Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Maffe spot

27 aug 2008 12:06

Je auto karakteriseert je als individu, dacht deze automobilist waarschijnlijk.

Ik zie nog wel eens wat tjoening-objecten rijden maar dit slaat alles. Afgelopen zondag gespot in Utrecht, een Alto Camper.

FYI, dit hoort het te zijn:

Afbeelding

En dit had de individualistische eigenaar ervan gemaakt. Ik ben erg benieuwd hoe vaak-ie hiermee aan de kant wordt gezet voor een 'routinecontrole'...

Afbeelding

De neus was voetgangersvriendelijker en aerodynamischer gemaakt, dankzij wat plaatschroeven en zo te zien een paar stroken linoleum. Het geheel was met latex op kleur gemaakt. De grill ziet er uit als een inzet van een Mercedes W124 met een eigen interpretatie van de 'ster'.

Afbeelding

Achterop was er met een plaat blik, een plaat perspex en wat toebehoren van de Gamma een opbouw gemaakt, bevestigd met popnagels.

Afbeelding

Eén stoel en de achterbank waren verwijderd zodat er een bed kon worden geplaatst.

Afbeelding

Het dashboard was om de een of andere reden vervangen door een houten plank waaronder de instrumenten waren bevestigd met behulp van duct tape, tie wraps en bandijzer.

Afbeelding
Afbeelding

Tja...

27 aug 2008 12:11

Mooi stukje huisvlijt. :)

27 aug 2008 12:43

Ach, ieder zijn hobby toch, maar met geld toe zou ik er nog niet in rijden. :puker:

27 aug 2008 12:59

Geweldig, LOL. Tsjek ook die tekst net boven de achterbumper:"voortschrijdend inzicht". Als ik dit bouwsel zo bekijk denk ik dat onze knutselaar helemaal nog niet door de politie is aangehouden. Zijn creatie wordt denk ik bij aanhouding direct uit zijn lijden verlost. :lol:
Laatst bijgewerkt door diggler_911 op 27 aug 2008 19:22, in totaal 1 keer bewerkt.

27 aug 2008 13:42

Zo zou het resultaat ook ongeveer zijn als ik een auto zou opknappen/restaureren/verbeteren... Of misschien zelfs al bij olie verversen of ruitenwisser vervangen...

Dus dat doe ik maar niet!

Wel leuk als dit ook echt je bedoeling was! :lol:

27 aug 2008 18:47

Bodykit ook verkrijgbaar voor een 993 :wink:

27 aug 2008 18:51

Gunstige cw norm met 1:16 :roll:

27 aug 2008 19:03

En in welke eeuw was dit ding voor het laatst APK gekeurd?

27 aug 2008 19:16

Ik zou 'm niet willen hebben .... aangezien het 'n tiptronic is :lol:

27 aug 2008 19:39

prachtig toch,

hoeveel zou die vragen om m'n 914 in orde te maken :?: :roll: :lol:

27 aug 2008 22:14

:shock: :lol: :roll:
benieuwd inderdaad wie in zo'n ding rijdt...

28 aug 2008 1:23

What the verrek.

Ohw. Coffeeshops zijn natuurlijk wél legaal bij jullie :afro:
Bijna vergeten :mrgreen:

28 aug 2008 1:25

ingo schreef::shock: :lol: :roll:
benieuwd inderdaad wie in zo'n ding rijdt...

Is niet om mee te rijden,is om mee te showen :lol:
Plaats een reactie