Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Kijk jij naar "The Phone"?

Ken het programma niet
25
68%
Wel eens gezien
7
19%
Kijk altijd
1
3%
Vind het niet leuk
4
11%

Totaal aantal stemmen : 37

The Phone

21 aug 2007 17:54

Wie volgt dit geweldige tv programma ook?

maandag en vrijdagavond op Ned. 3

Afbeelding

21 aug 2007 19:14

Sorry, ken het wel, vind het niks. Doet erg denken aan Mastergame of Mastermind of hoe dat programma ook heette van een paar jaar geleden. Daarnaast denk ik dat het (grotendeels) doorgestoken kaart is. Maar fijn dat jij er wel plezier aan beleeft! :D

21 aug 2007 21:16

Ik heb het toevallig onderlaatst een keer gezien. Een vreemd maar wel aardig concept. Ik vond alleen die aflevering niet zo'n groot succes omdat die 2 dames die het koffertje moesten bemachtigen een conditie van 0,0 hadden. Ik zou wel iets meer rennen voor 20.000 cash!

21 aug 2007 22:28

Inmiddels verkocht aan 52 landen :shock:

Voor degenen die het niet kennen.
Stukje wat ik vond op het internet:

De reeks is een mix tussen realitytelevisie en een spelshow en is geïnspireerd door films als Die Hard with a Vengeance en The Game. Op twee willekeurige plaatsen wordt een mobiele telefoon achtergelaten. De twee vinders van deze telefoons krijgen nadat ze akkoord zijn gegaan met deelname aan het spel instructies en opdrachten via de mobiele telefoon van een mysterieuze man die in beeld komt. De winnaar maakt kans op maximaal 25.000 euro. Bij elke opdracht die niet op tijd wordt afgerond gaat er 2.500 euro van het totaalbedrag af. In het spel is het de bedoeling dat de twee deelnemers zogenaamde 'sticks' (plastic staafjes met digitale informatie) vinden. Er zijn in totaal vijf sticks te vinden. Aan het einde van de zoektocht staat een computer waarin de sticks kunnen worden ingeplugd om zo aanwijzingen te vergaren waar de mysterieuze opdrachtgever zich met het overgebleven geld bevindt. Als de deelnemers de mysterieuze opdrachtgever naderen, laat hij de koffer staan en gaat hij er snel vandoor. Waneer de kanidaten te laat aankomen vertrekt hij met de koffer.

22 aug 2007 0:27

Verkocht aan 52 landen --> ken je die van die korrel en die zout? :wink:

PS: zal gerust wel op internet staan hoor trouwens, maar het betreft vaak opties op een format (dus het is niet gezegd dat het geproduceerd wordt), en ze hebben opties verleend aan bepaalde partijen die een x-aantal landen onder zich hebben. En dat bij elkaar opgeteld. Daadwerkelijke productie in andere landen zal een stuk lager liggen dan die 52. Ik hoop voor ze dat ze de 10 halen.

22 aug 2007 0:29

ik heb het wel eens gezien vind het wel aardig,

robert

22 aug 2007 8:25

De 1e uitzending die ik zag was vanuit Utrecht.
Erg leuk om je eigen stadje zo te zien!
Vind het wel wat hebben ja......

22 aug 2007 12:12

Nooit van gehoord :?

22 aug 2007 12:14

Zegt mij ook niets.

22 aug 2007 18:42

Ik heb wat voorstukjes gezien...was er niet erg van onder de indruk eerlijk gezegd. Maar misschien moet ik gewoon eens een aflevering helemaal kijken :wink:
Jaren terug was er eens een programma (volgens mij ook van de publieke omroep)waar koppels zo lang mogelijk door NL reizen en opdrachten vervullen, terwijl ze werden gezocht door "jagers" van het programma... Weet iemand nog hoe dat programma heette? Vond ik destijds erg leuk om naar te kijken!

22 aug 2007 20:13

De Hunt?

22 aug 2007 20:20

Waas ook wel geinig, maar ik bedoel nog een ander programma, nog wat langer geleden (ik kom er nog wel een keer op :wink: )

24 aug 2007 15:44

Vanavond 21.40 uur op Nederland 3 is Groningen.

24 aug 2007 16:17

the hunt was lachen, heb zelf toen ook nog 'gejaagd' op de deelnemers :!:
Plaats een reactie