gast schreef:Ik kom op Ron Paul uit....... ( nooit van gehoord)
Ik kwam op john edwards uit, maar ik zou op ron paul stemmen.
Hij wil de FED opheffen om zo de dollar weer sterk te maken. Zoek maar eens op wikipedia of een paar documentaires ('money as debt' op google video is vrij goed) hoe krom hun financieel beleid is daar. En vooral hoe in 1913 de president Woodrow Wilson de FED in het leven heeft geroepen na aandringen van de mensen die daarna de scepter over die toko zouden zwaaien.
Ook is hij tegen al het militair ingrijpen vd VS. Hij is de enige die hardop durft te zeggen dat amerika op 9/11 had kunnen wachten omdat de regering zich al tientallen jaren in het midden oosten heeft zitten bemoeien met vanalles en nog wat: het installeren van dictatoren (saddam hoessein) en foute regimes (de taliban in afghanistan), om die 10 of 20 jaar later weer eruit te knikkeren als die zich tegen de VS keren. Nu zie je de VS ook weer schijndemocratieën installeren in afghanisten en irak: Hamid karzai zou gewoon bij Unocal op de loonlijst hebben gestaan wat op zijn minst dubieus is te noemen. Bovendien zou het in die landen helemaal niet zo goed gaan als de media doet vermoeden.
Of het leveren van wapens aan zowel irak als iran in de jaren 80 zodat ze elkaar om zeep konden helpen, en er zelf goud geld aan verdienden (zoek maar op Carlyle group, de banden met de familie bush en de wapenindustrie).
En als je een debat van Ron Paul kijkt, dan zie je gewoon dat deze gast ongelofelijk slim is. Hij kan altijd parallellen trekken met het verleden, weet hoe de vork in de steel zit, etc.
Amerika, en de hele wereld zelfs, is het meeste gebaat bij deze man. Maar je kunt er donder op zeggen dat ALS hij zou winnen -hij is veel te revolutionair voor het politieke klimaat en het doorgaans achterlijke volk daar ('we gotta turn the middle east into a verrek glass crater!')- hij voor het einde van zijn ambt vermoord zou worden. Het opheffen vd FED betekent namelijk dat heel veel rijke mensen met heel veel invloed machteloos worden.
Laatst bijgewerkt door
944 guy op 05 jan 2008 12:39, in totaal 1 keer bewerkt.