Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

waarom discussie topic 'Wie was/waren het?'

12 aug 2007 12:13

vraag me dit al een tijdje af, maar nu maar es de vraag gesteld:

wat is het nut van het discussie topic 'Wie was/waren het?'

ontgaat me een beetje...zelden is er een respons; het blijft vaak bij 'meldingen'.

Wat schiet men hiermee op? Ja; onze auto's rijden over de weg, en ja die kom je dus soms tegen.....???!!! Is het dan zo leuk om te weten wie/wanneer/waar met z'n Porsche rijdt?

12 aug 2007 12:20

:uh:

12 aug 2007 12:21

wat het nut is , geen nut just for fun.

zo zijn er wel meerdere topics waar niet echt om het nuttige gaat en

dit topic staat op nr1 :twisted:

robert

12 aug 2007 12:29

Het is volgens mij ooit bedacht om te voorkomen dat er voor iedere (bijna) ontmoeting, een nieuw Topic werd gestart...

12 aug 2007 13:26

En ik heb in ieder geval al twee forummers gespot (en ben zelf ook een keer gezien), toch wel leuk...

Re: waarom discussie topic 'Wie was/waren het?'

12 aug 2007 14:09

sebastian schreef:wat is het nut van het discussie topic 'Wie was/waren het?'
ontgaat me een beetje...zelden is er een respons; het blijft vaak bij 'meldingen'.

Begrijp je dan wel het nut van het discussie topic 'Chatbox: Mogguh Mauk!' ? :mrgreen: :wink:

12 aug 2007 15:13

Zullen we daarover een nieuw discussiedraadje openene? We gaan off-topic zo :lol: :wink:

13 aug 2007 0:09

dit topic gaat verder in het topic "Hoe is Sebastian in vredesnaam hier door de ballotage gekomen?" :mrgreen:

En iedereen die op die oranje lettertjes heeft geklikt is een sensatiezoeker :cheesy:

13 aug 2007 0:38

Het nut van dit topic ontgaat mij ook een beetje :arrow: :!: :wink:

13 aug 2007 5:41

Wat is 't nut van 't ergens naar toe rijden terwijl je er helemaal niet hoef te zijn... 8) :wink:

Soms zijn "niet nuttige dingen" gewoon vermakelijk...

13 aug 2007 8:02

ok mannen.

ik denk dat ik het nu begrepen heb :D

13 aug 2007 8:30

Dit is best wel een leuk topic. :bounce: :lol: :lol: :lol: :lol: :arrow: :bounce:

13 aug 2007 10:47

HenkC2C schreef:Het is volgens mij ooit bedacht om te voorkomen dat er voor iedere (bijna) ontmoeting, een nieuw Topic werd gestart...

Dit is gestart (zoals je in de eerste posts leest) omdat iemand een vrij zeldzame wagen geizen had die vermoedelijk geflitst werd .
En het is uitgegroeid tot een toch wel geliefd draadje
Ook ik kijk er regelmatig in of ik ergens gespot ben.
En neen ondanks de vele kilometertjes door Belgiƫ en Nederland ben ik nog niet geseind geweest

13 aug 2007 12:25

Jurgen schreef:Wat is 't nut van 't ergens naar toe rijden terwijl je er helemaal niet hoef te zijn... 8) :wink:

Hmmm...interessante stelling Jurgen...moet ik ff op me in laten werken :wink: :lol:

13 aug 2007 12:46

rij effe naar hem toe en vraag het hem :lol:

13 aug 2007 12:55

Heb ik al meerdere keren gedaan....Had uiteindelijk toch altijd zin...Ook al
was het alleen maar om de gezelligheid...Rare wezens zijn het. Die forummers :lol:

13 aug 2007 13:56

taptaptap

Afbeelding

13 aug 2007 14:21

idd, totaal zinloos topic. :twisted:
(Net weer een spot toegevoegd)

15 aug 2007 11:21

jongens, loop niet zo te 'mauken 'op die jongen, is nog vers & onbedorven op dit forum :!: :wink:
geef het tijd, geef het tijd.................................

binnen paar maanden is het een rakker/junkie met nietszeggende reacties :wink: :twisted:

15 aug 2007 11:32

En weer een paar zinloze posten erbij... :wink:

15 aug 2007 20:27

Het houdt je van de straat :wink:

15 aug 2007 20:58

Vind het toch wel leuk als ik een mede liefhebber tegenkom, helemaal leuk als ik weet dat ie van t forum is. Heb verleden week een korte maar heftige race gehad richting rai Adam, was wel erg benieuwd hoe en wat . Vanmorgen kwam ik de beste man wederom tegen , kreeg best een warm gevoel om een echte liefhebber wedrom tegen te komen. Jammer dat ik niet weet wie het was.........of is ! Vandaar toch wel een leuk topic :lol:

17 aug 2007 9:20

amandus schreef:Vanmorgen kwam ik de beste man wederom tegen , kreeg best een warm gevoel om een echte liefhebber wedrom tegen te komen. Jammer dat ik niet weet wie het was......

Pffff dacht dat IK licht ontvlambaar was!? :shock: :lol:
Plaats een reactie