Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Stinger echt z'n geld waard?

23 okt 2008 18:55

Sta op punt stinger aan te schaffen voor de 996. Je leest er meestal tevreden klanten ervaringen over maar zijn er leden die er toch niet tevreden over zijn? het blijft veel geld, dus wil wel zeker zijn dat het echt goed werkt voor (of moet ik zeggen tegen) mobiele flitsers.

23 okt 2008 19:08

Ik heb er zelf geen. Vriend van mij wel. Deze is er errug tevreden over en vertrouwd ook blind op het apparaat. Hij rijdt nu zo'n 5 jaar met hetzelfde type apparaat. Het is zelfs zo erg dat hij in de auto van zijn vrouw al 4 overtredingen heeft begaan, omdat hij aan de stinger gewend is...
Risico is natuurlijk dat je aangehouden wordt. Ik weet dat dit bij hem nu 2x is gebeurd. Bekeuring is fors en je moet een nieuw apparaat kopen...
Let op, de stinger is te detecteren door de politie.

23 okt 2008 19:14

DSI? Zoekfunctie!

PS: zit een knoppie op, dan is 'ie niet (meer) illegaal, en kan 'ie dus ook niet meer in beslag genomen worden. :idea:
Laatst bijgewerkt door MS964 op 23 okt 2008 19:15, in totaal 1 keer bewerkt.

23 okt 2008 19:14

Feind hört mit :wink:

Ik vind het persoonlijk niet gepast, c.q. niet kunnen om op een forum te schrijven over de aanschaf van een wettelijk verboden product, hoe begrijpelijk ook...

Ik ben zeker niet roomser dan de paus, maar op een forum zijn er -naar mijn mening- wel grenzen en een topic over een wettelijk verboden product gaat mij te ver (ongeacht of ik zelf wellicht de aanschaf van een radardetector wellicht zou overwegen).

23 okt 2008 19:15

Te hard rijden is ook verboden, wordt ook over geschreven.

23 okt 2008 19:21

Speedy356 schreef:Feind hört mit :wink:

Ik vind het persoonlijk niet gepast, c.q. niet kunnen om op een forum te schrijven over de aanschaf van een wettelijk verboden product, hoe begrijpelijk ook...

Ik ben zeker niet roomser dan de paus, maar op een forum zijn er -naar mijn mening- wel grenzen en een topic over een wettelijk verboden product gaat mij te ver (ongeacht of ik zelf wellicht de aanschaf van een radardetector wellicht zou overwegen).

:lol:

23 okt 2008 19:51

wat gaan ze doen, jou iets ten laste leggen opdat je op een forum schrijft dat je lekker 200+ doet.
of een illegaal apparaat bezit, wie weet meld je hier wel dat je een porsche hebt en is dat niet zo.:wink:

robert

23 okt 2008 19:52

Te hard rijden is ook verboden, wordt ook over geschreven.

:cheers:

23 okt 2008 20:02

Altijd kopen :!:

Ik heb een DSI in mijn dagelijkse auto en in de Porsche altijd een Ventura. Het rijdt relaxed en scheelt gewoon boete's.

Tip! Koop een oude waardeloze radardetector en leg die in je dashboardkastje. Als je gepakt wordt met je (opspoorbare) Ventura kan die andere afgeven en lekker verder gaan.

De Ventura past perfect in de asbak van de 911.

Voor de moraalridders onder ons. Een DSI is legaal totdat je er illegale software opzet. Gelukkig is die software inderdaad met een druk op de knop te verwijderen. :wink: De DSI is trouwens niet op te sporen.

Tot slot weet ik dat de korpsen in het land aan de opsporing absoluut geen prioriteit geven. Er is per korps maar een apparaat. Men kijkt gewoon te veel naar het verschrikkelijke propaganda-programma "wegmisbruikers".

23 okt 2008 20:08

Die maat van mij vindt het gevoel van vrijheid onbetaalbaar... Kan ik me wel iets bij voorstellen.

23 okt 2008 20:56

Speedy356 schreef:Feind hört mit :wink:

DSI is wettelijk dus NIET verboden. Dus mag je er hier gewoon over schrijven. Evenals dat je de afstandsbediening van je tuinhek in je auto hebt liggen.

23 okt 2008 21:09

En ook legaal is dat je een parkeersensor of garagedeur opener of adaptieve cruisecontrol in je auto hebt die met laser werkt.
Die stoort helaas mogelijk eventuele laser snelheidscontrole, maar dat is niet opzettelijk. :wink:

23 okt 2008 21:11

Oeps, sorry meneer de politieman. :^:

23 okt 2008 22:25

Radtdi schreef: Risico is natuurlijk dat je aangehouden wordt. Ik weet dat dit bij hem nu 2x is gebeurd. Bekeuring is fors en je moet een nieuw apparaat kopen...Let op, de stinger is te detecteren door de politie.

Dat risico valt fors te reduceren met een hoorntje. Zie http://www.flitsservice.nl

24 okt 2008 16:16

Afbeelding :?:

24 okt 2008 17:11

ander hoorntje :?:

Afbeelding

24 okt 2008 17:13

Afbeelding

2 voordelen: detectie afstand neemt toe en de detecteerbaarheid voor de hulpjes van Koos neemt af (tot alleen recht van voren en dichtbij)

24 okt 2008 19:56

Bij mij zat er een stinger in toen ik haar kocht , gebruik hem eigenlijk zeer zelden .
Werkt hij eigenlijk ook bij lazercontrole :?:
Mijn ervaring is dat hij net even te laat aangeeft dat je in de ankers moet .
Gelukkig voor mij staat Porsche bekend om zijn goede remmen .
IK gebruik hem zeer zelden , omdat hij bij elke benz pomp tekeer gaat .

24 okt 2008 19:58

alleen bij radar. en de juiste golflengte.
Plaats een reactie