was leuk. we waren zo'n beetje de enigen. Twee oudere stellen en iemand met een felrode 928 (die ik binnen niet gezien heb). Leuke film over het ontstaan van de auto gezien, mooie modellen gezien, zelfs een mooie mercedes (echt een gave bak,
500K special roadster ). Precies één Porsche, racewagen, bij de ingang. Verder wel leuke dingen om te zien, alleen jammergenoeg alleen auto's en niks anders te doen.
Ik herinner me nog als de dag van gisteren dat je bij het Autotron in Drunen op zolder een grote 4 baans slotracebaan had staan, waarop je met dafjes kon rijden. En die 4 dafjes kon je dan besturen vanuit 4 doorgezaagde Daf 44 Marathons die om die slotbaan heen stonden. Vergeet ik nooit meer.
Evoluon ook cool idd. Ben vlak bij Eindhoven opgegroeid dus vaak in het Evoluon geweest (kinderfeestjes etc). Wat me in mijn geheugen gegrift staat was het rijden op een scherm met een stuur en rem- en gaspedaal en dan moest je kinderen ontwijken die achter bal aanrenden de straat op etc. Dus anticiperen op wat er gebeurde.
Wat ook een grote indruk heeft gemaakt bij het Evoluon was als ze een rubberen bal (zo'n meisjeskaatsbal) in vloeibare stikstof pleurden, en dan met een lepel dat ding uit die ketel visten en zo op de vloer lieten vallen. Barstte dat balletje aan stukken alsof het porselein was. Wow
PS uiteraard piccies geschoten bij het Dudok Esso station. Tankte daar vroeger vaak in Vinkeveen...