Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Bilthoven bunker...

08 jul 2008 9:40

He Horn,

kom jij niet uit Bilthoven?

http://www.nu.nl/news.jsp?n=1645957&c=10&rss

Alles goed?

08 jul 2008 10:03

Wist niet dat Horn in een bunker woonde... apart!

08 jul 2008 10:08

zuugnap schreef:Wist niet dat Horn in een bunker woonde... apart!

Het zekere voor het onzekere :idea: :oops: :lol:

08 jul 2008 10:12

Denk je veilig te zitten gaat het nog fout... 8)

08 jul 2008 13:14

hij reageert (nog) niet, da's niks voor Horn :roll:

08 jul 2008 13:17

Het zal je gebeuren...

Wil je net in je Porsche stappen ligt er een 2 meter dikke betonnen bunkerwand in je auto... :evil:

08 jul 2008 18:04

craze schreef:hij reageert (nog) niet, da's niks voor Horn :roll:

Tsja, als zijn bunker is opgeblazen, dan zal de pc ook wel stuk zijn. :wink:

08 jul 2008 18:36

tja, woon je in bilthoven denk je toch dat ze het verschil tussen imploderen en exploderen wel weten. maar nee. was overigens idd ongeveer 3 kilometer van mijn huis.

08 jul 2008 18:42

pc doet t iig nog! Verder ook nix :?:

08 jul 2008 18:44

nope. zelfs geen brokstukken op mijn 911. :wink:

08 jul 2008 18:58

had je opa die nog gebouwd in 40-45? :mrgreen:

08 jul 2008 20:22

De bunker wordt gesloopt uit veiligheidsoverwegingen. De deuren worden regelmatig opengebroken waardoor mensen naar binnen kunnen.

Als de deuren dichtvallen kunnen ze niet van binnenuit worden geopend. Op de plek van de bunker wordt een bedrijventerrein aangelegd.

Wat heeft iemand te zoeken op militair terrein :?:
Ken in die directe omgeving meer bunkers , wel in "openbaar " gebied , zijn die wel veilig :?:

Of moeten ze wijken voor het bedrijventerrein :?: Dacht dat daar appartementen kwamen .

08 jul 2008 22:18

nope, bedrijventerreinen. Larenstein.

de site van onze gemeente schreef:Waarom wordt het bedrijventerrein ontwikkeld?
Het bedrijventerrein Larenstein wordt met name ontwikkeld om de bebouwde kom te ontlasten van milieuhinderlijke bedrijven en deze de gelegenheid te bieden zich op het te ontwikkelen bedrijvenpark Larenstein te vestigen. Ook ondernemingen die door gebrek aan uitbreidingsruimte op hun huidige locatie worden geremd in hun bedrijfseconomische groei, kunnen naar een kavel op Larenstein verhuizen.

08 jul 2008 23:19

Och Jeroen, als je auto nog maar heel is en je woning nog steeds ok,..........

Kan mijn zus niet zeggen :cry:

10 jul 2008 22:58

Bert , je hebt zelf gezien dat ik mijn kar Zaterdag achtergelaten heb in Hilversum . (leuk kennis te maken) .
Ik woon er iets verder vanaf dan horn .
Wat is er met de woning van jou zus :?: Hoorde wel dat er flinke brokstukken ver over de flat van 9 etages heengingen . :shock:

10 jul 2008 23:53

Auto flink kapot,ruiten en achterklep ECHT kapot, en brokstukken door de dakkapel, verder veel schrik natuurlijk, maar er lagen brokstukken ter groote van straatklinkers in de tuin.

Ben wel erg blij dat ze zelf niks heeft hoor, je schrikt je echt de rabam!!!

Heb je auto nog ff goed bekeken :wink: , hij is wel errug mooi moet ik zeggen, kleur en interieur klopt gewoon :!: , ik durf het bijna niet te zeggen, als lucht gekoelde liefhebber, maar ik zou bijna zeggen d volgende is een................................................... :lol: :wink:

11 jul 2008 0:22

Dus het was een serieuze knal , en geen opgeblazen verhaal . (Sorry voor de woordspeling )

Ik heb haar Woensdag weer opgehaalt , en was een beetje voeg , dus ik had even de tijd om het aanbod te opserveren.
Als je echt een porschemodel wilt hebben ,dus een porsche zoals ik die vroeger kende , is een 964 meer mijn smaak dan een 993 .
Maar interieur en rijcomfort 996/997.

11 jul 2008 0:37

jeroenoop schreef:en was een beetje voeg ,...het aanbod te opserveren.

aja voeg en opserveren....... goeiemoggel 8)

11 jul 2008 6:56

word geen dinges, blijf sms'en :twisted: :lol:
Plaats een reactie