Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Wheels on 7

07 okt 2008 0:48

Iemand al het RTL7 programma 'Wheels on 7' gezien? Met Pilarczyk, Allard Kalff, Jeroen vd Nieuwenhuize, een van de Coronels, die kerel van Quote, en nog een paar, steeds afwisselend kennelijk. Ik vind het niet eens zo verkeerd, zitten best aardige items tussen, best de moeite waard om even te bekijken als je niks te doen hebt. Tot ze vandaag over de autosalon van Geneve begonnen, toen kreeg ik wel mega-deja-vĂș van al die kol*re gesponsorde meukprogramma's op de zaterdag- en zondagmiddag. Maar nogmaals: verder wel aardig.

07 okt 2008 8:08

Ik heb het toevallig ook gezien gisteren en stond ook verstelt van de al 100 keer getoonde beelden van de autosalon. Altijd dezelfde modellen. Er zitten echt wagens tussen waar ik zeg van, Wat is daar nou nieuw aan? neem de nieuwe Alto nou..dat design is gewoon stomweg gestolen van de nieuwe Kia picanto(voorlampen)! De nieuwe Ford Ka, lijkt net een verkleinde editie van de nieuwe Fiesta. En mensen die echt willen weten hoe de wagens eruit zien, die hebben de foto's allang gezien op Internet, of die gaan zelf naar die show.
Er word mij in Wheels of 7 ook iets te veel gepraat. Als het nou nog een beetje humor zou zijn, ala Top Gear, dan vind ik het best, maar hier worden Golfs met 911's vergeleken, en of het wel kan dat er een V12 in een Audi Q7 mag :roll:

07 okt 2008 8:39

Soort RTL Boulevard, met Pylarcik als Albert Verlinde. Vind het een treurige aaneenschakeling van reclamefilmpjes.

07 okt 2008 8:59

Niks aan, zinloos programma.

07 okt 2008 11:31

Ik heb geprobeerd te kijken, maar het programma kon me niet echt boeien.

07 okt 2008 13:03

weer een troosteloos slecht autoprogramma !

Alleen het item dat Allard maakte over de nieuwe VW Golf vond ik te pruimen.

Het lijkt wel of er op de nederlandse ( commercieele ) zenders geen goed autoprogramma te vinden is. Dan maar Topgear kijken!

07 okt 2008 13:52

Zolang die nederlandse auto programma's allemaal aan elkaar hangen van 'reclame filmpjes' omdat we de importeurs niet tegen de haren in willen strijken, hoef ik er niet naar te kijken.... De andere aanpak is op zich wel grappig, anders dan anders, maar inhoudelijk.... :roll: :roll:

07 okt 2008 14:24

RTL boulevard voor de auto onbenul :twisted:

07 okt 2008 15:29

Yep :!: :lol:

07 okt 2008 15:37

Wat een wederom flutprogramma, net als vele vorige Nederlandse pogingen, M. I. :?
Top Gear is wel top M.I., al word ik wel gek van al die herhalingen , zelfs op de BBC'...

07 okt 2008 15:39

alvin01 schreef:Wat een wederom flutprogramma, net als vele vorige Nederlandse pogingen, M. I. :?
Top Gear is wel top M.I., al word ik wel gek van al die herhalingen , zelfs op de BBC'...

Toch blijft dat wel leuk, juist die oudere uitzendingen van het eerste seizoen met 'captain slow' erbij bijvoorbeeld!

07 okt 2008 15:41

Ik heb het nu voor tweede keer gezien in de slaapkamer, ik moet zeggen ik val er wel lekker bij in slaap :lol:

07 okt 2008 15:41

Dat wel natuurlijk! :wink:

07 okt 2008 17:48

Geen goed programma.

07 okt 2008 21:29

Ik kijk alleen 5th Gear en Top Gear :lol:

07 okt 2008 23:18

"wheels on the boulevard".
Wat een triest en kansloos theekransje.

08 okt 2008 8:00

Alleen het item dat Allard maakte over de nieuwe VW Golf vond ik te pruimen.

..oohhhh je bedoelde al die mooie opnames van Ijsland :mrgreen:

08 okt 2008 8:06

Vandaar dat IJsland bijna falliet is . Wheels on 4 is geweest :cry:

08 okt 2008 8:11

die krullebol moet wel eens naar de kapper voor de rest verteld ie t wel enthousiast ....
Plaats een reactie