Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

spuiten centercaps

12 sep 2007 20:19

na het plaatsen van de nieuwe velgen, zijn de centercaps iets anders van kleur dan de velg.

het zijn aluminium :roll: caps, met gepopt embleem.

hoe kun je dit het makkelijkste mooi maken , verf verwijderen, spuiten :?:

12 sep 2007 20:57

Nieuwe caps kopen, oude op eBay verkopen?

12 sep 2007 21:04

enig idee wat die alu caps kosten?

12 sep 2007 21:17

Originele caps zijn van kunststof :idea:

Informeer eens bij de dealer of hier waar ik die met zwarte/zilveren opdruk heb gekocht:

Afbeelding

12 sep 2007 21:36

Dan zou ik zoeken naar concave (als die er zijn), dat ziet er mooier uit IMHO.

12 sep 2007 22:46

Paul van Engelen schreef:Originele caps zijn van kunststof :idea:

Afbeelding

die jij hier laat zien heb ik al liggen.

orgineel zijn ook aluminium geleverd geweest :arrow: kennis van mij had ze bijv. standaard op z'n 993 s die hij nieuw kocht. bij PCZ

13 sep 2007 0:09

heb nog een setje alu gepolijste liggen. ook origineel.
als je velgen de originele kleur hebben zouden nieuwe centercaps moeten kunnen. Anders centercaps laten spuiten door velgenboer.
of gewoon niet pietlutten. als je hard rijdt zie je het niet. als je stilstaat (en achter het stuur zit) ook niet. Nou dan :wink:

13 sep 2007 9:09

Ik heb eea bij Karrera opgevraagd :

De naafkappen die u bedoelt zijn in lichtmetaal, vlak, aluminiumkleurig gepoedercoat, en hebben een ingelegd Porsche wapen. Deze uitvoering leent zich het best om in een niet-standaard kleur te spuiten. De kunststof uitvoeringen hebben een opliggend wapen wat zich moeilijk laat verwijderen of afplakken. De kosten voor 4 stuks inclusief verzending is 101.00 euro.

Ik heb om een foto gevraagd, maar kan iemand obv de tekst bevestigen dat als ik kapjes wil in CUP 1 velgen met gouden logo welke in zwart kan spuiten, dit de goede zijn ?

13 sep 2007 10:36

ik heb de centercaps met het gekleurde logo.deze zijn ook van alu en zaten in originele porsche doosjes.denkt dat zoeen setje bij de dealer een €150,- kost

gr anton964
Plaats een reactie