10 feb 2009 21:51
10 feb 2009 23:39
Anton schreef:Ik kan het iedereen aanraden in de winter .....
11 feb 2009 13:12
11 feb 2009 13:24
Anton schreef:Als je met een cabriolet rijdt in de winter is een hardtop een plus.
11 feb 2009 13:28
11 feb 2009 14:15
11 feb 2009 20:36
EriC4C schreef:Anton schreef:Als je met een cabriolet rijdt in de winter is een hardtop een plus.
Zoals wel vaker hier op het PF worden meningen (graag) als feiten gepresenteerd. Jij mag het een plus vinden, maar mijn mening is anders . Ze zijn er wel voor een 964 overigens hoor .
11 feb 2009 20:56
11 feb 2009 21:16
12 feb 2009 10:07
EriC4C schreef:Bedenk je overigens wel dat je de cabriokap geheel moet verwijderen voordat je de hardtop kunt plaatsen .
12 feb 2009 10:43
12 feb 2009 17:04
12 feb 2009 17:17
12 feb 2009 18:08
12 feb 2009 22:38
12 feb 2009 22:46
Anton schreef:Natuurlijk is het stoer om met vorst en de kachel aan top-down te rijden (heb ik ook gedaan), en dan heb je het open rijden gevoel weer helemaal, maar voor WW verkeer waar ik de B momenteel voor gebruik zal ik dit toch niet zo gauw willen doen... om 7.00 uur 's ochtends.
13 feb 2009 10:24
13 feb 2009 10:51
13 feb 2009 12:40
barolo schreef:Als daily driver zou ik ook voor een hardtop opteren, maar gelukkig heb ik nog een Lease P en gaat de Cabrio alleen met mooi weer naar buiten. Dus geen hardtop wensen aan deze kant.
13 feb 2009 14:34
13 feb 2009 14:36
Hans Luna schreef:Hij gaat in de verkoop en laat dan een nieuwe kap mét glazen ruit plaatsen...
13 feb 2009 19:19
13 feb 2009 19:33
13 feb 2009 21:53
14 feb 2009 9:24