Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

container uit de US of A?

03 jun 2008 22:55

Zo maar even een vraagje, wellicht dat iemand hier kan helpen. Is er iemand hier die zakelijk (wellicht af en toe) een container met iets naar NL haalt van Amerika? Het zit nl zo. Ik heb in de US een setje bumpers voor de Jeep Wrangler gezien. Erg cool, maar je betaalt je scheel aan verzendkosten. Bumpers nl. groot en best zwaar. Zonde van de verzendkosten. Ik stuur nog wel eens een container meubeltjes die kant op, maar ja, daar heb ik weinig aan.

Wellicht dat iemand in zo'n container een gaatje vrij heeft voor een voor- en een achterbumpertje? :salut: Dan hoor ik het graag! Alvast bedankt.

04 jun 2008 21:42

Als je weer je volgende container bijna vol hebt met meubels, mag mijn schoonmoeder dan mee ? ( i.p.v. 4 boekenkasten :twisted: )

Kan je niet helpen sorry ( maar jij mij wel :D )

:cheesy:

04 jun 2008 21:50

't moet niet gekker worden JEEP parts verschepen via PF Connecties :shock:

04 jun 2008 21:55

Zoals Marcel al schreef:je kan op het porscheforum toch ook echt met al je vragen en problemen terecht he.....

:^:

04 jun 2008 22:36

Olaf schreef:'t moet niet gekker worden JEEP parts verschepen via PF Connecties :shock:

Sorry Harald, je bent een half jaartje telaat.

04 jun 2008 23:15

Ik neem aan dat je inmiddels ook al hoofd-poster op het Jeepforum bent Harald :wink: ; zit daar niemand die een container over laat komen met een aangeschafte Jeep?

04 jun 2008 23:19

bel de chinees effe op :idea:

05 jun 2008 8:15

ehm waar uit de US (best een groot landje nml).....

05 jun 2008 11:53

Graaf schreef:ehm waar uit de US (best een groot landje nml).....

dat zal het probleem toch niet zijn, gewoon vervoeren van plaats van herkomst naar haven (blijft USA).
VOOR DE REST: kun je geen kwart ofzo van een container huren, zullen toch wel meer mensen zijn met dit soort problemen :?:
(ff hardop denken :wink: ).
succes ermee..

05 jun 2008 12:05

ja hoor dat is wel het probleem : voortransport in de US is erg duur (vaker nog duurder dan de zeevracht), en het verschil tussen west en east coast is ongeveer 50%......

05 jun 2008 16:37

bel deze jongens even
http://www.roadair.nl/portal/page?_page ... ema=PORTAL
wellicht kunnen ze iets met een lcl doen

07 jun 2008 9:40

Helaas, als het nu uit Azie kwam had ik je kunnen helpen. Kun je ze niet ruilen tegen een paar immitatie exemplaren uit China? Kunnen ze 9 juni nog mee :mrgreen:
Plaats een reactie