Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Allememachies Bassie & Frits Spits

01 okt 2008 21:16

AMSTERDAM - Clown Bassie heeft gewoon wat kattenkwaad uitgehaald. "Allememachies wat een verwarring! Geen boevenstreken dus, maar gewoon kattenkwaad. Ja, zo ben ik nou eenmaal: Je bent clown of niet", aldus Bassie op zijn website.

De geruchten over het zwanger maken van de 31-jarige Sandra K. uit Heerhugowaard, blijkt gewoon een reclamestuntje.Verzekeraar Ohra wist Bas van Toor te strikken voor een nieuw reclamespotje, waarin een jonge vrouw bevalt van een kind. Als de vader zijn baby voor het eerst bewondert, heeft het kind tot zijn grote schrik een clownsneus en rode haartjes. Niet vreemd, want de buurman is niemand minder dan clown Bassie...

De verzekeraar en Bas van Toor werken al langere tijd samen.

De media stortten zich de afgelopen twee dagen massaal op de clown toen via een website bekend werd dat de 31-jarige Sandra K. uit Heerhugowaard zwanger zou zijn geraakt van Bassie na afloop van een optreden. De clown liet na een dag radiostilte via dezelfde website weten bereid te zijn tot een vaderschapstest.

"Hallo vriendjes en vriendinnetjes, Wat een dagen waren dat zeg! Lachuuuuuuu!!!", schrijft Bassie op zijn site. "We hadden wel gehoopt dat ‘het nieuws’ opgenomen zou worden door de andere media, want dat doen ze anders ook, maar dat ze er zo massaal serieus aandacht aan zouden besteedden heeft ons overdonderd. De telefoon op ons kantoor stond roodgloeiend maar natuurlijk nam niemand op."

"Zelfs bij Adriaan in Spanje, die ook in het complot zat, stond de telefoon roodgloeiend en kwamen journalisten aan de deur. Ondanks de druk heeft iedereen de kaken op elkaar gehouden en hebben we de media het werk laten doen."

Vrijdag treedt Bassie gewoon op op de kermis op het Mercatorplein in Amsterdam. "Want dat ging gisteren even de mist in".

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Erick op 02 okt 2008 19:53, in totaal 1 keer bewerkt.

01 okt 2008 22:11

Een misselijke grap voor reclamedoeleinden.

01 okt 2008 22:13

Gaaaaap!

02 okt 2008 7:19

... inderdaad erg flauw :?

02 okt 2008 8:15

Niks flauw, reclame stunt van de bovenste plank en het geeft maar weer eens aan (inderdaad) wat een rat riolen de pers eigenlijk is.......

02 okt 2008 8:20

top aktie! en nu zijn de bladen geïrriteerd... :roll:
koekje van eigen deeg hoor :thumleft:

02 okt 2008 8:46

Hoorde in de "wandelgangen" dat Horn ook zoiets aan de hand had :idea:

Maar mag daar (nog) niets over zeggen ssssssssssssssst :oops:

02 okt 2008 10:00

Afbeelding

02 okt 2008 10:48

Fantastische grap! :cheers:
Zo wordt het toch weer leuk om reclame te kijken in plaats van al die suffe Tena lady reclames: " Ik maakte mij altijd zorgen als ik met mijn kleinkinderen naar de speeltuin moest... Nu hoeft dat niet meer! Ik voel me weer jong en fris..." bla bla bal... :evil:

1 van deze twee draagt een kunstgebit... BOEIUHHH!!! :evil:

02 okt 2008 11:47

gast schreef:Beter als die huilende Frits Spits die zijn boekje wil verkopen via de vara.

Ja inderdaad, wat was daar nou weer mee :?:

02 okt 2008 11:59

Maar HIJ was wel uitgenodigd om over zijn boek te praten...

En dan is het weer totaal fout van MvN (My 2 centjes)

02 okt 2008 12:13

De troonwissel gaat misschien wel volgend jaar plaatsvinden.

:roll: :roll: :roll:

02 okt 2008 13:56

Leuke stunt rond die commercial, geweldig om zo in de aandacht te komen. Daar kan geen reclamebudget tegenop, de natte droom van elke reclameman.

02 okt 2008 17:23

Gewoon goed gelukt! Proficiat voor de bedenkers van deze stunt.

02 okt 2008 18:18

Vanmiddag op BNR (geloof ik) een aardig interview aangehoord met Wilma Nanninga (prive) ..... wat was dat mens gebelgd over "de leugen" :lol: maar ze gaf zelf geen fatsoenlijk antwoord dat prive het zelfde doet in haar blad :pukel:

Prima Reclame... iedereen heeft het er toch over :lol:

02 okt 2008 18:24

De reclame op zich vind ik wel grappig, als dat babietje: biedebiedebie doet :lol:

Alleen die stunt er omheen met Bassie vind ik niet geweldig. Wel grappig dat al die roddelbladen er boven op duiken.

02 okt 2008 19:52

http://www.dumpert.nl/mediabase/255641/ ... t_giel.htm

Frits Spits gebeld door Giel Beelen..... :roll: :roll:

03 okt 2008 4:21

Is het komkommertijd in NL of zo, dat die droeftoeter van een Frits Spits zo ontzettend veel aandacht voor z'n gejank krijgt? :? :roll:

Tijd

03 okt 2008 7:06

Dat het komkommertijd is, is al heel lang een geval in Ned. Maar mijn mening blijft als men je uitnodigt om over je boek te praten, of het nu een goed boek is of niet. Dat men zich zich wel aan de afspraken dient te houden.

Dus die enorme rukker van TV zou beter moeten weten, en van mij mag het programma ook van de buis zonde van de tijd programma.

03 okt 2008 9:35

leuk leuk leuk, maar idd zoals hierboven al vermeld,
knippen en plakken.

En dan is Wilma van Prive ook nog kwaad :twisted:

NB : hele blad bestaat uit roddels......... :roll:
Plaats een reactie