Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Vergeet drempels: kartonnen kleuters!

15 aug 2007 13:44

Vergeet drempels: kartonnen kleuters!

In Ohio staan de kartonnen kleuters langs de weg om de automobilisten af te schrikken en snelheid te doen minderen.

Mike Wood uit West Salem had de kartonnen kleuters eigenlijk bedoeld voor grootouders die hun kleinkinderen wat vaker wilden zien. Maar de afdrukken op karton leken zo echt dat hij een andere toepassing verzon.

Wood verkoopt de kleuters nu voor 60 dollar per stuk en komt handen tekort. Ouders, buurtverenigingen en zelfs de politie tonen interesse, meldt Local6. [/i]

Afbeelding

Bron: Telegraaf.nl

Na de opblaaspop in de auto om de filestrook op te mogen, nu een kartonnen kleuter voor de deur tegen hardrijders! Drempels zijn zooooooo 1999! :lol: Een kartonnen agent met lasergun wil ook wel helpen denk ik. :wink:

15 aug 2007 14:04

Lekkere oplossing. :?
Krijg je straks net zo'n reactie van weg(mis-)gebruikers als bij de matrix-borden die altijd op '90' staan terwijl er geen wegwerkzaamheden meer zijn.... :bang:

15 aug 2007 14:42

In Belgie hebben ze toch ook van die nep-wegwerkers?

15 aug 2007 15:54

Gebruik dan ook kartonnen flitsapparatuur, het gaat tenslotte toch alleen maar om de verkeersveiligheid [NOT] !!!

15 aug 2007 16:00

Jeroen C3.0 schreef:In Belgie hebben ze toch ook van die nep-wegwerkers?

Correct Jeroen, vind je hier bij bosjes. Tenminste, ik veronderstel dat je hiermee bedoelt "wegwerkers die doen alsof ze werken" :wink:

15 aug 2007 16:21

Jeroen C3.0 schreef:In Belgie hebben ze toch ook van die nep-wegwerkers?

In belgie hebben ze volgens mij zo een heel koningshuis... :twisted: :wink:

15 aug 2007 16:22

:lol: :lol: :lol:

Briljant !!!!

15 aug 2007 21:20

Hahaha, goed idee ja... Want na een paar maanden weet iedereen dat ze nep zijn, en rijden ze dus gewoon door... Ook die ene keer als er wèl een kleuter..........

15 aug 2007 21:24

michael schreef:Gebruik dan ook kartonnen flitsapparatuur, het gaat tenslotte toch alleen maar om de verkeersveiligheid [NOT] !!!

Die zijn er ook net als kartonnen politie panelen :wink:

15 aug 2007 23:12

Of tot er eentje van de petjes generatie verzint dat het leuk is om al die kartonnen kleutertjes plat te rijden..... tot er een echt kleutertje staat. :twisted:

15 aug 2007 23:14

gast schreef:Na een paar weken scheurt iedereen weer langs de nepkleuters, totdat er een echte ineens de straat oversteekt. :shock:

Wij zitten op dezelfde golflengte.
Ook daaraan dacht ik dadelijk toen ik dit las.
Het schrikeffect is eraf vanaf de eerste keer en dan wordt het gevaarlijk

15 aug 2007 23:44

Je kan de kartonnen kleuters ook verder ontwikkelen.

Ik denk bv aan een op de straat wippende STALEN kleuter bij het overschreiden van de snelheid. :twisted:

Als optie met een opgestoken Afbeelding

15 aug 2007 23:46

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

15 aug 2007 23:51

Het wordt pas erg lastig beoordelen als die kartonnen kleuter dan wordt aangereden door een opblaas-BOB :roll:
Laatst bijgewerkt door HV op 16 aug 2007 0:09, in totaal 1 keer bewerkt.

16 aug 2007 0:04

Of een kartonnen-kleuter-tevens-flitspaal. :idea: :wink:

16 aug 2007 0:14

Wat doet twee dagen regen met een kartonnen kleuter? Hoopje pap langs de weg?

16 aug 2007 10:27

Straks loopt er een echte kleuter en dan denkt zo'n klootviool die vindt dat hij te hard door een woonwijk mag rijden dat het zo'n kartonnen is.

In de USA krijgen de nabestaanden dan vast ook nog een claim: omdat ze een op een kartonnen versie lijkende echte kleuter los lieten lopen....

Waarom kan een automobilist uit respect voor de omgeving waar hij doorheen rijdt gewoon niet de max snelheid respecteert als hij in een woonwijk rijdt. Kan niet hard genoeg afegestraft worden.

16 aug 2007 10:30

Onlangs op TV gezien.
In Amerika hebben ze zelfs kartonnen papa's.
Kinderen van soldaten die in Iran zitten hebben een levensgrote kartonnen kopie van hun vader gekregen die ze overal mee naartoe nemen .

:bang: :bang: :bang:

16 aug 2007 11:00

in china bakken ze ze echt bruin wat dat betreft...
kartonnen broodjes

wa overigens een soort van hoax bleek te zijn...

Weer eens wat anders dan 'pizzabodem is net karton'

16 aug 2007 13:39

911-lover schreef:Onlangs op TV gezien.
In Amerika hebben ze zelfs kartonnen papa's.
Kinderen van soldaten die in Iran zitten hebben een levensgrote kartonnen kopie van hun vader gekregen die ze overal mee naartoe nemen .

:bang: :bang: :bang:

idem, ze namen hem zelf mee op restaurant en hij kreeg een stoel bij aan tafel, hij zei wel niet veel die avond :lol:
Ach, als het de mensen opbeurt :salut:

16 aug 2007 14:02

Ik wil een kartonnen Carrera GT in het zwart, voor op de oprit.... :D Zijn die er ook al?

Re: Vergeet drempels: kartonnen kleuters!

20 aug 2007 20:13

MS964 schreef:Een kartonnen agent met lasergun wil ook wel helpen denk ik. :wink:

of zoeits

Afbeelding
Plaats een reactie