Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

(belgische) asbestfonds .....= pure oplichterij

13 maart 2008 12:27

ongeveer 18 maand geleden kreeg m'n schoonmoeder te horen dat ze longvlieskanker had ......
ze zou zogezegd elke maand 1500 euro trekken van het ,Asbestfonds' ...
maar het kon even duren voordat alles geregeld was ......(maar het was toch met terugwerkende kracht tot op het ogenblik dat de longvlieskanker vastgesteld was, dus een echte ramp was dat niet, de wetenschap dat m'n schoonmoeder ten dode opgeschreven was, was veel erger.....)
bijna elke maand kregen we (m'n vrouw, ik, m'n schoonbroer en z'n verloofde) de boodschap dat het bijna in orde was ......

nu is m'n schoonmoeder overleden (10-03-2008)

tijdens een telefoongesprek met het asbestfonds kreeg m'n schoonbroer te horen : innige deelneming, normaal zou je moeder op het einde van deze maand haar geld gekregen hebben, ook het achterstallige gedeelte, maar aangezien ze nu overleden is, gaat AL het geld terug naar het Asbestfonds..... jullie als erfgenamen hebben geen enkel recht op het geld :!: :!:
ze weten daar goed genoeg dat de levensverwachting na de vaststelling van longvlieskanker ongeveer (slechts) 1 jaar is, en ze houden de mensen gewoon aan het lijntje, zodanig dat ze niet meer hoeven te betalen

ps. ik ben echt pissed off (niet voor het geld, we komen niks tekort, maar voor de manier waarop ze iedereen aan het lijntje houden)

13 maart 2008 13:43

klap het in de media...!
d'r is vast wel een Vlaams actualiteiten programma dat daar oren naar heeft

13 maart 2008 13:50

waren we al van plan, m'n schoonbroer zit zo een beetje in de politiek (kweet zelfs niet bij welke nest, Inge vervotte zou daar ook in zitten....)

de gazet zal ook verwittigd worden !!!!!!

13 maart 2008 14:29

In ieder geval gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder.
Weet echt niet wat ik lees, enorm triest wat er is gebeurd.
Maar kijk wel uit dit vreet energie van je, en naar mijn idee kan je dit beter in andere dingen steken.
Maar goed je hebt nog zo iets als je recht halen, ken dat gevoel maar je schoonmoeder komt daar helaas niet mee terug.
Het is voor mij zo herkenbaar, mijn schoonvader overkwam hetzelfde brrr.

Nog heel veel sterkte in de komende tijd.

13 maart 2008 16:03

gecondoleerd met het verlies,

robert

13 maart 2008 16:08

Gecondoleerd en sterkte de komende tijd.

13 maart 2008 17:56

Gecondoleerd. Verder zijn dit overigens vreemde praktijken.

14 maart 2008 0:15

Veel sterkte. Wacht een maand of 2, dan kunnen jullie denk ik rustiger en bedachtzamer je stappen overdenken, zonder puur op basis van (begrijpelijke) emotie te handelen.

14 maart 2008 0:31

Innige deelneming iron,

Je weet toch dat als die fondsen zo handelen. Er is gewoon veel te veel bureaucratie waardoor iedereen goedkeuring moet geven over alles en nog wat dat het lang aansleept en dan te laat is. Alles netjes binnen de wet... Gewoon niets tegen te doen.

Veel sterkte!
Plaats een reactie