Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

We gaan kamperen en we nemen mee...?

15 aug 2008 22:11

Net als vorig jaar samen met mijn zoon even 14 dagen back to basic...
Lekker even mannen onder elkaar, wij doen doen dit al jaren, vanaf zijn 4e en het is elk jaar weer een feest!
Samen koken, samen slapen en ja natuurlijk héél spannend als het regent..., natuurlijk ook samen plassen met een lantaarn, geweldig!

De kampeer spullen worden gebracht door de Luna bus en de mannen komen in stijl... :wink: :lol:

Afbeelding

15 aug 2008 22:23

mooi om te lezen die emo ..... fijne vacantie hansje :thumleft:

15 aug 2008 22:32

Geniaal. Mag dat wel een Porsche op de camping ;-)?

15 aug 2008 22:55

Zelfs een eigen plantsoen... :shock:
Afbeelding

16 aug 2008 1:43

Afbeelding

Afbeelding

en bier :!: :!:

Samen plassen lukt nog niet (hij poept ook nog in zijn broek)

o-ja de vrouw wilde ook mee :twisted:

16 aug 2008 7:57

Mooi Hans, maar volgens mij is back to basic lopend en met een rugzakje erbij, en niet met een Porsche op de camping. :twisted: :lol: :wink:

16 aug 2008 9:18

Ziet er goed uit 8)

Prettige vakantie

16 aug 2008 10:38

Gaaf hoor, goed bezig! :D Ik zou dat over een paar jaar ook wel willen, met m'n kereltje, en over een paar jaar met m'n kereltjes.

16 aug 2008 12:03

Primitief hoor. :roll: Fijne vakantie, Hans.

16 aug 2008 14:56

Geniet er van Hans, voor je het weet zijn ze groot :lol: Maar dan is het nog leuker :wink:

16 aug 2008 16:49

Hans, geniet er van, en hopelijk realiseert je zoon zich dat hij er ook goed van moet genieten. Dit zijn vader-zoon momenten om te koesteren.

23 aug 2008 4:32

Erg leuk, heb net een week gekampeerd/gezeild op de Friese meren met mijn mannen (6 en 8 ). Back to basics is alleen niet echt gelukt want de DS mocht niet thuisblijven. Ja leuk, ik genieten van het uitzicht over meren, zij tegen elkaar spelend op de DS ..... "Mooi is het hier pap ...."

23 aug 2008 8:08

Geniet van je vakantie Hans, alleen vraag ik me af hoe je die grote tent, kookgerei, slaapzakken, luchtbedden, kampeertafel, stoelen, bagage enz. in een Boxster krijgt, ik heb zo'n opklaptentje van 2mtr bij 1,5mtr, groter past echt niet..

Re: We gaan kamperen en we nemen mee...?

23 aug 2008 8:37

Hans Luna schreef:De kampeer spullen worden gebracht door de Luna bus en de mannen komen in stijl... :wink: :lol:

Het antwoord staat erbij M 8)
Plaats een reactie