Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Iemand van hier ?

14 dec 2007 20:07

:wink: :wink: :wink:

Politie matst hoerenloper
Uitgegeven: 14 december 2007 12:02
Laatst gewijzigd: 14 december 2007 12:12

UTRECHT - De politie heeft donderdag in Utrecht een hoerenloper gematst. De man reed over de tippelzone aan de Europalaan met een dame van lichte zeden in zijn auto, maar ook met een defecte koplamp. Agenten besloten voor dat laatste feit een bekeuring uit te schrijven.

De automobilist had daar op zich geen moeite mee, maar vroeg de agenten dringend of hij de bon direct mocht betalen. Dit om te voorkomen dat zijn vrouw een acceptgiro in de brievenbus zou vinden waaraan zij zou kunnen zien dat haar man op de Europalaan was bekeurd, met alle consequenties vandien.

In het kader van de kerstgedachte, zo meldt de politie vrijdag, en bij eenmalige uitzondering werd aan het verzoek van de man voldaan. Hij mocht de bon van 50 euro in een nabijgelegen politiebureau afrekenen.

(c) ANP

15 dec 2007 1:37

Wat een watje die vent, als je eerlijk bent zie je de consequenties gewoon onder ogen als je je vrouw bedriegt.

15 dec 2007 1:45

jaja... klinkt een beetje als die politieagent die me aanhield en me beschuldigde dat ik laf was omdat ik te hard reed en afremde toen ik hun zag. "als u een vent bent, rijdt u gewoon net zo hard door in plaats van af te remmen als u ons ziet." Tuuuuurlijk, domme dienstklopper... :twisted:

15 dec 2007 12:28

De wereld op z'n kop..... :clown:

15 dec 2007 12:57

horn schreef:jaja... klinkt een beetje als die politieagent die me aanhield en me beschuldigde dat ik laf was omdat ik te hard reed en afremde toen ik hun zag. "als u een vent bent, rijdt u gewoon net zo hard door in plaats van af te remmen als u ons ziet." Tuuuuurlijk, domme dienstklopper... :twisted:

watje, Ik geef altijd nog even extra gas als ik de politie zie staan... :scratch:

15 dec 2007 13:05

horn schreef:jaja... klinkt een beetje als die politieagent die me aanhield en me beschuldigde dat ik laf was omdat ik te hard reed en afremde toen ik hun zag. [i]"als u een vent bent, rijdt u gewoon net zo hard door in plaats van af te remmen als u ons ziet."

Wat een arrogante politie agent zeg... :!: je remde toch zeker voor die hoer die overstak en niet voor hem... :lol:
Plaats een reactie