Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Klokkies - Deel 3 alweer

08 dec 2008 21:07

Heren, laten we hier niet een topic van "wie kan het duurste klokkie vinden" van maken, maar gewoon smaken vergelijken.

Mijn voorkeur:
Afbeelding

08 dec 2008 21:15

Pff...moeten we weer helemaal opnieuw beginnen... :twisted: :wink:

08 dec 2008 21:55

Vreemd.... ging niet om het duurste maar de verscheidenheid van de horloges , van Rolex t/m Hamilton van Oris t/m IWC, bijzondere uitspraak op een Forum wat werelds beste en bijna ook duurste Sportauto's produceert :roll:

Afbeelding

Klassiek digitaal , 1,59 op rommelmarkt

08 dec 2008 22:05

Dito. Is mij ook nooit om het duurste horloge gegaan. Maar het interesseert me ook niet om alleen over Swatches te OH'en. Een mens moet wat te dromen hebben. :idea:

08 dec 2008 22:11

Tja. Zolang het niet alleen over klokken van 1 ton+ gaat maakt het mij ook niet zoveel uit hoor...

08 dec 2008 22:13

ik heb d,r ook een gevonden voor bij m,n auto :wink:

Afbeelding lekkahhh met veel suikahhh :shock:

08 dec 2008 22:16

Ho ho, daar worden me weer woorden in de mond gelegd. Het ging mij er meer om, dat het leuk is om "gewone" horloges te vergelijken. Zonder al te veel horloges van inderdaad 1ton+ tegen te komen. Gewoon, horloges die uniek zijn, om wat voor reden ook. Of die gewoon mooi zijn, omdat ze mooi zijn. Niet omdat ze duur zijn!

Als iemand anders iets anders heeft gelezen, dat was niet de bedoeling! (zow)

08 dec 2008 22:24

Panerai , met mechanische wekker , een hammertje wat slaat tegen de zijkant van de kast ....toch wel bijzonder 8)

Afbeelding

08 dec 2008 22:25

de man met de hamer :shock:

08 dec 2008 22:29

Die komt zometeen als ik moe ben :lol:

Ga mn wekker maar vast zetten ....die andere hoor ik niet :lol:
Laatst bijgewerkt door amandus op 09 dec 2008 8:13, in totaal 1 keer bewerkt.

08 dec 2008 22:31

Afbeelding

en dit is de duurste, $25 mio :santa:
chopard

08 dec 2008 22:31

hamer stuk vd andere :?:

08 dec 2008 22:41

Ja, ik sloeg te hard mt mn slof toen ie niet wilde stoppen met wekken , geen verzekering weg Panerai :cry:

08 dec 2008 22:46

Frank schreef:Afbeelding

en dit is de duurste, $25 mio :santa:
chopard

oerlelijk , waarschijnlijk krijg je de schoonmoeder erbij :lol:

08 dec 2008 22:49

En als die net zo lelijk is als dit klokkie........verschrikkelijk :o

08 dec 2008 22:55

Dan is 25 mio ook niet genoeg ..... :lol:

Re: Klokkies - Deel 3 alweer

08 dec 2008 23:29

paSCal schreef:Heren, laten we hier niet een topic van "wie kan het duurste klokkie vinden" van maken, maar gewoon smaken vergelijken.

Mijn voorkeur:
Afbeelding

Mooi he? :wink: Ben er nog steeds superblij mee! 8)

08 dec 2008 23:34

Had jij nou de chrono, nee toch? En waarom niet? :cheesy:.... De "normale" komt mij soms wat druk over, vandaar dat ik naar de chrono zit te kijken ;)

08 dec 2008 23:42

8) Kan het niet helpen, dat ik Omega fan ben:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

09 dec 2008 0:01

Leuke topic... hihihi

Als het toch niet op de duurste maar gewoon je leukste horloge, dan deze dus :lol:

Afbeelding

09 dec 2008 0:10

AfbeeldingAfbeelding :shock:

The UR-202 Hammerhead

FILMPJUHH

wel multo originale klokkie 8)

09 dec 2008 1:45

paSCal schreef:Had jij nou de chrono, nee toch? En waarom niet? :cheesy:.... De "normale" komt mij soms wat druk over, vandaar dat ik naar de chrono zit te kijken ;)

Ja ik heb die van het plaatje, de chrono (de 3706). Welke is volgens jou de 'normale'?

BTW: this is the lot:

Afbeelding

Voor hem, voor hem en voor haar. :wink: En meer gaan er voor hem ook niet komen (heb ik me vast voorgenomen).

09 dec 2008 8:54

In mijn zoektocht naar een horloge met doorkijk is nu de volgende in beeld:
Afbeelding
Toch weer mooier dan die Hamilton jazzmaster die ik op het oog had. Even op zoek naar een verkooppunt in Utrecht om 'm in het echt te zien.

09 dec 2008 8:58

paSCal schreef:Ho ho, Als iemand anders iets anders heeft gelezen, dat was niet de bedoeling! (zow)

Jij hep gewoon een goeiekoope wats thats it!! 8) :wink:

09 dec 2008 9:29

amandus schreef:Panerai , met mechanische wekker , een hammertje wat slaat tegen de zijkant van de kast ....toch wel bijzonder 8)

Afbeelding

Dat uurwerk heeft Poljot al jáááááren in het assortiment en dat is kwalitatief ook nog eens een alleszins goed uurwerk.

Google maar eens op Poljot Alarm of Poljot Wecker...

Ook Seiko heeft jaren lang een dergelijk uurwerk geproduceerd (was ook nog een automaat; de Poljot is handopdraai).

Inderdaad erg leuke uurwerkjes en die mechanische wekkertechniek is wel heel erg fraai/leuk/origineel...

Het mooiste wekkeruurwerk heeft Fortis naar mijn smaak. Die hebben de wekker-complicatie zelfs aan een automaat en chronograaf gekoppeld.
Gesloten onderwerp