Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Vernieling nummer 2

02 jul 2008 11:55

Ik ben afgelopen week ook slachtoffer geworden van vernieling. :cry:
De 924 heeft bijna 2 jaar in Den Helder gestaan, nooit wat gebeurd hoewel de omgeving daar bekend staat voor veel racisme en vechtpartijen en vernielingen. Ik ben met mijn vriend meegereden in de 924, we zijn de dag erop naar werk gegaan en toen we terugkwamen stond de auto er zo bij:

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=285235720&media_secret=TCwY

edit/foto werkt niet?
(edit: klopt, je mag alleen echte foto's gebruiken, geen scripts op andere websites. Gezien Hyves script, geen foto ;) )

Re: Vernieling nummer 2

02 jul 2008 11:59

Afbeelding

02 jul 2008 12:00

treurig hoor barbara :cry: erg triest h.nden zijn het :twisted:

02 jul 2008 12:02

Wat een vreemde schade.

Hebben ze de bumper losgetrokken? Mischien is iemand met de trekhaak erin blijven hangen en heeft hij hem per ongeluk zo losgetrokken?

Als dat het geval is kun je mischien bij het waarborgfonds een claim indienen.

02 jul 2008 12:03

Al is het niet mijn eigen auto, ik wordt er meteen kwaad van. Het maakt namelijk niet uit wat je rijd, als is het een 15 jaar oude alto. Je hebt met je poten van iemand anders zijn auto af te blijven.

Ik kan voor jou alleen maar hopen dat de schade zich goed laat herstellen!
Sterkte!

Arno

02 jul 2008 12:16

He Frost,
Das bijzonder klote, lezen het hier helaas nog steeds (te) veel over schade. Zitten er nu ook nog deuken net voor de moterklep waar de lak af is, of is dit optisch bedrog. (Hopelijk het laatste)

Veel succes met de afhandeling.....

02 jul 2008 12:19

Hele voorkant lijkt een tik gehad te hebben, koplamp links sluit ook niet echt lekker meer aan. Klote voor je Babs.

Re: Vernieling nummer 2

02 jul 2008 12:24

FROST schreef:De 924 heeft bijna 2 jaar in Den Helder gestaan, nooit wat gebeurd hoewel de omgeving daar bekend staat voor veel racisme en vechtpartijen en vernielingen.

Vreemd hoe de bumper er bij hangt - en lijkt me stug dat mensenhanden die bumper op die manier los kunnen "slopen" zonder andere schade :?

Ken de 924 niet goedgenoeg om het eerder genoemde trekhaak verhaal te beamen :|

... en als ik het goed begrijp - is dit niet in Den(k) Helder gebeurd :?:

Waarborgfonds is het enige wat je zou kunnen proberen, om de schade vergoed te krijgen ... ik neem tenminste aan dat je met de 924 niet all-risk verzekerd bent :?

Heb je er al 'n "kenner" naar laten kijken - om vast te stellen hoe de schade ontstaan zou kunnen zijn :idea:

02 jul 2008 12:25

Te treurig voor woorden...succes en sterkte

02 jul 2008 14:35

dit is nog erger !
dit is echt kapot :( :(

het lijkt wel dat er iemand tegengereden is en dan gewoon is verdergereden :evil:

belgiƫ of nederland :?: precies dezelfde mentaliteit :!:

02 jul 2008 15:26

damn, vet balen, ken helaas het gevoel :!: :evil:
STERKTE ERMEE :!:

02 jul 2008 15:36

Zonde. Schade laten vaststellen door de politie misschien?
Hier zou ik klacht neerleggen tegen onbekenden, staat ze tenminste geregistreerd (en dan neem ik ook wat diskspace in bij de politie :roll: )

Sterkte!

02 jul 2008 16:08

Het is gebeurd in Franeker, Friesland. Voor de deur van mijn vriend.
Om een lang verhaal kort te houden: er stonden genoeg vingerafdrukken op de motorkap en op het dak, maar die leken later van ons te zijn. Auto is ook heel smerig op de foto omdat ze daar om de hoek met de straat bezig waren met de riolering. Hoop zand enzo.. :?

We hadden overigens wel een vermoeden wie het geweest zouden kunnen zijn maar ja, echt bewijs is er niet.

