoon geen tegenstand gewend.
Doornbosch gaat nog meer winnen.

03 jul 2007 19:10

watskeburt? mcchicken zeikt over doornbosch dat ie geblokt heeft? en accepteert op het podium de felicitatiehand van doornbosch niet waarop doornbosch doet alsof hij huilt? :roll:

goed verhaal.

03 jul 2007 19:15

die CH kan van z'n afgehaald worden !!!!

Robert rules!!!!

03 jul 2007 19:28

mark951 schreef:Als je een valse start maakt en daarvoor niet bestraft wordt, dan nog gaat klagen over blokken wat niemand gezien heeft wel je wel een zielige verlieser.
http://www.youtube.com/watch?v=o14WJaH-jdM

Mooi om te zien! :!:

03 jul 2007 19:37

Fantastisch weekend voor Robert. Goede reactie ook van hem op het gejammer van Sebastien Bourdais; beetje zielige reactie voor een 3 voudig kampioen... Ik had het zielige gezicht van Robert Doornbos (Doornbosch is wel erg sjiek, al stond erop zijn allerleerste vrijdagtestpak voor Jordan wat ik in bezit heb Doorboms :wink:).
Robert for Champcar champion :!:

03 jul 2007 22:16

Robert rules! Ben benieuwd wanneer we hem weer in de F1 tegenkomen.

03 jul 2007 22:54

Dit wordt(is) nog leuker dan de F1.
Verry impressive Doornbos op een gedeelde 1e plaats na 6 races.

Hier nog een filmpje met de uitbundige Stoddart, Doornbos en de jippie reactie van McChicken.

04 jul 2007 0:24

Die Bourdais lijkt de Alonso van de Champcars wel...................................
wat een jankerd zeg voor een 3 voudig kampioen :!: :evil:

En Doornbos?????, laat die maar lekker in de USA blijven, daar kunnen ze wel goede coureurs waarderen in plaats van geld en politieke spelletjes zoals in de F1 :!:

Doornbos for Champ :!: :lol: :wink:

04 jul 2007 7:18

Supergave prestatie van Robert! :thumright:

Ik zou het voorlopig óók op de Champ cars houden. Fantastisch dat het publiek direct begint te honen na het onterecht gejank van Bourdais en een ongelooflijke Dumb and Dumber reactie op het podium, waar Robert zeer professioneel op reageerde.

Wat een oetl*l die Fransoos.

04 jul 2007 12:37

bert964c4 schreef:En Doornbos?????, laat die maar lekker in de USA blijven

zeker dit seizoen ja, is mooi die champcars; maar F1 blijft hoe dan ook de top imo

04 jul 2007 23:12

Bourdais moet niet zeuren.

Robert kreeg ook nog een 'drive through penalty', en knokte zich terug naar voren. Heb de race op MotorsTV gezien.

Heb zeer veel bewondering voor wat Doornbos doet in de Champ Car Series, 6 keer starten en 5 podiumplaatsen. Eigenlijk ongekend voor een Nederlandse coureur.

Bourdais is een slecht verliezer. Daarbij heeft hij een onsympathiek hoofd, wat de zaak er niet beter op maakt. :wink:

04 jul 2007 23:14

ja maar het is ook een Fransoos!!!!!!!!!!!!!! :cry: :cry: , wel eens een sympathieke meegemaakt dan?? Ik niet i.i.g.!!

05 jul 2007 0:07

Nou nou nou... :?

05 jul 2007 0:08

noem er eens een dan :roll: :roll: :wink:

05 jul 2007 0:11

Afbeelding....

....

....

eh... :roll:

Je hebt gelijk! Afbeelding

05 jul 2007 0:12

OK eentje dan....................

Henri Pescarolo :!:

05 jul 2007 0:14

Aardige vent, verstand van auto racen, maar verder :roll: :roll: , ik heb het natuurlijkt wel over autosport he? :lol:

05 jul 2007 11:06

he bert, ga jij je eigen vragen beantwoorden :?: :wink:
voor de rest heb je gelijk hoor...

05 jul 2007 11:10

Alain Prost dan ? of wordt die ook afgekeurd :roll:

05 jul 2007 18:45

prima topic and ik vind het geweldig wat Doornbos doe. Ga eind van de maand zeker kijken bij de Grand Prix van San Jose, vorige jaar won die die zeikfransoos nog, dit jaar Robert of Bobby zoals ze hem hier noemen.

En over CJ wil ik het al helemaal niet meer hebben, eerst dacht ik nog leuk een (achter)naamgenoot in de F1 maar dit wordt nu toch echt genant. Hoop dat ze hem er gauw uitknikkeren. En laat Robert maar lekker in de US blijven veel competitiever en minder politiek dan de f1. Tenzij Mclaren of Ferrari hem een stoeltje aanbieden natuurlijk.......maar Spyker. Nee!

05 jul 2007 23:54

outletvalve schreef:Alain Prost dan ? of wordt die ook afgekeurd :roll:

was een goeie F1 piloot, maar verder.................. :roll:

06 jul 2007 8:17

Blijven Fransen!!!!
Plaats een reactie