10 sep 2007 16:23
10 sep 2007 17:03
11 sep 2007 17:07
12 sep 2007 0:00
12 sep 2007 0:07
12 sep 2007 7:14
12 sep 2007 20:11
12 sep 2007 23:15
944 guy schreef:Het ging mij om het 'milieuvriendelijke' wat zij propageren, wat dus je reinste onzin is, het is he-le-maal niet milieuvriendelijk!
13 sep 2007 1:03
HenkC2C schreef:Als antwoord op mensen die altijd ontevreden zijn over de inruilprijs....
mayonaise schreef:en voor de eigenaar is het wel een incentive, want welke gek dokt er nu nog 2500 euro inruil of zelfs 1250 , op zoeen afgetrapt wrak?
13 sep 2007 1:11
lindemans schreef:De gek die in staat is om een nieuwe auto EUR 3000 te duur aan de man te brengen....
13 sep 2007 7:40
mayonaise schreef:wat je doet is eerst onderhandelen over prijs
en als alles in kannen en kruiken is, dan kom je met dat wrak op de proppen, kunnen ze niks aan doen...
13 sep 2007 9:34
horn schreef:Als er een verkoper is die tijdens zo'n actie in het onderhandelingstraject níet de vraag stelt "en meneer, heeft u nog iets in te ruilen" zou ik die met een grote boog op straat schoppen. Kans lijkt me erg klein dat bovenstaande tactiek ergens gaat lukken. Zou wél mooi zijn...
13 sep 2007 11:01
mayonaise schreef:iemand die 9000 km / jaar rijd, nog altijd met de oude cadet (schrijft men Kadett) van 15 jaar terug rijd, slecht onderhouden, slechte emissies...
...want welke gek dokt er nu nog 2500 euro inruil of zelfs 1250 , op zoeen afgetrapt wrak?
13 sep 2007 11:07
13 sep 2007 11:16
13 sep 2007 11:24
911-lover schreef:Inderdaad , maar die zie je in alle merken en alle klasses van wagens .
Meestal bij wagens ouder dan 25 jaar daar die niet meer naar de jaarlijkse keuring moeten
13 sep 2007 11:27
13 sep 2007 11:32
911-lover schreef:Inderdaad , maar die zie je in alle merken en alle klasses van wagens .
13 sep 2007 11:37
911-lover schreef:Wie zegt dat
Je mag elke dag rijden in een straal van 25km en niet tussen zonsondergang en zonsopgang net zomin als woon-werkverkeer.
Je mag naar evenementen of 's nachts rijden als je de uitnodiging bijhebt.
Dit is verkeerstechnisch gezien en heeft enkel met de fiscus te doen.
Die regel geld btw enkelin België , in het buitenland heb je daar geen problemen mee daar die niet fiscusgericht controleren op buitenlanders.
Verzekeringstechnisch mag je er net hetzelfde mee rijden als met een normale wagen (24op 24 en in alle landen op je groene kaart)
Als je je houdt aan de regels krijg je ook zonder problemen de aangehaalde 9000km per jaar op je teller hoor
13 sep 2007 20:54
mayonaise schreef:das niet noodzakelijk waar
iemand die 9000 km / jaar rijd, nog altijd met de oude cadet van 15 jaar terug rijd, slecht onderhouden, slechte emissies