17 okt 2008 20:31
Sven, die mij via een pb schreef:Hallo,
Zoals bekend is hier enige tijd geleden een bericht gepost door één van de leden, inzake de schade die aan mijn Alcantara is toegebracht door de alcantarareiniger van Sonax.
Deze draad is uiteindelijk afgesloten, met de toevoeging dat eventuele updates nog wel zouden worden gemeld.
De bewuste thread is kennelijk verwijderd, maar langs deze weg wilde ik toch nog even laten weten dat er een voor alle partijen bevredigende oplossing is gevonden.
Deze week is er een vergoeding van Sonax plus een aanvulling van Carclean bijgeschreven op mijn rekening. Ik ben weliswaar niet 100% schadeloos gesteld, maar ik kan hier vrede mee hebben. Het leeuwendeel van de schade is hiermee vergoed, en het opnieuw bekleden van mijn auto kan nu snel een aanvang nemen.
Ik bericht het maar even via de PM, omdat ik niemand tegen de schenen wil schoppen, maar m.i. is het misschien wel zo correct om na alle ellende ook de positieve afloop nog even kenbaar te maken op het forum. De beslissing hierover laat ik echter aan de beheerders.
Met vriendelijke groet,
Sven