Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

(Hotelboard.com) Oplichters of niet ???

04 feb 2009 10:42

Goedemorgen Forumers,

Ik richt mij maar even tot jullie, ik heb namelijk het volgende:

Ik heb een paar kamers geboekt via Hotelboard.com , en ik krijg een beetje het gevoel dat dit bedrijf niet helemaal 100% in order is, dit naar aanleiding van een ander forum waar dit naar voren komt.

http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g2 ... hemia.html

Alles ziet er wel erg profesioneel uit, maar dat zegt tegenwoordig ook niets meer.

Nou is mijn vraag zijn er mensen die al een keer via Hotelboard evaringen hebben?

Ze zijn namelijk bijna niet te bereiken, en reageren tot nu toe niet meer op mijn mail met daarin een aantal vragen!

Graag jullie feedback als er mensen zijn die hier wat vanaf weten.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groet Harry.

04 feb 2009 10:48

Zoals je weet heb ik jaren in het binnen- en buitenland in tophotels gewerkt. Een professioneel uitziende website zegt inderdaad niets.

Ik ken dit bedrijf niet, dus kan wat dat betreft inhoudelijk niets zeggen.

Wat ik wél weet, en dan spreek ik uit ervaring, is dat een goed bedrijf er naar streeft om de telefoon op te nemen en accuraat mails te beantwoorden. Dit is natuurlijk essentieel voor de verkoop en verhoogd de omzet door klantgerichte service.

Ik zou inderdaad ook mijn twijfels hebben!

04 feb 2009 10:56

Lydia schreef:Wat ik wél weet, en dan spreek ik uit ervaring, is dat een goed bedrijf er naar streeft om de telefoon op te nemen en accuraat mails te beantwoorden. Dit is natuurlijk essentieel voor de verkoop en verhoogd de omzet door klantgerichte service.

Ik zou inderdaad ook mijn twijfels hebben!

Dus je hebt vanwege die reden ook twijfels over Pon? :mrgreen:

Dat ze niet reageren op email en slecht bereikbaar zijn is natuurlijk "slordig". Was het erg goedkoop om via hun te boeken? Service moet natuurlijk ergens van worden betaald!

04 feb 2009 11:04

EriC4C schreef:Dus je hebt vanwege die reden ook twijfels over Pon? :mrgreen:


Ja, dat heb ik zéker! Ik zeg niet dat ze slecht zijn. Maar wat ik hier ook altijd zeg: je kunt alles overal kopen. Het verschil maak je door de service die je biedt.

Als ze niet eens bereikbaar zijn om hun product te verkopen, denk je dan dat ze wél bereikbaar zijn als er iets niet goed gaat???

Het laatste hotel waar ik gewerkt heb, zaten 2 dames alleen maar telefoontjes en mails te beantwoorden. Niet enkel voor de verkoop, maar ook om problemen op te lossen.

04 feb 2009 11:16

Lydia schreef:Het laatste hotel waar ik gewerkt heb, zaten 2 dames alleen maar telefoontjes en mails te beantwoorden. Niet enkel voor de verkoop, maar ook om problemen op te lossen.


Ik wist niet dat jij zoveel problemen veroorzaakte.... :mrgreen:

04 feb 2009 11:16

als de hotelkamers die de forummers bij jullie rakkers uit Frieslan voor de 11 stedentocht maar wel goed zijn...... :idea:

Ik dacht in eerste instantie dat je daar over in de war zat, ipv een hotel in Praag.


Verder ben ik idd. van mening dat een mail beantwoord dient te worden, goed of slecht als het maar gebeurd.

04 feb 2009 11:25

Ewout schreef: ... Ik wist niet dat jij zoveel problemen veroorzaakte.... :mrgreen: ...


Ik doe toch anders goed mijn best hier op het Forum! :mrgreen:


@ John: precies. Als je eens wis hoe vaak er wat fout gaat met boekingen maar ook ter plekke in een hotel (ja ook in de 5* waar ik gewerkt heb) en een bedrijf is niet telefonisch of per mail bereikbaar, dan sta je daar met een overboeking mooi op de stoep met je 4 koffers, je vrouw en je 6 kinderen! :lol: :wink:

04 feb 2009 11:30

neem dit even door :wink:

04 feb 2009 11:32

... After cancelling, I got this mail:

"You never indicated why.... is it because you do not have money???" ...



Need I say more ...

04 feb 2009 12:42

Marco schreef:neem dit even door :wink:


Dat linkje plaatste Joyman zelf al :wink:

04 feb 2009 14:37

Olaf schreef:
Marco schreef:neem dit even door :wink:


Dat linkje plaatste Joyman zelf al :wink:


Nee dit is een ander draadje, maar wel op de zelfde site.

Deze had ik nog niet gelezen, maar hier zie je ook een beetje vaag verhaal.

Maar er erg weinig te lezen over deze site (zowel goed als slecht), terwijl het al 4 jaar bestaat.

Zolang kun je toch niet mensen misleiden?

Harry.

04 feb 2009 15:24

Ze hebben ook een site die hotelon.com heet....
Plaats een reactie