N.a.v de discussie in het "koopjes van het ogenblik" draadje, open ik even een nieuwe hier.
Een aantal mensen vroeg zich af waarom ik mijn beide auto's wegdoe en wat ik hierna ga aanschaffen. De turbo doe ik weg omdat ik 'm simpelweg bijna niet meer gebruik, en das toch echt zonde. De speedster moet [met tegenzin] weg omdat mijn volgende auto vrij prijzig word voor mijn doen, dus cash is nodig. Helaas, maar er moeten af en toe keuzes gemaakt worden. Mijn volgende auto zal 99,9% zeker geen Porsche meer worden, omdat ik vind dat Porsche niks interessants te bieden heeft in de prijsklasse waar ik in wil ga shoppen [tot maximaal ongeveer 55K]. Hier de top 3 van auto's die serieus kans maken om aangeschaft te worden,
De cobra, 1 van mijn all time favourieten, maar dan wel 1tje die professioneel gebouwd is in een fabriek met een serieuze V8 erin [superformance bijvoorbeeld], en niet zo'n lowbudget kitje met een fout motortje erin,
Een eleanor mustang, behoeft verder geen uitleg neem ik aan,
Voor een aantal hier al bekend, de corvette C1, bouwjaar 1958 t/m 1960,
Zoals julie zien allemaal totaal iets anders dan een Porsche. De bedoeling was om in de States te gaan zoeken, mede door de extreem lage dollar op dit moment een walhalla voor de autoliefhebber, hopelijk zakt die dollar nog wat verder weg

, wat denk ik ook nog wel gebeurd. Ik sluit overigens een Porsche aanschaf in de toekomst niet uit, maar dat zal dan een 944 voor erbij worden, geen elfer meer.