Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Compressor

05 jul 2007 17:56

Afbeelding
Zijn er hier op het forum toevallig enkele die kennis hebben van compressoren? Ben op zoek naar een gewone huis- en tuin compressor voornamelijk om af en toe de banden van de wagen mee op te pompen. Zou hiervoor een basismodel (zoals hierboven, die handige "koffer" van 79€) al voldoende zijn?

05 jul 2007 18:03

Voor inderdaad alleen dat doel (en dingen schoon blazen) is dat prima.

Voor werktuigen op perslucht of verfspuiten niet geschikt.

Re: Compressor

05 jul 2007 18:25

Godspeed schreef:Ben op zoek naar een gewone huis- en tuin compressor voornamelijk om af en toe de banden van de wagen mee op te pompen. Zou hiervoor een basismodel (zoals hierboven, die handige "koffer" van 79€) al voldoende zijn?

Zit als het goed is standaard bij de auto en zo niet aanschaffen, want het reservewiel schijnt vrij oncomfortabel te rijden zonder compressor er op aangesloten te hebben...

05 jul 2007 21:03

Devils son schreef:Zit als het goed is standaard bij de auto en zo niet aanschaffen, want het reservewiel schijnt vrij oncomfortabel te rijden zonder compressor er op aangesloten te hebben...

:D :D :D :D

05 jul 2007 21:25

Met aangesloten compressor rijdt het ook niet zo prettig. :wink:

05 jul 2007 21:35

Godspeed schreef:Zijn er hier op het forum toevallig enkele die kennis hebben van compressoren?

Pakkie had er een - 'n compressor in z'n Porsche :wink:

06 jul 2007 22:23

Olaf schreef:
Godspeed schreef:Zijn er hier op het forum toevallig enkele die kennis hebben van compressoren?

Pakkie had er een - 'n compressor in z'n Porsche :wink:

Staan wel regelmatig op ebay (Duitsland) of Marktplaats.
Ik heb de mijne er ook vandaan.

Goeie voetpomp doet t trouwens ook (heb ik als back-up bij me; een reserve compressor voor het reservewiel...)

13 jul 2007 4:51

Daarstraks in de Aldi gezien.
Compressors (tonnetjesmodel) aan 89€

Hier lagen er nog voldoende

Soortgelijk aan deze

Afbeelding

17 jul 2007 20:33

Voor werktuigen op perslucht of verfspuiten niet geschikt.

Wat voor een capaciteit moet je dan aan denken ?
Plaats een reactie