Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Telefoon truc of niet.

03 feb 2009 20:26

Net gaat hier TOTMBO haar telefoon zij krijgt een telefoonstem te horen met de volgende woorden :over enkele seconden word u doorverbonden met u correspondent.. waarna TotMBO de verbinding verbrak...

Iemand enig idee :?: truc?

03 feb 2009 20:30

Haar lover :lol:

03 feb 2009 20:33

Ik heb net een tweede foontje opgenomen en lucky boy i am ,het was een sexie vrouwen stem :lol: met de bovengenoemde zin. Hellaas blijf ik ook niet wachten op zo'n vaag telefoontje?

03 feb 2009 20:36

Zijn lover :mrgreen:

03 feb 2009 20:49

Ben net ook gebeld ,toch maar even wachten ,ik krijg een telefooncomputer die me door verbindt en daarna Gaston Starreveld die me meedeeld : net twee andere winnaars geprobeert maar die nemen niet op ,waar kan ik de € 15.00,00 naar toe overschrijven die u heeft gewonnen via onze computer die willekeurige nummers uitzoekt :o

03 feb 2009 20:58

:o :mrgreen:

03 feb 2009 21:01

geen google thuis? :cheesy:

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=61222 De honden van Energiedirect. :idea:

03 feb 2009 21:28

Duidelijk mr Horn :wink:

03 feb 2009 21:34

Gewoon erop gooien dus.

03 feb 2009 21:48

De 'HORN' er op gooien :lol:

03 feb 2009 21:51

Kreeg zonet ook een giechelende doos aan de lijn,.........Nederlandse Energiemaatschappij. Idd de HORN er op gegooid :lol:

03 feb 2009 21:55

oeps, zal ze niet prettig gevonden hebben :mrgreen:

04 feb 2009 10:21

Waarom niet?

04 feb 2009 10:25

Inderdaad , waarom niet , zij moet HET ook leren , erop gooien die HORN :lol: :lol: :bang:

04 feb 2009 10:27

horn schreef:oeps, zal ze niet prettig gevonden hebben :mrgreen:

hoeveel weeg je horn :mrgreen: :mrgreen:

04 feb 2009 10:42

Als je maar niet het gewicht heb van een neusHORN 8)

04 feb 2009 10:49

Of HORNbach de XXL onder de bouwmarkten!

04 feb 2009 11:44

horn schreef:oeps, zal ze niet prettig gevonden hebben :mrgreen:

Inderdaad , voelde als de MatterHORN

Afbeelding

04 feb 2009 14:50

Ik vind het leuker ze aan de lijn te houden en dan hun script elke minuut mollen. Ze werken toe naar een 'ja', dus op het moment supreme zeg je dan, 'ik weet het niet zeker, kan je het nog een keer toelichten?'. Volgende moment supreme vraag je: 'maar jullie zijn echt niet de goedkoopste, toch?', begint het weer opnieuw. Na 5 keer:

HET IS ME GELUKT DAT ZIJ DE HORN ER OP GOOIDE!!!! Nooit meer gebeld daarna. Ben waarschijnlijk op de 'zwarte lijst' terecht gekomen :ba:

Heb nog wel een mailtje gestuurd dat ik het onbeschoft vond dat ze de horn er opgooide. Nooit meer wat over gehoord. :mrgreen:

04 feb 2009 15:01

Heb ik ook een keer gehad. Vroeg aan het begin of het telefoongesprek tot uiteindelijk doel had iets te verkopen. Dat was echt niet zo, maar ja, uiteindelijk toch wel. Ik heb de opbelster maar uitgemaakt voor leugenaar en toen gooide ze de hoorn erop.

Dag later werd ik door iemand anders gebeld, maar wel van hetzelfde bedrijf. Uitgelegd dat ik al gebeld was maar dat het waarschijnlijk niet geregistreerd is omdat de hoorn er op werd gegooid, ben toen een poos niet gebeld :lol:

Ook leuk (als je een vrouw aan de lijn hebt): vragen wat ze aan heeft en wat voor kleur haar ondergoed is. Als ze hierop gaat protesteren gewoon zeggen: "Ja, je belt toch zeker zelf op!!!"

04 feb 2009 15:23

Of terug praten alsof je HORN in een tunnel zit, in een bos, in een huisje van Centre Parcs:

Hal.. Ik k.n u nie. ver.... Mis..... ku. da. m... dus dan i. ... oo... mee...

04 feb 2009 15:29

Ja, lekker vanuit de zitkuil of van bij de knuffelmuur van 37 klein nulletje cee.

De mooiste grap is nog wel dat jij als ervaringsdeskundige CENTRE PARCS schrijft, terwijl het gewoon CENTERPARCS is :cheesy:

04 feb 2009 15:32

@traveller69: Haha, die vraag naar het ondergoed heb ik ook al eens als wedervraag gesteld toen ik gevraagd werd of ik ergens een krediet of een persoonlijke lening had.
Als ze dan zeggen dat ze daar geen antwoord op geven omdat dat een te persoonlijke vraag is, hoef je alleen nog maar te zeggen dat dat voor jouwzelf ook geldt.

Ik wil ook nog wel eens zeggen: "Ik heb nu even geen tijd, maar als je mij nu je privénummer geeft bel ik je vanavond thuis wel even op"

04 feb 2009 15:36

Voordat ik naar dat weekend ging was het Center Parcs, maar na dat weekend vond ik het toch een stuk luxer dan ik dacht... Dus Centre Parcs! En het was in Belgie... Geloof ik...

04 feb 2009 15:38

:cheesy:
Plaats een reactie