08 nov 2008 1:16
08 nov 2008 1:25
08 nov 2008 1:33
08 nov 2008 2:11
08 nov 2008 2:23
08 nov 2008 8:34
08 nov 2008 9:46
08 nov 2008 9:50
08 nov 2008 11:33
08 nov 2008 11:48
08 nov 2008 12:51
08 nov 2008 13:04
De immer strijdvaardige Devils son schreef:Ik vind dat Freek juist WEL een punt heeft.
08 nov 2008 13:12
gast schreef:Iemand die niet in orde is moet geholpen worden zodat hij niet nog meer slachtoffers maakt.
Als PrdV er niet was geweest had NIEMAND iets gedaan aan deze gestoorde gek. Nu is er een kans dat ie een Taise cel kan wegrotten. Beter dat dan nog meer onschuldige meisjes naar de dood of de afgrond brengen.
Laat Freek zich daar maar eens druk over maken. Aan de zijlijn staan commentaar geven is makkelijk. Handjes uit de mouwen en aanpakken daar hebben we in deze maatschappij m.i. meer aan. Vandaar het succes van PrdV. Niet jippie maar doen.
Al dat politiek correcte gezever heeft ons alleen een totaal verrotte maatschappij opgelevert. Mijn en dein bestaat alleen op papier nog. Fatsoen, orde en regelmaat is alleen voor watjes en ouwe jippie. Waardoor gasten als Joran nog steeds vrij rondlopen. Ieder weldenkend mens weet dat die debiel niet deugt maar niemand doet iets.
08 nov 2008 13:13
Jurgen schreef:
Jíj houdt gewoon graag van discussiëren...
08 nov 2008 14:08
08 nov 2008 15:05
Devils son schreef:Ik vind dat Freek juist WEL een punt heeft. In de Joran-zaak is PRdV m.i. gewoon de bocht uit aan het vliegen.
PRdV neemt bewust het risico dat Joran gewoon een fantast is (m.i. is dat het probleem met Joran), maar door zijn grootspraak straks een paar jaar in een Thaise gevangenis terecht kom. Ik vind dat ook "over lijken gaan".
Ik kan genoeg uitzendingen van hem waarderen, maar sinds het glas wijn heb ik het gevoel dat PRdV die Joran kapot wil maken. En in mijn ogen is dat een gevecht tussen een volwassen man en een jongen die psychisch niet in orde is.
Niets mis met verslaggeving, maar de stelling van PRdV dat hij alleen in feiten is geïnteresseerd komt bij mij onwaarachtig over.
08 nov 2008 15:27
maarten-944 schreef:
Heb jij de uitzending al gezien?
Ik hoor Peter duidelijk zeggen dat Joran het geld daadwerkelijk heeft aangenomen. Als hij daarvoor geen vrouwen zou leveren is er op zijn minst sprake van oplichting. (en dus meer dan alleen een fantast!)Welliswaar minder ernstig dan vrouwenhandel maar volgens mij toch echt strafbaar.
Verder denk ik eerst maar eens de uitzending bekijken en dan verder oordelen.
Dat Freek vraagtekens zet bij de manier van handelen van Peter is zijn goed recht, maar als hij verwacht dat Peter de zaak oplost en daarna de zaak overdraagt aan justitie zonder daar verder media aandacht aan te schenken heeft hij echt een geweldige plaat voor zijn kop.
08 nov 2008 17:36
08 nov 2008 18:09
gast schreef:@ Devils son, probeer eens niet vanuit je studieboeken te denken maar (mede) vanuit je hart.
Joran is een schoft, dat weet hij zelf, dat weet jij en dat weet heel NL. Alleen een advocaat kan de dingen zo verdedigen.
08 nov 2008 18:17
08 nov 2008 18:30
08 nov 2008 18:50
08 nov 2008 19:37
Devils son schreef:maarten-944 schreef:
Heb jij de uitzending al gezien?
Nee, maar als je het daar op wil gooien, dan zou je eerder aan kunnen kloppen bij diegenen die nu al weer Joran "veroordelen" voor vrouwenhandel.
Ik hoor Peter duidelijk zeggen dat Joran het geld daadwerkelijk heeft aangenomen. Als hij daarvoor geen vrouwen zou leveren is er op zijn minst sprake van oplichting. (en dus meer dan alleen een fantast!)Welliswaar minder ernstig dan vrouwenhandel maar volgens mij toch echt strafbaar.
Wat ik heb begrepen is dat hem een voorschot van 1.000 euro is aangeboden. En een voorschot aannemen is zeker niet meteen oplichting.
Verder denk ik eerst maar eens de uitzending bekijken en dan verder oordelen.
Ik oordeel ook vooral over de eerdere uitzending. Daar is PRdV al ver zijn boekje te buiten gegaan. En als ik PRdV gisteren bij P&W zag zitten geloof ik niet dat deze uitzending ook maar iets verder gaat dan de eerste uitzending, tevens gelet op uitlatingen van justitie.
Dat Freek vraagtekens zet bij de manier van handelen van Peter is zijn goed recht, maar als hij verwacht dat Peter de zaak oplost en daarna de zaak overdraagt aan justitie zonder daar verder media aandacht aan te schenken heeft hij echt een geweldige plaat voor zijn kop.
Volgens mij was dat ook niet wat Freek bedoelde. Natuurlijk mag hij uitzendingen maken. Maar 99 vd 100 uitzendingen van PRdV zijn veel terughoudender dan de laatste Joran uitzending. Jorans leven wordt op basis van zeer wankel "bewijs" kapot gemaakt.
08 nov 2008 21:25
08 nov 2008 21:26