Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Vroege 1 april mop ?

29 maart 2008 22:48

Kennis belde me op, in de zondagskrant stond een artikel dat minister Eurlings met een voorstel zou komen dat een cabrio met geopende kap de inzittende een helmplicht zouden krijgen vanaf juli 2008 :!:
Denk zomaar dat dat voorstel op 1 april in de kamer zal komen :wink:

29 maart 2008 22:52

Dan is die kennis er snel bij met de Zondagskrant op Zaterdag! :lol: Ik neem ook aan dat het een 1 April grap is :roll: :roll:

29 maart 2008 22:54

Auke231 schreef:Dan is die kennis er snel bij met de Zondagskrant op Zaterdag! :lol: Ik neem ook aan dat het een 1 April grap is :roll: :roll:

Bij ons in het dorp komt hij al op zaterdagavond in de bus :wink:
Krantje stelt ook niet veel voor :cry:

29 maart 2008 22:59

Zeg Auke van wie is die hele mooie Carrera 1 met de turbovelgen in je album :?:
Ook die kleur zeg, prachtig :shock:
Hé zie opeens dat ik een superjunkie ben geworden :!: :!: :!:

29 maart 2008 23:07

Zeg Auke van wie is die hele mooie Carrera 1 met de turbovelgen in je album
Ook die kleur zeg, prachtig

Dat was mijn 993 8) erg mooi ding.. Wanneer ik niet per ongeluk in een GT3 had gereden had ik hem nooit weggedaan.

Gefeliciteerd met je promotie tot super junkie! :ba: :ba:

30 maart 2008 10:49

Dan gaat de Cabrio eruit en voortaan maar zo:
Afbeelding

30 maart 2008 11:34

Is al een oudje Hans, heeft al eens meer als 1april grap gediend. :lol:

06 aug 2008 14:08

Een beetje late reactie, maar omdat ik dit gisteren ook iemand hoorde beweren heb ik het opgezocht en het klopt...........................
helmplicht voor cabrio brommobielen zonder gordels. :roll:

06 aug 2008 15:18

Het is echter een kleine stap van brommobielen naar cabrio's... :roll:

Zeker bij dit kabinet! :wink:

06 aug 2008 15:32

Eerst de helmplicht voor snorfietsen, dan voor fietsen en dan pas voor cabrio's. :wink:
Laatst bijgewerkt door Patrick op 06 aug 2008 15:55, in totaal 1 keer bewerkt.

06 aug 2008 16:17

Moeahahahahh LOL.

Ik kan het me ZO al inbeelden :P
Wel transparant vizier pakken, blijf je herkenbaar bij het patsen :^: :twisted:

06 aug 2008 16:23

gast schreef:alle drie een goed idee. Levensgevaarlijke dingen !

goed voor je handel :ba:

en wat dacht je van kinderen tot 16 en bejaarden , die willen ook nog wel eens omvallen :roll:

HANDEL :wink:

06 aug 2008 22:59

Ik ben het met je eens dat je die dingen niet op moet voeren tot 65 km, maar ik kan nergens in de wet vinden dat ze alleen voor oude mensen bedoeld zijn.

Ja, ik heb er zelf ook één zonder helm en één met helm. 8)

En nee, ik ben geen opa. :wink:

06 aug 2008 23:18

Even off topic: mijn broer heeft net een Vespa 125 scooter gekocht. Als je ziet wat daar allemaal mee kan. Malossie 180 cc erop etc. Ik voelde me weer even 16 ;-)

Re: Vroege 1 april mop ?

06 aug 2008 23:28

molen934 schreef: een voorstel zou komen dat een cabrio met geopende kap de inzittende een helmplicht zouden krijgen vanaf juli 2008 :!:
:

ben ik blij met mijn Targa :wink:

06 aug 2008 23:58

gast schreef:
Helaas is het anno 2008 volledig uit de hand gelopen met de 25 km klasse. Veiligheid staat sowieso weer hoog in het vaandel bij de dames en heren politici. Tijd voor een nieuw tijdperk derhalve.

gewoon een helmpie op voor je eigen bestwil. ( en mijn Porsche spaarrekening hahaha :wink: )

Dat zijn de regels , of je het wilt of niet .
Ben ik benieuwd naar jouw mening m.b.t. porsche :!: :?:
Helmplicht of niet :?: Die van jouw gaat immers 165 km p/u harder dan in N.L. toegestaan.

07 aug 2008 10:23

Wijze opmerkingen direct hier boven. :shock: :lol:

gast schreef:On topic: snorgevallen en brommobielen zijn bedoeld voor opa en oma. Zolang die er mee rondtuffen is er niets aan de hand.

De verkeerde doelgroep gaat op snorgevallen zitten .....

De volgens jou juiste doelgroep van snorgevallen bezoekt volgens mij nauwelijks websites/-shops zoals die van jou, dus je pikt jouw graantje er wel van mee. ;)

07 aug 2008 10:38

Ja, inderdaad heel wijze opmerkingen hierboven!
Hmm waar is de tijd van de brommertjes. Toen ik 16 was kocht ik een Derbi Senda R. Een paar weken uit rodage hadden we die ringen in de uitlaat er met vrienden uit geslepen. Ging hij zo'n 80km/u. Dan een ninja uitlaat erop. Ging het (met veel herrie) naar 90km/u
Daarna naar een 72cc (of 74, herinner me het zo goed niet meer) en toen zat ik aan de limiet van mijn tellertje :P
Snif... jeugdsentiment.

Toen benzine nog wat...36 belgische frankjes? kostte :P

Die in die BMW cabrio met helm op waren echt goddelijk :D

07 aug 2008 10:48

gast,

Woonde voor een aantal jaren wat verder van mijn werk en had een Citta.
Begon met een andere poeli, grotere uitlaat, carburateur en daarna een grotere cilinder :evil: :twisted: :oops:
O wat liep dat dingetje, vond het een genot om erop te tuffen :shock:
Mijn zoon zette er later nog een groter/sneller carter op en toen was het hek van de dam, zo snel :!: :wink:
Ook bij drukte naar Zandvoort tufte ik heerlijk naar het circuit, maar heb hem kortgeleden maar verkocht en heb nu nog een Vespa piaggo :?:
Plaats een reactie