Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Trieste Politie

11 jan 2008 23:03

Sow Hoe bedoel je de politie is gewoon zeer triest dat waren ze al mr met van die politie achtervolgings tv series make ze het alleen mr erger als ze een porsche tegen komen rijden ze er een tijdje achter om te kijken waarneer ze gaan optrekken egt ga ets beters in je leven doen iets van boeven vange ofzo altijd wachten tot ze de 50km per uur hebben overstreden en dan happa rijbewijsje weg triest hor en dan wille ze nog is loonsverhooging whaha als je het mij vraagt loonsverlaging werke mot je voor je geld :twisted:

11 jan 2008 23:07

Ehm ja jij kunt je geld beter besteden aan een cursusje Nederlands i.p.v. aan boetes... :shock:

11 jan 2008 23:07

Punten, komma's, correcte spelling :idea:

11 jan 2008 23:08

waar hebbie dit gezien dan :shock:

dat zou toch niet mogen, dat is mij nou nog noooooooit overkomen :shock: in een of andere tunnel :wink:

11 jan 2008 23:09

maar we hebben het begrijpt hoor remy :wink:

11 jan 2008 23:14

Geevt niks hoor f2remy, ik begrijpt juow goed hor.jijj vindtt de pliessie not so aardieg. Vindttt 'k ok zoms neit. :shock:

11 jan 2008 23:20

Hé F1raimy, as ju ditselfde berigje nu ff nar de pelizie stuurt. Grote kanz dat se dr wel wat mee doen denk ik so. :idea:

Overiges staat de klaagmuur in Jrusalem :wink:

11 jan 2008 23:36

koffie filter op z,n hoofd en hij ken er zo naar toe :wink:

11 jan 2008 23:50

Heeft niets met Porsche's te maken, dus verplaatst ;)

11 jan 2008 23:51

Ik las toch echt 'trieste Porsche' :mrgreen:

12 jan 2008 2:35

huh?

12 jan 2008 10:45

drknauf schreef:koffie filter op z,n hoofd en hij ken er zo naar toe :wink:

:mrgreen:

Re: Trieste Politie

12 jan 2008 11:39

F1remy schreef:Sow Hoe bedoel je de politie is gewoon zeer triest dat waren ze al mr met van die politie achtervolgings tv series make ze het alleen mr erger als ze een porsche tegen komen rijden ze er een tijdje achter om te kijken waarneer ze gaan optrekken egt ga ets beters in je leven doen iets van boeven vange ofzo altijd wachten tot ze de 50km per uur hebben overstreden en dan happa rijbewijsje weg triest hor en dan wille ze nog is loonsverhooging whaha als je het mij vraagt loonsverlaging werke mot je voor je geld :twisted:

Sommige types vallen gewoon op de de combinatie van hun auto en de manier waarop ze daarmee omgaan (gedrag dus). Volledig terecht dat daar op aangeslagen wordt. Als je aandacht trekt moet je die ook krijgen.

Volledig terecht, mensen die daarover mekkeren: DIE zijn zielig.

Ik wordt onderhand neidig van allerlei lieden die vinden dat ze zich mogen misdragen, en zich vervolgens arrogant afreageren op mensen die hen daar gewoon aanspreken. Neem toch eens een keer verantwoordelijkheid voor je gedrag en wat dat doet naar anderen.
Als kennelijk een bepaalde aanpak niet hard genoeg is om gedrag te veranderen, heb ik geen enkele moeite met methoden om dat wel voor elkaar te krijgen.

En neem inderdaad eens een NTI cursus Nederlands.

12 jan 2008 12:13

hij verwoordt mijn gevoel jegens de polite mooi...

Re: Trieste Politie

12 jan 2008 12:51

lindemans schreef: Ik wordt .....neidig
En neem inderdaad eens een NTI cursus Nederlands.

:mrgreen:

12 jan 2008 12:59

die meneer is net 16 geweest :wink:

12 jan 2008 13:30

Je vraagt je af wat ze tegenwoordig op de lagere school leren.

12 jan 2008 13:40

msn en sms tl schrft men hlml slcht men weet niet mr hoe je gd schrft drdr
vndr

WEI MAKUH GEEN FAUTUHHH :wink:

14 jan 2008 14:47

Joeri's ZKWRDNBK

Dit is de huidige lectuur, leerstof! :lol:
Plaats een reactie