Politie gebelt, die wilden eerst niet komen en zeiden aangifte doen via internet, maarja omdat we dus dachten dat er sporen te zien waren van de dader konden we geen aangifte doen via internet. Ik heb toen nog een keer heel vriendelijk een verzoek gedaan of ze een agent naar ons toe wilden sturen. Gelukkig stonden ze dan om kwart voor 10 in de avond voor de deur om de schade te bekijken.
Eerst dachten die agenten dat de bumper was losgetrilt maar dat kon niet want de bouten onder de bumper waren gaan oxideren en mijn vorige dealer had al aangegeven dat het een Lastige Klus zou worden de bumper dan te kunnen verwijderen.
Ze wilden ook even onder de motorkap kijken. Wat denk je; agent bukt, krijgt de klep op zijn achterhoofd en begint te schelden: " potverdrie*** koop dan een Volvo! " :twisted: :P Porsche straft meteen!

Uiteindelijk zijn er wat aantekeningen gemaakt en de wagen staat nu weer bij Porsche service noord holland. Ronald Paul gaat voor mij kijken hoe het zit met de schade.. :(

02 jul 2008 16:32

Balen zeg. Sterkte met de verdere afhandeling.

02 jul 2008 16:33

Dit is echt zeer triest!

02 jul 2008 19:34

Balen van het hele gebeuren.
Er is een mogelijkheid om aanspraak te maken op het waarborgfonds, maar dan moet wel aangetoond kunnen worden dat de schade door een ander motorvoertuig is ontstaan.

Sterkte in ieder geval

02 jul 2008 21:17

Verdraaid, Babs! Dat is niet leuk! Sterkte.

03 jul 2008 19:27

Zo, en ik was p!ssed off toen de een of andere m#ts met achteruitrijden mijn 924 aantikte anderhalve week geleden... dat deukje stelt niks voor vergeleken met jouw schade! Ik hoop dat je via het Waarborgfonds wat terug kunt krijgen.

03 jul 2008 19:41

ken het gevoel, had van de week iets soortgelijks
het is niet anders, het is maar goed dat je het niet ziet gebeuren...

03 jul 2008 20:14

Treurig Babs, sterkte met de afhandeling. Dit zijn nu echt van die dingen die je niet kunt gebruiken. :?

04 jul 2008 1:48

Sterkte Babs, ik weet hoe het voelt.......
2 weken geleden een of andere L*L tegen de spiegel getrapt van de Targa.
Flinke deuk in de deur nu.........

Sta niet voor mezelf in hoor als ik het had zien gebeuren........

Ik kan er niet meer bij hoor..... waar gaat dit heen???
Durf nu al amper de P's ergens te parkeren, laat staan als ze (de Targa)straks weer
helemaal opnieuw gespoten is..........

04 jul 2008 16:36

MetalGreen911SC schreef:Durf nu al amper de P's ergens te parkeren, laat staan als ze (de Targa)straks weer
helemaal opnieuw gespoten is..........

Tsja, naar aanleiding van het bekrassen van mijn auto (rondom, wie zegt er dat de Nederlander lui is...?) heb ik ook een tijdje gedubt over de vraag helemaal overspuiten of niet, niet vanwege de kosten van het geheel overspuiten, maar vanwege de vraag: wat als het nog een keer gebeurt.

Ik heb maar gekozen om niet in vrees te leven (terecht, want de lak was net droog en het bleek dat mijn woning het doelwit was van de volgende aanslag).

06 jul 2008 13:32

Ik ben gisteren gebelt door Ronald Paul. De auto is alweer klaar (gelukkig!) Hij zei dat de schade uiteindelijk meeviel; ze hebben de bumper eraf geschroeft en weer vastgezet met nieuwe bouten. Lakschade is weggewerkt met een flesje lak wat ik nog in de auto had liggen. Ik ga van de week even kijken hoe het er allemaal uitziet :)

06 jul 2008 13:37

Gelukkig is het meegevallen. Snel weer vergeten.

07 jul 2008 21:05

Mijn 924 is terug!!! :D Bumper zit er goed op, helemaal recht!! Ook de verlichting en de bedrading daar is nagekeken en doet het weer helemaal als vroeger!!! Ik ben Zoooooooooooooooooooooooo HAPPY!!!!! :drive:
Plaats een reactie