04 feb 2009 10:42
04 feb 2009 10:48
04 feb 2009 10:56
Lydia schreef:Wat ik wél weet, en dan spreek ik uit ervaring, is dat een goed bedrijf er naar streeft om de telefoon op te nemen en accuraat mails te beantwoorden. Dit is natuurlijk essentieel voor de verkoop en verhoogd de omzet door klantgerichte service.
Ik zou inderdaad ook mijn twijfels hebben!
04 feb 2009 11:04
EriC4C schreef:Dus je hebt vanwege die reden ook twijfels over Pon?
04 feb 2009 11:16
Lydia schreef:Het laatste hotel waar ik gewerkt heb, zaten 2 dames alleen maar telefoontjes en mails te beantwoorden. Niet enkel voor de verkoop, maar ook om problemen op te lossen.
04 feb 2009 11:16
04 feb 2009 11:25
Ewout schreef: ... Ik wist niet dat jij zoveel problemen veroorzaakte.... ...
04 feb 2009 11:32
... After cancelling, I got this mail:
"You never indicated why.... is it because you do not have money???" ...
04 feb 2009 14:37
04 feb 2009 15:24