Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Kartbaan in Amsterdam gaat weg, kan toch niet!!!

27 aug 2007 17:02

Eigenaar Dick Crevels staat vanochtend in de krant, heeft een brief van de gemeente ontvangen dat hij moet "opzouten" op 1 januari 2008 :evil:
Ben zelf in deze regio uit de klei getrokken, kartbaan in Amsterdam en in Uitgeest :cry:
Nou die in Uitgeest is net dicht en zou Amsterdam ook zijn deuren sluiten :bang:
Als je ziet hoeveel jongens uit de buurt hun hobby daar uitoefenen begrijp je daar helemaal niets van :oops:
Begrijpen jullie dat nu :?: , hoe kan dit nou :?:
Natuurlijk staan er wat figuren (raadsleden) die er tegenin gaan :? , maar meestal is dit uitstel van executie :(
Ook mijn zoon heeft een leuke kart, nou die kan dan naar Oss :roll:

27 aug 2007 17:10

Was IMO al bekend toen het PF daar haar kart-uitje had :roll:

't is inderdaad jammer :(

27 aug 2007 17:35

Gebeurd meer.
Hier in België hetzelfde.
Eerst moesten ze hun vestigen in industriezones vanwege de geluids en uitlaatgasnormen alsook de grote hallen.
en naderhand moeten ze er weg daar er in een industriezone niets van recreatie mag zijn :cry:

27 aug 2007 19:58

takke herrie. laat hem lekker gaan vissen ofzo... (Driebergen is dichterbij dan Oss) :wink:

27 aug 2007 20:27

Heb jaren gekart op een Rotax Max, en ben ook vaak in Amsterdam geweest.
Er is daar echt niemand die daar last heeft van de "herrie" op een paar treinreizigers na, die er met 10 seconden voorbij zijn.

Mooi klote voor de ouders van Donny Crevels!!!!

Groen Links weer z'n zin.
Laten we met z'n allen lid worden van de fietsersbond... :roll:

27 aug 2007 22:26

Zo gaan de dingen nu eenmaal in Nederland. Kijk naar de geluidsdagen op Circuit Zandvoort. Uiteindelijk gaat het wel lukken overigens, maar dat duurt nog zo'n 3 jaar :? Vrolijk word je er niet van en in Amsterdam heeft niemand er last van... Maar goed, shit happens :cry:

30 dec 2007 15:04

Vandaag 30 dec 07 even langs gegaan :(

Wat denken jullie :?: , alles weg :!: :!: :!:

Na Uitgeest is Amsterdam ook verdwenen, ben erg verdrietig :cry:

Heb er zo'n leuke tijd gehad met mijn zoon, was daar net en er liepen vreemde figuren en ben maar weer snel weggegaan :oops:

Voel me zwaar K@T

30 dec 2007 15:34

Echt super jammer dat die baan weg is. Reed er onlangs met de trein langs en zag dat bebouwing al weg is.
Ik heb er heel veel gereden en altijd een perfecte tijd gehad. Toen de baan een paar jaar geleden verlengd is was die super geschikt voor m'n ex Donny Crevels, 125cc Birell met Pavesi motorblok en 6-bak. 49pk!, kan geen Porsche tegenop qua acceleratie. Alleen jammer van mijn eigen gewicht van plm.100kg!
Ook jammer van diverse bedrijven, die om de hoek zitten van de kartbaan, zoals o.a. Martijn Koene KartRacing, die zullen wel enorm in omzet achteruit gaan.
Al geruime tijd zijn karts watergekoeld en met extra voorgeschreven in- en uitlaatdempers valt het geluid ook wel mee. En qua milieu weet ik er ook nog wel één. Zag laatst een reportage over tractorpulling. Wat die diesels daar het milieu inblazen is werkelijk asociaal! Dat die gasten daar zelf niets aan willen doen. Ik vind dat echt niet meer van deze tijd.
Ik gun een ieder zijn sport maar het wordt tijd dat ze daar wat aan gaan doen.
Misschien eens met z'n allen naar Eindhoven of Oss een dagje lol maken?
Ik heb een aanhanger waar drie karts op kunnen.
Hoor het wel.

Een veilige en fijne jaarwisseling gewenst en een gezond 2008.

Ronald Paul
Porsche Service Noord Holland.
Plaats een reactie