Nee Marco, hij gaat echt weg
Mijn ouders blijven maar zeuren(Als er mensen op de wereld zijn die ANTI auto zijn dan zijn het mijn ouders wel-vooral mijn vader, die slaapt echt slecht de laatste weken omdat ik zo weinig verdiende en het te veel in de Porsche stak. Hij heeft verhoogde bloeddruk nu en moet van de dokter rustig aan doen
), de benzine word steeds duurder, de auto krijgt steeds meer problemen en de boetes zijn weer duurder geworden. Ik merk ook dat ik de 924 door het dagelijkse gebruik van de Kia steeds meer verwaarloos en dat wil ik niet. Ik heb liever iemand die er vaker in gaat rijden ( ik heb op de kalender gekeken naar mijn evenementen die ik wilde bezoeken, dat zijn er nog een stuk of 5; en dat is me echt veel te weinig. Auto staat alleen maar weg te rotten in de regen en de harde wind. ) en hem verder wil opknappen. En aangezien ik geen vast werk heb bij VeZet en dat contrakt na 26 weken beeindigd word, sta ik erg onzeker in mijn schoenen wat de toekomst aangaat.
Ik weet ik heb het duizend keer eerder staan brullen maar dat komt gewoon door mijn onzekere situatie waarin ik mij bevind. Het hart zegt Houden, maar je hersens zeggen Doen hem weg want je hebt er NU toch niets aan. Misschien was het ook wel beter geweest als jullie de advertentie niet hadden gezien, ik was namelijk bang dat jullie me toch niet meer zouden geloven. Logisch..op die manier zoals alles de laatste paar maanden is gegaan
Ik schaam me dood.