Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

WAAAA! wanneer stopt dit #%@#! weer nou eens!

09 feb 2009 19:18

Heb nu al bijna 3 maanden niet in m'n beestje kunnen rijden!
Ben er echt he-le-maal klaar mee! :bang:
Wanneer is dat strooizout nou eindelijk eens op! :twisted:
Zo, moest er ff uit!

Grtz. Boxi

09 feb 2009 19:21

Ik zit al 10 maand zonder Porsche, ben er nog redelijk relaxed onder.
Normaal in de winter komt hij ook buiten, en zeker als het vries en zonnetje schijnt, gaat het dakje ook nog open. :idea:
Maar goed kan mij je frustratie voorstellen. :wink:

09 feb 2009 19:40

't verschil met jou en Boxi is dat jouw project groeit :wink:

09 feb 2009 19:55

ik zit al 3 jaar zonder mijn 356........das pas afzien

09 feb 2009 19:56

'k ben de mijne ook al ff kwijt (maar het loont de moeite (denk ik).....)

Re: WAAAA! wanneer stopt dit #%@#! weer nou eens!

09 feb 2009 19:58

boxi schreef:Ben er echt he-le-maal klaar mee! :bang:

Blijkbaar niet, want kunnen heeft niets met strooizout te maken. Dat bewijzen vele andere liefhebbers en bovendien: in de UK is het stooizout op, maar ik betwijfel of je daar nou wel zou gaan rijden. :mrgreen:

09 feb 2009 20:58

Eigen schuld, dikke bult...

09 feb 2009 21:05

gast schreef:...ook een GT3 kan gewoon rijden in de winter hoor. :idea: :wink:
Klopt. En zelfs op zomerbanden. :mrgreen:
Maar... hij staat wel erg veel binnen nu.... echt de winter doorrijden doe ik ook niet... :roll:

09 feb 2009 21:17

Met dit hondeweer komt mijn 3.2 echt niet buiten :shock:

Wordt idd. hoog tijd dat het mooie "droge" weer,
weer tevoorschijn komt 8)

09 feb 2009 21:19

Vandaag gewoon gereden.
Niks mis mee.

09 feb 2009 21:41

bikkel :wink: .

Ben ook aan de zuinige kant, maar heb dit jaar al wel 2x gereden. Toegegeven, voor de mooi-weer rijder is het tot nog toe wel erg huilen met de pet op; vorig jaar had ik er in januari al diverse ritjes opzitten..

09 feb 2009 21:51

Joh , er zijn toch nog genoeg droge dagen dat je ff kan rijden ! daarna was je hem ff. Ze zijn toch om te rijden niet om naar te kijken dan moet je een ferrari kopen :lol:

09 feb 2009 22:33

Wanneer je toch naar buiten gaat met zomerbanden en het is c.a. 3 graden celsius, hoe is dan de grip op het asfalt als je pittig doorrijd :?:

Veel minder dan in de zomer :?:

09 feb 2009 22:35

1) slecht
2) ja

09 feb 2009 22:37

Ik merk er zelf weinig van.Moet ook zeggen dat ik ook niet echt vol de bocht door ga. Gewoon pittig maar zonder teveel risico nergens last van.Ik heb trouwens wel gloednieuwe zomerbanden erop dat wel.

09 feb 2009 22:43

Kwam gisteren uit Duitsland en gewoon behoorlijk pittig doorgereden en stopte net over de grens om te tanken :!:
Voelde aan de banden en waren gewoon behoorlijk warm, er lag behoorlijk wat zout op de bahn.
Maarja wat is de snelheid dan met zomerbanden in de winter :?:

09 feb 2009 22:45

Tja in nederland is pittig doorrijden hooguit 160 ff.In duistland zit je gauw op 200 + Wel verschil denk ik.Dus dat heb ik nog niet geprobeerd.

09 feb 2009 22:52

Hoe houdt je beschermengel dat toch allemaal in de gaten?? :wink:

Als ik pekel verwacht rijdt ik niet maar als het me overkomt rijdt ik gewoon door met de P. Heb er ook zekerheidshalve winterbanden op. Idd extra vaak en goed wassen doet dan wonderen.

Met Donkey rijdt ik alleen als de weg droog is, in de winter betekent dat dan meestal dat het vriest. En das best tricky met intermediates. Sowieso heb je weinig wieldruk, maar als je ook geen grip hebt, resulteert dat in rare dingen. Heb al eens rijdend in 5 op de snelweg met 120 goed gas gegeven en dan wielspin gehad...

09 feb 2009 22:57

Oeps donkey misschien moet ik mijn rijstijl toch beetje aanpassen!

09 feb 2009 23:02

of een sticker op je dashboard met daarop de tekst: don't drive ....etc :wink:

09 feb 2009 23:40

donkey schreef:Als ik pekel verwacht rijdt ik niet maar als het me overkomt rijdt ik gewoon door met de P.

Bikkelt
Tja, op de vluchtstrook overnachten is ook zowat...
Sorry, kont het niet laten.
:wink:

09 feb 2009 23:44

hahahaha bedoel meer dat het me pijn doet om willens en wetens de pekel in te rijden. Maar....het doet meer pijn om niet te rijden. Vandaar ook dat ik niet lang hoef na te denken hoe ik in Oostenrijk moest komen :wink:

09 feb 2009 23:46

Bij mij staat tie ook al 7 weken in de garage. :oops:

Maar straks als het zonnetje weer schijnt, dan wordt het weer extra genieten. 8) :wink:

Er komt een soort van verlangen naar boven. :roll:

10 feb 2009 0:16

heb gisteren naar rosmalen geweest.lekker door gereden en nergens last van tot ik op de baan van sec kwam.daar gingen we alle kanten op wel leuk om een keer tedoen.

anton964

10 feb 2009 0:27

Ach inmiddels ligt er zoveel zout dat het nog weken duurt voor dat weer weg is. Het is hier nu al dagen droog en de wegen blijven nat. Dat is puur zout dat het vocht vast houdt.

Ik laat de 911 er echt niet voor staan. Gewoon wat vaker wassen.
Plaats een reactie