Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
24 jan 2008 19:41
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een aantal goede foto's (liefst hoge resolutie) van de onderstaande Porsche modellen. Omdat vele van jullie ook een collectie schaalmodellen hebben, hoop ik dat iemand van jullie een of meerdere van deze Porsches bezit en voor mij een serie foto's zou willen maken van alle kanten, zodat ik de bestickering kan namaken voor mijn 1:24 modellen.
NB. Ik heb de beschikbare internet foto's allemaal al wel gegoogled. Het gaat mij dus om nieuwe (betere) foto's.
Porsche 993 Cup
porsche 996 GT3 Cup
Porsche 996 GT3 Cup 2002
Porsche 996 GT3 RS
Porsche 996 GT3 RSR 2004
Porsche 997 GT3 Cup 2006
Heb je foto's voor mij of wil je ze maken, neem dan even contact met mij op via PB.
Arno
24 jan 2008 20:00
Ik heb de 2004 RSR in 1:43
Heb veel Cup auto's, alleen de bestickering is anders
Moet je exact die uitvoeringen hebben ?
2 foto's in mijn album gezet
25 jan 2008 9:36
Ja ik ben inderdaad op zoek naar de getoonde versies. Die presentatie versies vind ik erg gaaf.
Die 2 foto's van jou zijn al een welkome aanvulling, maar zou je ook een een foto van de achterkant en de rechter zijkant kunnen toevoegen? En mocht je ze nog in een hogere resolutie hebben, stuur me dan even een PB, dan geef ik je mijn mailadres.
Arno
25 jan 2008 20:42
ik zal morgen wel effe op m'n andere computer kijken
als het goed is, heb ik nog foto's en .pdf's van de vroege 996 cup en RS(r)'s van de Porsche pers/info afdeling
PM me je e-mail adres even... als ik wat heb mail ik het naar je
28 jan 2008 15:47
Voor al die gene die mij al foto's hebben verstuurd: Hartelijk dank!
De Porsche 996 GT3 RSR 2004 heb ik inmiddels compleet en als de 997 GT3 Cup 2006
Echter mis ik van de andere Porsches nog foto's uit andere hoeken. Met name die eerste twee vind ik erg mooi, maar daar ontbreken andere foto's van.
Arno