Switch to full style
Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Toch wel effe schrikken!

25 feb 2009 17:26

Het is toch wel even schrikken als er een vliegtuig neerstort op 3 km van je huis! :shock:

25 feb 2009 18:12

Ik had dat in '92 met de Bijlmer , ik heb 600 mtr vanaf Groenenveen gewoond (Gliphoeve). En een vriend van mij woonde daar toen in Groenenveen :o Ik was wel inmiddels verhuisd naar Haarlem en werkte toen vanuit Vijfhuizen in de omg v Schiphol/Mokum, En nu wonen wij tussen Eindhoven & Volkel :shock: die Awacs komen hier soms wel erg laag over :twisted: net als de F16's :twisted: maar gelukkig niet te vergelijken met Amsterdam :lol:

Is ook bijna bij Molen in de tuin :o

25 feb 2009 18:17

Bij mij nog dichterbij :oops: , kan het lopend af :evil:

Wij zullen er straks wel heen moeten :!: , auto's staan al geladen.

Ja "Rodger" kan de Bijlmer nog goed herrinneren, stond ff later er tussenin met de rijplaten :cry:

25 feb 2009 19:09

Paar rijplaatjes kunnen ze wel gebruiken geloof ik zo ja...

25 feb 2009 19:14

Hoor net op tv dat molen nu bezig is :?

25 feb 2009 19:24

Vertel !

25 feb 2009 19:28

Wat een ramp :( De Bijlmerramp kan ik me ook nog goed herinneren. Het is helemaal schrikken als je je realiseert dat tussen de Bijlmer en De Pijp (waar ik toen woonde) maar 20 seconden vliegen zit :shock:

25 feb 2009 19:42

Woonde toen in Duivendrecht, dat ligt er letterlijk tegenaan, fiets er nog wel eens langs

25 feb 2009 20:57

Had vanochtend 1 van de hulpverleners aan de telefoon die bijna ter plekke was. Hij wilde namelijk zijn afspraak cancellen :roll: die hij had met een collega van me! Loeiende sirene op de achtergrond, dus ik uit nieuwsgierigheid vragen wat er aan de hand was. Waarop ik direct het antwoord kreeg om internet en tv in te schakelen.

Blijft inderdaad schrikken...... vooral als het in eigen land is.

25 feb 2009 21:22

Is zeker schrikken!

26 feb 2009 8:23

Was gistermorgen in Alphen a/d Rijn en ving iets op op de radio, maar mijn telefoon ging echter. Even later was ik onderweg naar de A44 om richting Schiphol te rijden, toen een andere textieljongen me belde. Het eerste wat hij vroeg was: "Waar zit je?"
Hij vertelde me dat ik beter de andere kant op kon gaan, en zo kwam mij het verhaal ter hore.

Echt schrikken ja.

Een pluim voor alle hulpdiensten :!:
Ik lees dat ze bijzonder goed werk hebben verricht.

26 feb 2009 19:35

EDIT: volledige quote van bovenstaande post verwijderd :idea: O.

In alphen aan de Gein geweest? Daar kom ik vandaan.... ben erg gemaakt :twisted: Zeker bij die textielman die kapitein is geweest, op zee?

Zeker een pluim voor de hulpdiensten, heb zelf bij de brandweer gezeten en het is een zwaar vak (ik zelf was brandweerduiker)

26 feb 2009 22:26

Nee was niet bij Zeeman.
Heb een hoger segment.

Was in de Aarhof en aan de Julianastraat :wink:

01 maart 2009 18:00

Denk wel dat ze nog een paar keer wakker worden, wat een trauma zeg om zoiets mee te maken :!:
Wist ook werkelijk niet wat ik hoorde op het nieuws, niet stoppen om te kijken :oops:
Ook nu staan er weer file's, mensen gaan langzaam rijden :evil:
Plaats een reactie