Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Tips aankoop Audi S6 V8 340 pk

26 sep 2008 17:17

Heren forummers, mag ik even jullie advies vragen waar ik op moet letten bij aankoop van boven genoemde auto, hier zit genoeg Audi kennis naar mijn weten. :wink:
Audi is van 2002 met recaro sport interieur leder/alcantara, :oops: niet schoonmaken :wink: 340 pk 136000 km. en van 2 eigenaar, allebei bekend en nieuw gekocht en onderhoud gehad bij Audi Poppe Terneuzen/Goes.
Is in ieder geval auto draadje en geen....... :wink:
En ja, de Mazda gaat eruit, en zwarte Porsche is ook van de baan. :lol:

26 sep 2008 17:23

Als "expert" denk ik dat je zelf 'n heel eind komt met de beoordeling of het wel of geen goede auto is ....

... denk je dat je goed zit :arrow: AKK .... want dat doen ze echt niet alleen bij Porsche(s) :wink:

26 sep 2008 17:56

Klopt Olaf wat je schrijf, maar konden specifieke dingen zijn waar je eventueel op moet letten. :idea:

26 sep 2008 20:37

Check m.n. even de bak (automaat neem ik aan) ik weet niet zeker of dat hier van toepassing is maar bij mijn vorige (3.0 V6 uit2 2003) heb ik daar wel wat kosten (viel deels nog onder een coulance regeling van Audi) aan gehad, had m.n. te maken met de lamellen koppeling (en ik maar denken dat die alleen voor het raam hangen :? )

Top auto, zo'n S6.

26 sep 2008 20:51

Ik ben er een aantal maanden geleden ook mee bezig geweest, maar ben met name gestrand op de wegenbelasting, de verzekering en het verbruik. Verder een prachtige auto.

26 sep 2008 21:48

JDB schreef:Check m.n. even de bak (automaat neem ik aan)

Heb dan al geluk, is een zesbak handgeschakeld. 8)
Inderdaad een van de weinige, meeste zijn automaat.
Plaats een reactie